capital city

moda męska


Cześć! Prawie się spóźniłem z obiecaną publikacją dzisiejszego wpisu. Tak więc jak zapowiadałem -Warszawa. Moja podróż zaczęła się o 8 rano polskim busem. Pięć godzin wbrew wszystkiemu minęło mi bardzo szybko. Gdy już dotarłem do stolicy, przejechałem się kilka przystanków metrem i spotkałem z Rafałem, Aśką i Olkiem - moją ekipą zdjęciową. Dzięki uprzejmości i pomocy Kamila i Krzysztofa, którzy śledzą mój blog udało mi się przeprowadzić sesję w PKiN.  Potem kolejna sesja (niebawem na blogu) i pokazy Fashion Culture. Warszawa urzekła mnie całkowicie. Poczułem jej niesamowity klimat i urok. Jestem przekonany, że będę często tutaj przyjeżdżał.

Stylizacja jest kolorowa, barwna. Połączyłem ze sobą czerwień,  i odcienie niebieskiego, granatu, fioletu.





























kamizelka: vintage
spodnie: Tommy Hilfiger
buty: Pepe Jeans via Schaffashoes.pl
plecak: sh
okulary: no name
zawieszka: Zubiro.com


Komentować możesz również nie będąc zarejestrowanym.


23 komentarze:

  1. Ni to przystojne ni szczupłe... zupełnie nie wiem dlaczego próbujesz z siebie zrobić kogoś w sumie nie wiadomo kogo.. Na zdjęciach jesteś pomarańczowy jak marchewka.. o wiele lepiej wyglądałoby to gdybyś był bardziej naturalny a mniej przekombinowany. Nadal nie rozumiem na czym polega ta cała Twoja otoczka.. Masz w ogóle coś konstruktywnego do powiedzenia prócz robienia z xxhdyt ludźmi fotek i noszenia się po jakże zajebistej Warszawie?

    OdpowiedzUsuń
  2. Nice photos dude! You look awesome

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow, świetne zdjęcia :)
    a ty jak zawsze genialnie wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  4. 'Dobre Geny' - świetna koszulka
    cała stylizacja super, podoba mi się.
    fajne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Warszawa od dawna jest moim nr 1 na liście ulubionych miast a Twoje foty po prostu powalają!!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. mega! zwłaszcza to z latającym plecakiem!

    OdpowiedzUsuń
  7. Aj, buty są megazajebiste! No i zdjęcia klasa.

    OdpowiedzUsuń
  8. Efekty są pozytywnie zaskakujące :)

    OdpowiedzUsuń
  9. fajna koszulka, co racja to racja :D świetnie wyglądasz, no i Warszawa <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Z ogromną przyjemnością oglądam Twoje zdjęcia i oczywiście stylizację:)

    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. świetna koszulka! powiem szczerze.. bardzo fajne zdjęcia :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. My dziewczyny też oglądamy i czytamy Twojego bloga :)

    łapka w górę :)

    OdpowiedzUsuń
  13. super-podoba mi sie:) genialne zdjecia;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetne spodnie, uwielbiam takie u mężczyzn :)))

    OdpowiedzUsuń
  15. Koszulka naprawdę godna!

    OdpowiedzUsuń
  16. Super;] Bardzo lubię Twoje posty;] Świetne zdjęcia

    OdpowiedzUsuń
  17. Jest spoko street :)

    www.jakub-urbanski.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Komentarze mogą zostawiać także osoby niezarejestrowane.
Wystarczy zmienić opcję na "Anonimowy", lub Nazwa.