pixele


Totalny brak weny wynikający z ogólnego zmęczenia. Za mną kolejny ciężki weekend w podróżach. Niestety nie udało mi się pojechać na FW, ale to nie ostatnia impreza modowa w Polsce.

Moja skrzynka dosłownie pęka w szwach. Po pracy, siadam przed komputerem z butelką zimnego piwa i odpisuję na wszystkie wiadomości. Im dłużej prowadzę bloga- tym więcej czasu on wymaga. Bardzo się cieszę, że to się rozwija. Statystyki rosną, liczba wiadomości od Was także - za co dziękuję i mam nadzieję, że wszystkim odpisałem ;) 
Niedługo planuję także wprowadzić kilka zmian na moim blogu - ale nie drastycznych ; ) O wszystkim dowiecie się niebawem. 

Tymczasem:
Poniżej przedstawiam kolorową stylizację na ciepłe dni. W końcu wyciągnąłem z szafy krótkie spodenki, które prawdopodobnie pokaże Wam także w secie casualowym. Wtedy Wy zadecydujecie które połączenie odpowiada Wam bardziej. 
Kolejny raz zachęcam do przełamania się i ubrania kolorowych rzeczy. Chociaż przyznam, że nawet ja mieszkając w Poznaniu - gdzie moda uliczna jest całkiem niezła - czułem na sobie spojrzenia ludzi. Pamiętajcie - więcej pewności siebie !




 














Muszka: Marthu
Koszula: H&M
Pasek: Tommy Hilfiger
Spodenki: H&M
Buty: Ben Sherman


Komentować możesz również nie będąc zarejestrowanym.


37 komentarzy:

  1. Mucha boska. Spodenki też. Ale koszula (chyba) powinna być bardziej taliowana, bo ten fason dodał Ci objętości. Fajnie wyglądałyby tu np. czerwone buty :) takie puszczenie oka w kierunku paska:))
    Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  2. świetne połączenie kolorystyczne,wygladasz świezo i wiosennie

    OdpowiedzUsuń
  3. kolejny świetny post ze świetnymi zdjęciami :)
    niestety u mnie w mieście jeszcze mniejszym od Poznania raczej by to nie przeszło, no ale byłoby o wiele weselej i ładniej na ulicach!

    OdpowiedzUsuń
  4. podoba mi się tak nietypowe połaczenie koszula zazyczaj łaczenie z jeansami bądź spodniami garniturowymi, gratuluje odwagi :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam napisane nad polem do komentarzy dlaczego mam moderacje obrazkową, przykro że nikt tego nie rozumie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Podoba mi się :)), a fryzurę to Ty masz najlepszą! :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajne te spodenki- super kolor ;)

    Pozdrawiam, Angela
    mojaszafa-mylittleworld.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Krytyki nie publikujesz, więc sobie daruję. Jednocześnie chcę Ci podziękować za doprowadzenie mnie do łez - ze śmiechu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Publikuję wszystkie komentarze które otrzymuję.
      Co Cię tak rozbawiło anonimie?

      Usuń
    2. Moja ciekawość jednak zwyciężyła. Teraz wiem o Tobie dwie rzeczy na pewno - kłamiesz i ulegasz wpływom. Co mnie rozbawiło? Chyba nie zdecyduję się tego napisać, bo nie chcę urazić Twego rozdmuchanego ego.

      Usuń
    3. W takim razie nic o mnie nie wiesz.

      Usuń
  9. Francja elegancja;)) fajnie się prezentujesz w tych zielonych spodenkach dodają Ci charakteru:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jej, jaki fryz *.* Ładna stylówa tak ogólnie :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Genialny fryz *.* Świetna stylówa :D
    (nwm czy tamten kom doszedł, bo wystąpił błąd)
    Pozdrawiam <3 http://best-frieend.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Pierwsze na co zwróciłam uwagę to muszka, jest świetna ! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. świetny, taki trochę "irlandzki" styl ;D

    OdpowiedzUsuń
  14. Jaka świetna mucha!
    Dobry outfit.

    obserwuję. :)

    OdpowiedzUsuń
  15. ciekawe zdjęcia <3
    moje serce uwiodła twoja mucha! ;))

    OdpowiedzUsuń
  16. mucha wygrywa ! jest genialna ! :D

    OdpowiedzUsuń
  17. genialnie wygladasz;) dodaje do obserwowanych:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetna mucha :D i super stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Masz Oryginalny styl , a to bardzo cenię w ludziach.
    Prześliczna kolorowa muszka zainspirowała i mnie ! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  20. genialne ! a co do mnie to nie ja na zdjęciach , tylko moja koleżanka ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. świetny blog! super styl i zdjęcia!

    obserwuję i pozdrawiam Violet ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetny outfit :)

    http://prettylittlefashionistaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. co jak co ale mucha jest mega!!! :D

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetnie wyglądasz - muszka rewelacja! Ja również obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń

Komentarze mogą zostawiać także osoby niezarejestrowane.
Wystarczy zmienić opcję na "Anonimowy", lub Nazwa.