późna jesień

W końcu mam 3 dni wolnego.
Chociaż przespałem połowę piątku, jego druga część wykorzystana podwójnie.
Zaopatrzyłem się w pasmanterii, znalazłem kilka perełek w sh.
Postaram się szybko dodać rezultaty.


Wiem, że podobny set już był, ale zdjęcia poniżej zrobione zostały "okazyjnie", spontanicznie.









czapka & komin: babcia < 3
płaszcz: hm
sweter: hm
pasek: tommy hilfiger
spodnie: hm
buty: esprit

Fotograf- znana Wam już Ania Jankowska.
Sprawdźcie Jej całe portfolio!


Komentować możesz również nie będąc zarejestrowanym.


32 komentarze:

  1. Odpowiedzi
    1. Tynka sie w Tobie kocha :*
      płaszcz zajebisty <3

      Usuń
    2. Tynka się w każdym kocha :)
      Spodnie kozak a ta kawa dobra :D

      Usuń
  2. Mimo, że podobnie już było to i tak podoba mi się :)

    Pozdrawiam :)
    http://mw-maleworld.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Thanks for the comment :) I love your blog, by the way. You're really stylish, and your pictures are great!

    Would you like to follow each other? I'll follow you back, of course! Just let me know :)

    -Kim
    www.KimKardashnguyen.com

    OdpowiedzUsuń
  4. masz genialny styl! dodaję do obserwowanych i życzę powodzenia :) Ancia :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pasek jest świetny. Super komponuje, się ze sweterkiem ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. super zdjęcia : D .
    - admin stylówki .

    OdpowiedzUsuń
  7. Dobry set :) No i masz zdloną babcię :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Dzięki za odwiedziny i komentarz.
    Podoba mi się Twój styl, miło zobaczyć młodego faceta, dla którego stylowy wygląd nie równa się rurki + trampki. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. podoba mi się stylizacja, lubię !

    OdpowiedzUsuń
  10. love the brands mixture!! fits perfectly :)))

    OdpowiedzUsuń
  11. świetne zdjęcia ;D
    + dodaje do obserwowanych :)

    OdpowiedzUsuń
  12. dziękuję za komentarz :)
    bardzo fajny blog, obserwuję i serdecznie pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. fajne zdjęcia, masz świetny styl!
    pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  14. loving the knit!

    xx

    www.aroundlucia.com
    www.aroundlucia.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Hah, widzę, że nie tylko ja jak nie śpię, to buszuję po sh ^^
    Dzięki za komentarz, bardzo ciekawy blog, więc dodaję do obserwowanych :)
    Pozdrawiam!

    hellmemoriesedition.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. masz świetny styl! ;)
    pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. cieszę się że bransoletki się podobją :-) ...więc zapraszam do zakupu :-) pozdrawiam i obserwuje ! :-)

    P.S. bardzo fajny blog ;-)

    OdpowiedzUsuń
  18. no, no, no taka babcia to prawdziwy skarb,świetna czapka i komin :) bardzo dobra stylizacja :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Dzięki za komentarz :D
    Masz extra styl ! widzi mi się maxxx a nie każdy facet to ma w sobie ;)
    Super blog - dodaję do obserwowanych i również proszę:) Wpadaj do mnie !

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetny zestaw.
    Przyjemny dla oka, zestaw i model ;P
    Ech, jakby tak się ubierało większość chłopaków i facetów w przedziale 17-23 (marzyciel)
    ;D

    OdpowiedzUsuń

Komentarze mogą zostawiać także osoby niezarejestrowane.
Wystarczy zmienić opcję na "Anonimowy", lub Nazwa.