wracam do żywych!



W końcu!
Długo mi zajęło zebranie się i zrobienie nowego posta - za co Was przepraszam ; )
Zimowe zdezorganizowanie daje się we znaki chyba nie tylko mi. Szykuje się trochę zmian w moim życiu oraz kilka większych wydarzeń - ale o wszystkim będę pisał w swoim czasie!  Aktualnie zmieniam mieszkanie. Muszę pożegnać się z moim porannym piciem kawy wpatrując się w panoramę Poznania. Była to jednak (mam nadzieje) dobra decyzja. Dysonans nie odpuszcza mi ani na chwilę. Wszystko wyjdzie w praniu.

Zdjęcia tym razem na tarasie nowo otwartej galerii MM.
Cały czas staram się przeplatać posty casualowe z wyjściowymi. Dziś noszę zieloną, flanelową muszkę z nowej kolekcji Marthu. Sweter kupiłem jakiś czas temu w sh. Fioletowa koszula (nadal polecam kolory! ) to H&M. Spodnie są z TK MAXX (Dockers). Buty- esprit.

Zestaw dobrany był na okazję dnia kobiet.


















Komentować możesz również nie będąc zarejestrowanym.


36 komentarzy:

  1. świetnie wyglądasz!!!
    piękne zdjęcia :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. wow, świetny look! spodnie dodają całości charakteru.

    OdpowiedzUsuń
  3. cieszę się, że wróciłeś! super wygladasz! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Góra fajnie, podoba mi się to połączenie kolorów na muszce z koszulą, spodnie bym zmienił bo na zdjęciach masz strasznie masywne nogi w nich, może to wina zdjęć, nie wiem.

    Pozdrawiam :)
    http://mw-maleworld.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Interesujący blog - dodaję do obserwowanych. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny strój :)
    Przeprowadzka to męcząca rzecz.

    OdpowiedzUsuń
  7. za każdym razem jestem pełna podziwu :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. milo Cie znowu widziec :D tym bardziej w tej muszce ;D

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo mi się podoba! :) Poznań zazdroszczę <3 i powodzenia w przeprowadzce ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajnie się tym wszystkim bawisz. A do tego wyglądasz na luzie i modnie. Na plus!!! Ciekawa jestem, gdzie się przeprowadzasz? Może Gdańsk? hihih

    OdpowiedzUsuń
  11. Zmiany są potrzebne, ciekawe gdzie teraz wylądujesz, może Wrocław? ;>
    Co do outfitu wszystko ładnie pięknie, mega mucha, zresztą mam fioła na ich punkcie ;) tylko te spodnie nie do końca mi leżą, 'za duże', według mnie przytłaczają sylwetkę. Ale generalnie stylizacja na plus!

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudowny blog, Uwielbiam twoje stylizacje i zdecydowanie lepiej wyglądasz bez czapki ;) Piękne jest to że nie boisz sie własnych kombinacji. pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. swietnie, szykownie i elegancko! super fryzura ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Preciosas fotografías, precioso sitio... con tu permiso me quedo para seguirte!
    Te dejo un abrazo desde Uruguay,
    http://perfumederosas-cristina.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. ciekawe połączenia. ta muszka dodaje fajnego wydźwięku całości :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Raju ta mucha jest świetnym dodatkiem !!
    idealnie :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Nice look, love this blog! Do you want to follow each other! If yes, let me know!
    http://afinaskaterblogspotcom.blogspot.ru/

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetnie wyglądasz na ten dzień kobiet :D
    a taras będę musiała odwiedzić przy najbliższej wizycie w Poznaniu :)
    pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  19. Agata to świetny fotograf. Przekonałem się na własnej skórze, a tutaj to się tylko potwierdza.

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetna stylizacja <3
    Wszystko idelane :)
    Podoba mi się każdy detal i każdy dodatek.
    Zdjęcia na wysokim poziomie ^^

    Buziaki Sylvia :*

    OdpowiedzUsuń
  21. zmiany są dobre, choć czasami jak je wybieramy to tego nie widać. znalazłeś mega miejsce na zdjęcia! :-)

    OdpowiedzUsuń
  22. uwielbiam takich mężczyzn :)

    OdpowiedzUsuń
  23. ciekawy blog i świetny styl - dodaję ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Masz świetny styl ;)
    Bardzo fajny blog.
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie.

    OdpowiedzUsuń
  25. fantastyczny blog :) masz świetne wyczucie stylu !bardzo mi się podoba :)
    pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  26. Fajnie, że dodałeś muszkę :)

    OdpowiedzUsuń
  27. OMG, your style is so perfect guy! I have to follow you right now :D
    I adore the background of this photos :)

    OdpowiedzUsuń
  28. very nice outfit and that bow tie is really sweet! :)

    A
    xx
    http://epiquemoi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. kolejna sesja robiąca ogromne wrażenie;) świetnie wyglądasz;) mucha w idealnym wzorze i kolorkach:)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  30. blog pisany w prostym języku, co mi się bardzo podoba ;-] no i do tego świetne stylówki! :) Pozdrawiam

    www.look-dawidzaczyk.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. wyglądasz rewelacyjnie :) świetna sesja :)
    pozdrawiam Ann

    OdpowiedzUsuń

Komentarze mogą zostawiać także osoby niezarejestrowane.
Wystarczy zmienić opcję na "Anonimowy", lub Nazwa.