ćwieki? yes sir !


Przede mną ciężki weekend. Natłok spraw niezałatwionych w tygodniu czeka. Lista rzeczy do zrobienia ciągle się wydłuża. Zbieram siły, bo najgorsze dopiero sie zacznie. Sesja, zaliczenia, prezentacje oraz praca licencjacka. Do piątku będę kumulował energię. Weekend jest mój. Trzymajcie za mnie kciuki!

Kurtka to moje DIY. Trochę czekałem z publikacją jej światu. Za parę dni zapewne znajdzie sie na allegro, gdzie chętni będą mogli ją licytować ;)
Jak już pewnie zauważyliście, czapka także jest mojego projektu.
Koszulka - Tommy Hilfiger,spodnie są z sh.
Dodatek na rękę to prezent od Dittele.









Do sprzedania rozmiar L
http://allegro.pl/show_item.php?item=2979324572





Komentować możesz również nie będąc zarejestrowanym.


32 komentarze:

  1. te ćwieki na barkach wygladaja cudnie !!! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Kurtka jest świetna, super Ci to wyszło no i moro w końcu modne więc chyba nie warto jej sprzedawać :)

    Pozdrawiam :)
    http://mw-maleworld.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. świetny blog :D
    zapraszam do mnie
    mekstyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. rewelacyjna kurtka! również obserwuję

    OdpowiedzUsuń
  5. dobrze Ci w takich stylizacjach :)

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo fajna i przemyślana stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  7. świetny męski, sportowy fit :)!
    Obserwujemy :)

    OdpowiedzUsuń
  8. łoł, naprawdę masz talent do takich diy, świetna kurtka!

    OdpowiedzUsuń
  9. Twoja stylówa jest mega :D
    Świetny blog. Będę zaglądać częściej.
    W wolnej chwili zapraszam do siebie, na mojego nowego bloga :

    http://angelischill.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. mnie sie podiba, mesko i wzgodzie z obecnymi trendami ;) tak powinno być :)

    OdpowiedzUsuń
  11. jak bym była mężczyzną to bym od razu kupiła ;))

    zapraszam do polubienia mnie na facebook'u przy 100 polubieniu organizuję naprawdę fajny konkurs ;)- http://www.facebook.com/pages/Redsun/404839486246614?ref=hl

    OdpowiedzUsuń
  12. dzięki bardzo!
    motyw moro i ćwieki - me gusta! :]

    OdpowiedzUsuń
  13. świetna stylizacja . zapraszam do obserwowania mojego bloga ja twoj obserwuje;D

    OdpowiedzUsuń
  14. Dziękuję!
    Kurtka jest znakomita! Czapka również rewelka! Co do bransoletki, to sama się ostatnio zastanawiałam, czy nie zrobić takiej dla siebie :)
    Buziaki
    H A L L O W K A A

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo dobrze wyglądasz ;);*

    OdpowiedzUsuń
  16. nie dosc ze przystojny to w dodatku swietnie ubrany!
    jest wielu mezczyzn ktorzy powinni brac przyklad z Ciebie!
    bede tu zagladac nie raz i obserwuje bo jest warto!

    OdpowiedzUsuń
  17. lubie ogladac meskie blogi i meskie spojrzenie na mode, ktore czasami mi sie podoba, czasami zupelnie nie... Twoje zdecydowanie trafia w moj gust.

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetne zdjęcia.
    Bardzo mi się się podobają <3

    BUZIAKI
    Sylvia :****

    OdpowiedzUsuń
  19. bardzo fajny blog i świetny outfit!!! będę odwiedzać :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Super outfit, nooo tak mogą ubierać się faceci - szkoda tylko, że nie wszyscy są na tyle odważni by stosować nowatorskie zabiegi modowe, z przyjemnością obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Fajna stylizacja, i nie tylko ta.
    Przeglądając poprzednie posty...-jesteś świetny!
    Dziekuje za wizyte.
    Pozdrawiam gorąco i obserwuje:)

    OdpowiedzUsuń
  22. świetna stylizacja, bardzo dobra przeróbka, świetne kurtka ! masz bardzo ładne oczy ♥

    OdpowiedzUsuń
  23. ćwieki były świetne dopóki nie stały się hitem, teraz na wielu ubraniach przypominają tylko plastikową imitację. fajny blog :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Więc tak od początku : Diy jest genialne, kurtka mnie zachwyciła :) Ogólnie cały zestaw przypadł mi do gustu tak jak twój blog. Prowadzisz go w bardzo ciekawy sposób:) Zdecydowanie będę zaglądać tu częściej

    BUZIAKI
    Lille fashion

    OdpowiedzUsuń
  25. jakiej marki jest ta kurtka? prosze o odpowiedź!

    OdpowiedzUsuń

Komentarze mogą zostawiać także osoby niezarejestrowane.
Wystarczy zmienić opcję na "Anonimowy", lub Nazwa.