ucz się, ucz....

Cytując słynne powiedzenie "ucz się, ucz... "
Cały czas starajmy się pogłębiać naszą wiedzę. Na edukację nigdy nie jest ani za późno, ani za wcześnie.
Nasz bagaż intelektualny będzie podróżował z nami przez całe życie. 

Wczoraj wraz z Tobiaszem byliśmy na spotkaniu bloggerów organizowanym przez BLOGtej.
Przyznaję, że byłem zdziwiony frekwencją. Myślałem, że będzie nas mniej ; ) Sam przyszedłem z ciekawości i jestem pozytywnie zaskoczony. Zostały poruszone zaganiania z social media, usłyszałem kilka dobrych rad, trochę newsów i faktów. 2 godziny szkolenia uważam za udane. Z pewnością pojawię się na następnym BLOGtej-u. Zapraszam także wszystkich bloggerów (nie tylko modowych)! 

fot: Michał Leśniewski










Komentować możesz również nie będąc zarejestrowanym.


4 komentarze:

  1. no, faktycznie trochę was było ;)
    szkoda, że w mojej okolicy czegoś takiego nie organizują...

    OdpowiedzUsuń
  2. No, no, pierwszy raz widzę uśmiech :D

    OdpowiedzUsuń

Komentarze mogą zostawiać także osoby niezarejestrowane.
Wystarczy zmienić opcję na "Anonimowy", lub Nazwa.