basic

piątek, budzik, prysznic, w międzyczasie wstawiona wode na kawe.
szybkie śniadanie, autobus tramwaj autobus.
sesja z Dominikiem, powrót obiad i kolejne 2 sesje.

mniej więcej tak wyglądają moje wolne dni.

w tym tygodniu postaram się także zorganizować sobie czas na zdjęcia.
wyzwanie jednak jest spore.
praca, muszę rozpocząć projekty, a weekend na uczelni w Toruniu i nocleg w Grudziądzu.
do tego mam także jak każdy swoje życie prywatne. serio ;p

lubię ten pęd życia, przynajmniej nie mam czasu na marudzenie ; p



w tym momencie nie muszę się motywować.
jestem tak wkręcony i na wysokich obrotach że nie mogę hamować!














Komentować możesz również nie będąc zarejestrowanym.


12 komentarzy:

  1. świetne zdjęcia ;) czekam na kolejne sesje, bo co jedna to lepsiejsza :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Niby prosto a jednak bardzo fajnie. Takie zestawy lubię najbardziej, zero przekombinowania.

    Pozdrawiam :)
    http://mw-maleworld.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. przynajmniej czujesz że żyjesz :) świetne zdjęcia :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. idealne zdjęcia. !
    ah... skąd ja znam ten pośpiech na nic nie ma czasu a i tak to lubię, bo zawsze jest cos do roboty, nie ma myślenia. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. sesja udana, zdjęcia super :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Hi! I like your blog and your outfits.
    If you want see my blog i leave here mi direction:

    http://eldiariodeunconde.blogspot.com.es/

    I follow you! Regards! :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Zdjęcia piękne:))widzę że jesteś bardzo aktywnym człowiekiem to zaleta ale musisz ją kontrolować:)))Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń

Komentarze mogą zostawiać także osoby niezarejestrowane.
Wystarczy zmienić opcję na "Anonimowy", lub Nazwa.