castle


Wiosna !
Tak, w końcu śnieg zniknął z Poznańskich ulic. Jeszcze tylko kilka stopni więcej i zacznie się "atak blogosfery".
Cześć z Was może wie z mojego facebooka, że byłem na pokazach Bukovina Fashion Space Polki Foki IV.
Była to moja pierwsza większa tego typu impreza. Muszę przyznać, ze organizacja całego eventu była bardzo profesjonalna. Chociaż folk nie szczególnie do mnie przemawia pokazy były przygotowane na medal.  Szczególnie zwrócił moją uwagę pokaz Jacka Mroczkowskiego. Mam nadzieje, że wygooglujecie jego nazwisko ;) Drugi dzień odbywał sie na basenach termalnych i po raz pierwszy w Polsce pokaz odbywał się na(w) wodzie. Pomimo męczących dziewięciu godzin podróży było warto. Psychicznie odpocząłem - w końcu.

Obecna i następna stylizacje to powtórzenie mojego stroju podczas imprezy. Zdjęcia zostały wykonane przez Agatę w Poznańskim zamku. Jeśli macie czas i ochotę - polecam to miejsce. Wydaje mi się, że zdjęcia oddają jego klimat.
Od jakiegoś czasu szukałem męskiej biżuterii. Ale to ona znalazła mnie ;) Mowa o zubiro.com
Na ich stronie znajdziecie mnóstwo męskich dodatków. Wybierając towar dla siebie, miałem wielki dylemat co wybrać! Kiedyś także wspominałem, ze poszukuję torby. Ta, którą prezentuje pochodzi z second handu i dostałem jaw prezencie.




















sweter: h&m
koszulka: no name
pasek : vintage
spodnie: tommy hilfiger
buty: tk maxx
torba: vintage
dodatki: zubiro.com

zapraszam na Jej stronę



Komentować możesz również nie będąc zarejestrowanym.


13 komentarzy:

  1. świetnie wyglądasz! :)
    co do zamku to chętnie bym się tam wybrała, ale niestety nie mieszkam w Poznaniu, nie bywam tam na razie. ostatnio zaczynam dostrzegać piękno Poznania, szkoda, że nie mam okazji poznawać na żywo :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ulalal, kto tu wrócił! wreszcie! :)

    super, no ale to chyba rutynowy komentarz ;>

    OdpowiedzUsuń
  3. Ojj miło popatrzeć :) do tego fajne i klimatyczne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  4. świetne zdjęcia oraz ubiór,sama przygarnęłabym taki sweter :)

    OdpowiedzUsuń
  5. piękne zdjęcia i cudowne buty! profesjonalnie . (:

    OdpowiedzUsuń
  6. fajne buty i dodatki, szczególnie zawieszka w kształcie nożyczek :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Super stylizacja i ciekawy klimat miejsca. Agata zawsze potrafi wysmyczyć extra sesje :)

    www.jakub-urbanski.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. całość genialna!!<3
    a torba jest meega <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten sweter jest genialny, a torba...jeszcze bardziej fantastyczna!

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczny sweter, idealny na dzisiejszą pogodę ♥ :):)

    OdpowiedzUsuń

Komentarze mogą zostawiać także osoby niezarejestrowane.
Wystarczy zmienić opcję na "Anonimowy", lub Nazwa.