Jezioro!

Jak już wczesniej pisałem jezioro!
Strzeszyn to świetna miejscówka na upalne dni! Ludzi w sam raz- nie za dużo nie za mało. 
Troche świeciłem bladością ( Klaudia Ty też ! ), ale jeszcze kilka takich wypadów i to się zmieni.


Przyszły też do mnie wczoraj spodenki - z tajlandii  :d
Odnośnie czekania to t-mobile znowu mnie rozczarowuje. Pomimo upływu terminu reklamacji telefon nadal w serwisie. Obsługa także nie fatygowała się mnie poinformować o przedłużonym czasie. Przynajmniej pozytywnie rozpatrzyli zgłoszenie.
Co do pozytywu.
Dzisiaj KontenerArt. Event Salsa.
See You There.









Czakpa: NY
Okulary: Bazar w Rzymie
Koszulka: River Island
Zegarek: Bazar w Hamburgu
Spodenki: allegro
Torba: H&M
Sandały: Campus

Komentować możesz również nie będąc zarejestrowanym.


2 komentarze:

  1. W t-mobile mają takie zdolności, także nie ma czym się przejmować :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kogo ja tu widzę ;) Kochany rewelacyjna koszulka ;)

    Również zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń

Komentarze mogą zostawiać także osoby niezarejestrowane.
Wystarczy zmienić opcję na "Anonimowy", lub Nazwa.