Kimkolwiek jesteś - bądź sobą !

Czasami musimy się przystosować do sytuacji.
Niekiedy nie chcemy łamać tabu, więc robimy coś wbrew własnej woli.
Zdarza się nam przystawać na rzeczy, które nie do końca są po naszej myśli.

Nie bójmy się asertywności. Ciągle mamy z tym problem.
Odmawiając nie będziemy "tymi złymi".
Nie bójmy się własnego zdania, gustu, sposobu myślenia.
To dzięki temu co myślimy, mówimy i robimy jesteśmy właśnie sobą. 
Nasze przekonania, wiedza (ta życiowa i nie tylko) jak i doświadczenie nas budują.

Lecz nie popadajmy od razu w skrajność. Szanujmy odmienność.
Pamiętajmy o tym,że każdy z nas ma swój punkt widzenia i własny system wartości.
Nikt z nas nie jest alfą i omegą. Nikt nie wie wszystkiego i nikt nie jest nieomylny.
Ceńmy jednak samych siebie. Jeśli będziesz znał swoją wartość- poznają ją inni.
W dalszym ciągu brakuje tolerancji, wyrozumiałości i akceptacji.
Pamiętajmy, że to my budujemy świat w którym żyjemy.
__________________________________________________________________
Stylizacja zapewne spodoba się moim starym znajomym, którzy nie do końca akceptują moje obecne stylizacje i poczynania. 
Trochę luźniej, czapka z wyprzedaży za 3.95 w NY, na szyi mam łuski które kupiłem kiedyś na allegro i przewlokłem przez nie rzemyk. Szalik -Esprit. Kurtka jest z HM-u. Koszulka to zakup z TK MAXX. Bluzę znalazłem w sh a spodnie - Tommy Hilfiger. 













fot: Agata Bączkiewicz


Komentować możesz również nie będąc zarejestrowanym.


35 komentarzy:

  1. jedyne co mi sie nie podoba w tych fociach,to ludzie. przeszkadzają mi w tym tle.


    ah i zestaw świetny!

    OdpowiedzUsuń
  2. w zasadzie to nie wiem ile masz wiosen, ale tu wyglądasz jak szczawik. ale tak, tak, tak., to na plus ;)))
    a ludźmi, którzy do końca nie rozumieją/akcpetują głów sobie zawracać nie warto;)

    pozdrawiam,
    lena

    OdpowiedzUsuń
  3. super wyglądasz :)
    notka bardzo dobra, trzeba umieć mówić 'nie'

    OdpowiedzUsuń
  4. Kiedyś miałam problem z asertywnością ale popracowałam nad tym i jest znacznie lepiej :)
    Świetne zestawienie! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja akurat należą do osób, które są postrzegane za te 'inne' - cóż, głównie dlatego, że w końcu przestałam udawać kogoś kim nie jestem i stałam się sobą. Przy czym potrafię zaakceptować ludzi i nie zamykam się tylko na siebie - nadal mam znajomych i przyjaciół, tych samych, którzy gładko przeszli do porządku dziennego, że się zmieniłam.
    Zawsze trzeba zacząć od siebie, ale pomału i z rozwagą. Człowiek to zwierzę stadne, które oswaja ze sobą otoczenie.
    No i jak piszesz, nie wolno popadać w skrajności.

    A stylizacja bardzo fajna ;).

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak zawsze nieprzyzwoicie zjawiskowo, Łukasz :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ach, zapomniałabym. Ziółkowska z tej strony. :)

      Usuń
  7. no raczej, że się dostosowuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Dobrze napisane :)
    i bardzo fajny zestaw !

    OdpowiedzUsuń
  9. Wszystko idealnie dobrane. Naszyjnik jest świetny ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. taaak, dobrze byłoby, gdyby każdy był są, lecz to niestety raczej nieosiągalne ;<

    OdpowiedzUsuń
  11. wisiorki niczym z parnassusa :)

    OdpowiedzUsuń
  12. świetny ficik, kurtka i czapka mi się tu najbardziej wyróżniają! :) a co do asertywności.. kiedyś miałam problem z wyrażaniem własnego zdania w większym gronie, dziś się tego wyzbyłam i myślę, że z biegiem czasu nabyłam większej wartości w oczach innych..

    OdpowiedzUsuń
  13. ja to momentami jestem az za asertywna a potem zmieniam zdanie xD --> kobieta ;D

    niezla stylowa ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. dawno tutaj nie byłem. ale zmieniła się tylko jakoś zdjęć na lepsze, a stylizacje jak udane tak dalej są. nawet teraz chyba bardziej przemyślane i 'wystylizowane'. nowy rok przyniesie chyba jeszcze więcej dobrego.

    pozdrawiam :]

    OdpowiedzUsuń
  15. naprawdę dobra notka :) a stylizacja wymiata! ze świecą szukać takich mężczyzn :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Gorgeous look. That dress is so amazing on you! !

    OdpowiedzUsuń
  17. w full capie jest Ci równie ładnie jak pod muszką, ale faktycznie- w takiej "luźnej" stylizacji wyglądasz młodziutko ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. mądrze powiedziane, ale ciut trudniej się do tego zastosować. Nawet jeśli tak myślimy, to i tak tak nie robimy przez obawę o bycie 'tym złym'.
    Stylizacja jak zawsze cudowna *.*
    'ładnemu we wszystkim ładnie' ;)
    (och, jak dzisiaj wszystkim słodzę >.<)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. trzeba sie przekonac, potem juz latwiej ; )

      Usuń
  19. najlepszy na świecie ! *.*

    OdpowiedzUsuń
  20. bardzo fajna stylizacja;)

    pozdarwiam:)

    OdpowiedzUsuń
  21. nice outfit! the pictures are super beautiful!

    X Jenny
    Rocknrollerr.com

    OdpowiedzUsuń
  22. świetny zestaw :) naprawdę fajnie jesteś ubrany, więcej takich mężczyzn poproszę! :)

    - A.
    adriannaislookingforastyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. wyglądasz genialnie! bardzo mi się podoba :)
    jestem tutaj pierwszy raz, ale na pewno nie ostatni! Obserwuję Cię, pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
  24. lovely outfit i like the necklace!
    very eyecacthy <3

    want to follow each other? i will defiently follow back

    my blog:
    http://thebizarrebirdcage.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń
  25. dobra notka,trzeba mieć swoje zdanie.
    fajna stylizacja!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. trzeba, bo inaczej świat nas przygniecie

      Usuń
  26. interesujące zestawienie! :))

    pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  27. podoba mi się ten zestaw;) przejrzałam bloga i muszę przyznać, że bardzo ciekawy! pozdrawiam bardzo:)

    OdpowiedzUsuń

Komentarze mogą zostawiać także osoby niezarejestrowane.
Wystarczy zmienić opcję na "Anonimowy", lub Nazwa.