Sunday edition of the man


Tydzień zapowiada się całkiem interesująco. W czwartek odwiedzę Warszawę. Będziecie mnie mogli spotkać na Fashion Culture, ale także i na ulicach starego miasta. Dawno nie byłem w stolicy i mam ochotę odświeżyć wspomnienia. Postaram się zrobić dużo zdjęć, chociaż czasu będzie niewiele. Między przyjazdem a rozpoczęciem imprezy czeka mnie jeszcze spotkanie z ciekawym fotografem.

Tym razem coś dla zwolenników mojego bardziej eleganckiego wydania.
Zdjęcia zrobione są w Toruniu. Podczas majówki, gdy pogoda była piękna. Propozycja wyjściowego, lecz nie sztywnego looku. Osobiście bardzo podobają mi się bransolety, które prezentuję. To prezent od KOD Design. Mam nadzieje, że Wam też przypadną do gustu - jestem ciekaw Waszego zdania.

Tak więc do następnego wpisu, do zobaczenia w Warszawie ; )
















marynarka: Karl Lagerfeld
koszulka: TypeDreamers
spodnie: Tommy Hilfiger
buty: Ben Sherman
bransolety : KOD Design


Komentować możesz również nie będąc zarejestrowanym.


32 komentarze:

  1. bardzo lubię Twój styl! :) ta marynara z tą koszulką - świetne!

    OdpowiedzUsuń
  2. zestaw *.* zdjęcia magiczne i z klimatem - uwielbiam ! < 3

    OdpowiedzUsuń
  3. przyjedz na slask to porwe Cie na zdjęcia :)

    vergeet00@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. wow! uwielbiam takie klimaty a fota z dymkiem na prawdę niezła.

    OdpowiedzUsuń
  5. świetnie wyglądasz :) naprawde bardzo mi sie podoba ten zestaw:)

    OdpowiedzUsuń
  6. nie znoszę petów, ale Tobie to on idealnie pasuje! mega!

    OdpowiedzUsuń
  7. świetnie wyglądasz! uwielbiam Warszawe :)

    OdpowiedzUsuń
  8. świetne zdjęcia,szczególnie podoba mi się to drugie z papierosem "w moim stylu"
    Uwielbiam twoje zestawy ^^

    OdpowiedzUsuń
  9. zdecydowanie wolę tę wersję ;)) elegancja Ci pasuje i zgadzam się z tym, że papieros nadaje wszystkiemu takiego zadzioru ;)
    świetne połączenie.

    pozdrawiam i zapraszam do siebie ; )

    OdpowiedzUsuń
  10. świetny look! w takim zestawie wyglądasz najlepiej!

    pozdrawiam Violet

    OdpowiedzUsuń
  11. dziękuję ! U Ciebie jest poczucie stylu ;) fajnie prowadzisz bloga ;) Mieszkasz na śląsku ?

    OdpowiedzUsuń
  12. świetnie skrojona marynarka i w ogóle cały zestaw. Wyglądasz super ;-)

    OdpowiedzUsuń
  13. prosto ale z klasą, fajnie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. świetny look ! koszulka <3 !

    OdpowiedzUsuń
  15. papieros.....? wręcz ostentacyjne

    OdpowiedzUsuń
  16. Lubię marynarkę połączoną z tshirtem, szczególnie jeśli to tshirt motywacyjny!

    OdpowiedzUsuń
  17. Witam.

    Stylizacja pierwsza liga :) Osobiście uwielbiam łamanie stylów...nonszalanja w pełnej odsłonie....elegancka marynarka z t-shirtem, do tego te niebieskie chinosy - zawinąłbym je jeszcze bardziej...dla mnie bomba prawie na każda okazję ;) Gratuluję tej stylizacji i nie tylko tej....No i nie można zapomnieć o fotografie...

    Pozdrawiam

    FinEgo Of Your Style

    https://www.facebook.com/pages/Find-Ego/195943817113416?ref=tn_tnmn

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo lubię taką nonszalancką elegancję.
    Plus za fotki z papierosem, dodają charakteru.

    OdpowiedzUsuń
  19. świetnie wyglądasz! wszystko idealnie ze sobą współgra!
    pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Właśnie umarłam. Dlaczego wszyscy faceci nie ubierają się z takim stylu? :)

    OdpowiedzUsuń
  21. uwielbiam Toruń :)
    świetne fotki, zdjęcia z papierosem mają swój charakter :)
    pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  22. aaah oh i ah ! <3 uwielbiam taką elegancję u facetów !

    http://majlena-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Buty najlepsze :)))

    www.jakub-urbanski.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Komentarze mogą zostawiać także osoby niezarejestrowane.
Wystarczy zmienić opcję na "Anonimowy", lub Nazwa.