warsaw time - fashion culture

meski blog modowy

Najpierw trochę z mojego życia. Właśnie wróciłem z obrony pracy licencjackiej - pochwalę się - 4.5 ; )
Przede mną jeszcze parę zaliczeń oraz ostatni egzamin dyplomowy. Dzień bardzo udany. Od samego rana wszystko potoczyło się według mojej myśli. Sprawnie poszło, bo oprócz obrony był też angielski oraz nowoczesne technologie.  Mam nadzieję, że zdałem resztę.

Druga stylizacja z Warszawy. W niej pojawiłem się na pokazach Fashion Culture.
Zestawiłem ze sobą taliowaną, różową koszulę w kratę z granatowymi chinosami. Muszka urozmaica stylizację i nadaje bardziej eleganckiego tonu. Ubrałem na nadgarstek bransoletę KOD - która idealnie pasuje do klasycznych looków. Brązowa torba którą prezentuję jest przede wszystkim funkcjonalna. Pomimo swoich lat bardzo mi się podoba, ma charakter. Buty to moje nowe odkrycie - Vitto Rossi. Ich matowy odcień sprawia, że można je ubrać na wiele sposobów.

Zdjęcia wykonał Rafał Chobot - autor także poprzedniej sesji. Jestem bardzo zadowolony z naszej współpracy. Jeśli szukacie profesjonalisty w stolicy-zdecydowanie polecam!

PS: Wszystkim Mamom ( w szczególności mojej) - najlepsze życzenia!

meski blog modowy

meski blog modowy





















koszula: Tommy Hilfiger
muszka: vintage
spodnie: Tommy Hilfiger
okulary: Ray Ban
bransoleta: KOD Design
torba: vintage





Komentować możesz również nie będąc zarejestrowanym.


27 komentarzy:

  1. Stylowa koszula i ciekawy pomysł z dodaniem muszki ;) Nadała całości nuty elegancji;)

    Serdecznie pozdrawiam, Livia Clue.

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję i oby do przodu, Klasa !!! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. koszula jest rewelacyjna! miło się patrzy na Twoje zdjęcia! ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowna koszula <3 i gratulacje co do obrony! :) moja praca coś się pisać nie chce ;P haha

    OdpowiedzUsuń
  5. Super stylizacja, bardzo fajne buty i torba :)
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie :))

    OdpowiedzUsuń
  6. świetny zestaw.;)
    super zdjęcia.;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie widać po torbie upływu lat i świetnie się prezentuje :) A całość bardzo przypadła mi do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Serdecznie gratuluję sukcesu :)!
    Muszka czyni ta stylizację niebanalną:) Bardzo mi się podoba.
    Pozdrawiam;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Połączenie muszki z tą koszulą skradło moje serce. Tak bardzo, że aż muszę wpadać tu częściej!
    Obserwuję.

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie jeśli masz czas i ochotę. Dopiero zaczynam ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. cały zestaw świetny :D bardzo lubimy twoje stylizacje :d pozdrawiamy www.minimanlife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Ciekawy outfit. Niezłe buty. http://become-icarus.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Genialony outfit:) Świetne zdjęcia!:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetny look! A muchy wolę jednak własnego autorstwa ; )

    https://www.facebook.com/mrkfashion/app_208195102528120

    OdpowiedzUsuń
  14. Koszula miażdży :)

    www.jakub-urbanski.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetne zdjęcia !!

    http://mrrbigger.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. amazing blog!
    found you on lookbook.nu

    following you now via gfc.
    check out my blog, too :)

    i also have a giveaway at the moment - you can win a steve madden bag in neon green!
    http://www.strangeness-and-charms.com/2013/05/giveaway-stylefruits.html

    x
    dahi

    OdpowiedzUsuń
  17. Butów się nie ubiera, im to niepotrzebne.:)

    OdpowiedzUsuń

Komentarze mogą zostawiać także osoby niezarejestrowane.
Wystarczy zmienić opcję na "Anonimowy", lub Nazwa.