prespring


Śnieg, śnieg i jeszcze śnieg. Wszyscy mamy dość tego białego dziadostwa. Codziennie z nadzieją odświeżam pogodową aplikację i liczę na poprawę. Z dnia na dzień powinno robić się coraz cieplej (o 1-2 stopnie ) wiec i poniższy set jest na taką przejściowa pogodę. 

W kwietniu a dokładniej 6-7 wybieram się do Bukowiny Tatrzańskiej na Polki Folki! Mam nadzieję, że do tego czasu będzie już słonecznie i ciepło! 

Teraz trochę newsów. Przeprowadzka nie doszła do skutku. W dalszym ciągu zamieszkuję Poznań (chociaż nie miałem zamiaru się z niego wyprowadzić - jedynie zmienić mieszkanie ;) ) Przeżyłem też chwilę załamania a raczej dysonansu, czy dalej prowadzić męskiego bloga, czy to ma sens itp. 
Przeglądając strony trafiłem na cytat: "Kontynuuj to, co robisz i nie zatrzymuj się na chwile,
by ponownie udowodnić to, co już udowodniłeś" który do mnie trafił i utwierdził w przekonaniu, że chcę to dalej robić ;) W końcu mam swoją lustrzankę (Nikon D3100) więc będę starał się publikować znacznie częściej. Oczywiście zdjęcie nie od razu będą super - bądźcie wyrozumiali ; )

Na sobie mam zaczynając od góry: komin z esprit. Kamizelkę jeansową, która wcześniej była kurtką z sh lecz pozbyłem się rękawów. Koszula oraz spodnie są z Tommy Hilfiger Denim. Szelki - HM, buty esprit. 










Komentować możesz również nie będąc zarejestrowanym.


26 komentarzy:

  1. 'tęskniłam"! :D
    koszula, am am am : 3

    OdpowiedzUsuń
  2. super zestaw!!! i nie rezygnuj z bloga bo jesteś jednym z trzech facetów których blogi namiętnie przeglądam i którzy na prawdę fajnie się stylizują!
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. widzę, że nie tylko u mnie tyle śniegu, że aż z domu trudno wychodzić :)
    koszula, mega !

    OdpowiedzUsuń
  4. a bransoletki skąd?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tą przeplataną kupiłem w Toruniu na jakimś bazarku, druga zaś z hilfigera ;)

      Usuń
    2. Dzięki :) Trzeba się przejść i tu i tu :)

      Usuń
  5. świetnie wyglądasz!
    bardzo dobrze, że kontynuujesz blogowanie!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja juz od dluzszego czasu poluje na dobra kamizelke jeansowa, moze skorzystam z Twojego pomyslu i cos przerobie. Swietna stylizacja, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne zestawienie :) Koszula + kamizelka tworzą doskonały duet ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetna stylizacja !
    OD kiedy weszłam na Twojego bloga od razu go pokochałam, nie tylko kobiety potrafią się ładnie ubierać ^^

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetnie wyglądasz!:) ja teraz poluję na jakąś kamizelkę do DIY :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam Twoje stylizacje, ta jest świetna ! :)
    obserwujemy !

    OdpowiedzUsuń
  11. Jak dla mnie świetnie..
    Wszyscy mamy dosyć tej zimy..

    OdpowiedzUsuń
  12. Szelki mi się trochę gryza ;D Ale poz animi jest super ;D
    miłego wypadu :) !

    OdpowiedzUsuń
  13. świetnie! wszystko bardzo fajnie współgra :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Great look, fantastic plaid shirt!

    OdpowiedzUsuń
  15. Podlin, jaki Ty przystojny :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetna koszula i te szelki według mnie dodają charakteru . ;D
    dodaję do obserwowanych i zapraszam do mnie w moje skromne (to dopiero początki) progi.(:

    cheers, Katia . xx
    mrsbegum.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetne połączenie koszuli z kamizelką :)

    OdpowiedzUsuń

Komentarze mogą zostawiać także osoby niezarejestrowane.
Wystarczy zmienić opcję na "Anonimowy", lub Nazwa.