futuristic



Trochę się u mnie dzieje. Najistotniejsza informacja to fakt, ze za tydzień muszę oddać pracę 
licencjacką, a mam dopiero rozdział. Dlatego tez udałem się dziś do Torunia. Książnica 
Kopernikańska dostarczyła mi potrzebnych źródeł, więc praca wre. Pogoda w końcu jest świetna, 
dlatego humor też dopisuje. Od razu mam w sobie więcej energii. Mam zamiar utrzymać tą dobrą 
"blogową kondycję" i zamieszczać więcej postów. Nawiązując do trybu życia to muszę w końcu 
kupić odpowiednie obuwie i zacząć biegać- jeśli jacyś poznaniacy mają ochotę się przyłączyć - 
zapraszam na wspólne maratony ; )
Chciałbym także Wam podziękować za wielkie wsparcie które mi okazujecie w głosowaniu na bloga 
roku! Jesteście niesamowici !

Dzisiejszy post to także stylizacja z imprezy modowej Bukovina Fashion Space Polki Folki IV.
Bluzę o której już pisałem otrzymałem od Matelli. Gosia jest fenomenalną młodą projektantką. 
Jako jeden z najbardziej oddanych fanów czekam na Jej dalsza twórczość.
Jej bluzy już niedługo będą dostępne w sprzedaży, ale o Tym na pewno wyczytacie z Jej fanpage.
Aby wzbogacić stylizacje ubrałem dwie bransolety od zubiro.com.


ps: dziekuję mojej prawej ręce za dodanie wpisu, bo właśnie jadę do domu!











bluza: Matella
spodnie: fishbone
buty: esprit
bransolety: zubiro.com


Komentować możesz również nie będąc zarejestrowanym.


29 komentarzy:

  1. to ja się dołączę, że bluza mega :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam taką samą sytuację z licencjatem, ale za nic nie mogę się zmusić do pisania :P
    Bluza super, nieprzeciętna :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super stylizacja :) podoba mi się na maxa :)

    www.jakub-urbanski.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo fajnie! trzymam kciuki za pracę licencjacką :))
    Tomek

    OdpowiedzUsuń
  5. świetne ujęcia.;)
    bardzo fajne choć proste dodatki;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetnie! Podobają mi się bardzo dodatki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. dobre foty, no i ta bluza ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. W Twoim przypadku kartą przetargową w każdej stylizacji jest uroda.
    Bluza jest super.

    OdpowiedzUsuń
  9. co za bluza.. łał
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny zestaw !
    Bluza najlepsza :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. mnie też podobają się spodnie. ;)
    pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. fajna stylizacja! liamstyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. świetna bluza, i fajne zdjęcie na ściance :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetnie zdjęcia, fajnie wyglądasz! Również pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ten post bardzo mi się spodobał :)
    świetna bluza :))
    Mina na 3 zdjęciu- mega ;D

    OdpowiedzUsuń
  16. genialna bluza! świetnie wyglądasz, bardzo fajny blog - również obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  17. GENIALNA bluza!
    zapraszamy do siebie po trochę streetwear'u - blessedbrothers.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetny outfit:)

    Zapraszam Cię na:
    letmelook.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Masz ciekawy styl, ale w zestawach w takich spodniach nie wyglądasz dobrze moim zdaniem. Pewnie nie lubisz rurek, ale wyglądałbyś w nich fajnie :) (i nie mowie tutaj o takich mega obcisłych)

    OdpowiedzUsuń
  20. bluza, spodnie, fryzura...rewelacja. Jak będziesz miał chęci to wpadnij do nas na bloga.pozdro

    OdpowiedzUsuń

Komentarze mogą zostawiać także osoby niezarejestrowane.
Wystarczy zmienić opcję na "Anonimowy", lub Nazwa.