DIY

Moja pierwsza przerobiona koszula!
Muszę przyznać, że spodobało mi się to.
Farbowanie, wycinanie, podszywanie, doszywanie itp.
Wieczorami mieszkanie zamienia się w pracownie!
Pomimo ogólnego zmęczenia o dziwo chce mi się to robić! 
Zamówiłem ćwieki i inne potrzebne materiały. 
Czekam na listonosza!
________________________________________________

Dzisiejszy dzień nadzwyczaj aktywny. Milion spraw do załatwienia. 
Nie udało mi się też przejść obojętnie obok mc-a który kusił urodzinowymi cenami.
Ogólna ocena soboty 8 września? - not bad : >









fotograf: Sandra Wegner

Komentować możesz również nie będąc zarejestrowanym.


16 komentarzy:

  1. Podliński Design to brzmi :)- ta koszula wyszła ci bardzo fajnie i jej kolor i kolor ćwieków - fajnie ze sa ciemniejsze :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie wygląda ta koszula :)
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. no koszula całkiem spoko. ogólnie teraz te ćwieki na kołnierzu furorę robią. wypadało by sobie też taką zrobić...

    OdpowiedzUsuń
  4. tak myślę, że chyba jesteś facetem idealnym ;))

    OdpowiedzUsuń
  5. zazdroszczę koszuli.
    no i obserwuję

    OdpowiedzUsuń
  6. naprawdę koszula wygląda teraz rewelacyjnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajny zestaw, fajnie wyszła ta koszula, też mam zamiar zabrać się za przerabianie. Dodaję do obserwowanych i zapraszam do siebie.

    Pozdrawiam :)
    http://mw-maleworld.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. skąd zamawiasz te dodatki ? allegro czy jakiś inny sklep internetowy ?
    ja też w wolnych chwilach zajmuję się przerabianiem ciuchów :P trzeba mieć jakieś zainteresowania :P

    buziaczek :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. głównie z allegro, zajawke na przerabianie mam tak naprawdę od niedawna ; p

      Usuń
  9. ja za przerabianie nawet się nie biorę, mam dwie lewe ręce :P


    http://siodmy-koktajl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. koszula na plus, spodnie tylko węższe bym założył do tych butów :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  11. bardzo fajnie ją przerobiłeś :) + za kreatywność!
    zapraszam do siebie :)
    http://coeursdefoxes.blogspot.com/
    http://www.facebook.com/CoeursDeFoxes

    OdpowiedzUsuń

Komentarze mogą zostawiać także osoby niezarejestrowane.
Wystarczy zmienić opcję na "Anonimowy", lub Nazwa.