bridge


Cześć!
Pogoda ostatnio cały czas się zmienia. Jest gorąco i chłodno na przemian. 
Tym razem wybrałem się na spacer, zdjęcia zostały zrobione na moście Świętego Rocha w Poznaniu przez Dominika
Prezentuje casualowy look. Ostatnio nawiązałem kilka fajnych współprac dzięki czemu będzie więcej stylizacji. Połączyłem ze sobą granat, oraz brązy. Jest to bezpieczne zestawienie, wydaje mi się, że każdy przy pomocy własnych zasobów będzie mógł stworzyć podobny set. 
Głównym elementem jest kamizelka Humör, którą zamówiłem z StylePit.pl. Jest dość uniwersalna więc wydaje mi się, że jeszcze ją zobaczycie ; )
Koszulka to motywacja od TypeDreamers. Obecnie przeprowadzamy wspólnie konkurs (poniżej więcej informacji). Duży dekolt i wsadzenie koszulki w spodnie to nie był najlepszy pomysł. Trochę skróciło to moje proporcje - nauczka dla mnie oraz rada dla Was ;)
Jeśli chodzi o dodatki to są one z  Zubiro.com - sklepu internetowego z męskimi dodatkami. 
Spodnie - vintage. 
Buty to owoc nowej współpracy z Schaffashoes.pl. Długo wahałem się nad wyborem mokasynów jednak ostatecznie wygrały te z Pepe Jeans. 












Kamizelka: Humör via StylePit.pl
Koszulka: TypeDreamers
Spodnie: vintage
Buty: Pepe Jeans via Schaffashoes.pl
Bransoleta: Zubiro.com


fot: Dominik Przybylski

_____________________________________________________________________

Przypominam Wam o konkursie, w którym do wygrania jest plakat od TypeDreamers.
Wystarczy wejść w ten link oraz dodać swój ulubiony cytat.



Komentować możesz również nie będąc zarejestrowanym.


31 komentarzy:

  1. Wyglądasz bardzo stylowo;) wszystko współgra idealnie. Świetna koszulka!
    POZDRAWIAM;))

    OdpowiedzUsuń
  2. Kamizelka faktycznie jest świetna, ale to moksyny, moim zdaniem, grają tu główną rolę-sam zastanawiam się nad zakupem podobnych, ale wiadomo jak to jest, gdy cos sie planuje...:)

    OdpowiedzUsuń
  3. świetnie wyglądasz, ta kamizelka jest genialna! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. świetna kamizelka i buty :) całość genialne ze sobą gra :)

    OdpowiedzUsuń
  5. A jak ty nawiązujesz te różne współprace? ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajnie to wszystko razem wygląda, jednak osobiście nie zdecydowałbym się na koszulkę z tak głębokim wcięciem.

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajne wyglądasz :) aczkolwiek buty mi nie pasują, może to dlatego, że nie lubię makasynów

    OdpowiedzUsuń
  8. mokasyny- dobry wybór :)

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo fajnie zestawiłeś całość,pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  10. Wszystko jak zwykle świetnie się ze sobą komponuje, tylko mam trochę problem ze spodniami, ponieważ chyba troszeczkę pogrubiają.
    Ale jak zwykle świetne zestawienie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. cześć, moge Cie zjeść?:D haha.
    a tak serio to mega mi sie podoba.

    OdpowiedzUsuń
  12. Gdybym była facetem, chciałabym wyglądać jak Ty.
    Niewymuszony, niebanalny zestaw.
    Według mnie, to strzał w dziesiątkę.

    OdpowiedzUsuń
  13. Dlaczego tak mało w tobie ekspresji?

    OdpowiedzUsuń
  14. Kamizelka i mokasyny są świetne.

    Pozdrawiam :)
    http://mw-maleworld.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. świetna kamizelka, całość bardzo ładnie wygląda :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. No no panie Podliński!
    Kamizelka robi wrażenie, a bransoletę z lewej ręki też chcę!
    Powodzenia na Warsaw Fashion Street! Trzymam Kciuki

    OdpowiedzUsuń
  17. genialna kamizelka :) całość na duży plus!

    OdpowiedzUsuń
  18. bardzo mi się podoba! szczególnie góra:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Podoba mi się! Świetne mokasynki! ♥
    Pozdrawiam, Berry

    OdpowiedzUsuń
  20. Jaaaki przystojny :D I na dodatek świetnie ubrany. :>

    OdpowiedzUsuń
  21. ładna koszulka ;)

    www.karmellove.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. kurtka jest genialna! A buty perfekcyjnie zamykają całość ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Moim zdaniem wcale nie zmieniło to Twoich proporcji. Zestaw jest bardzo fajny i męski a buty bardzo dobrze pasują. Serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  24. Excelente look, preciosas fotografías.
    Abrazos miles.

    http://perfumederosas-cristina.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Wyglądasz perfekcyjnie! Normalnie nie mogę się napatrzeć;)

    OdpowiedzUsuń
  26. nie można się do niczego przyczepić :) :) :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Mega wyczucie stylu! Podoba mi się takie połączenie! :)
    Aż dodam do obserwowanych! :D PS. Masz super zdjęcia...

    OdpowiedzUsuń

Komentarze mogą zostawiać także osoby niezarejestrowane.
Wystarczy zmienić opcję na "Anonimowy", lub Nazwa.