łączenie kolorów



Dzisiejszy zestaw to kolorowe szaleństwo. Jestem bardzo ciekawy, czy takie zestawienie przypadnie Wam do gustu.
Biorąc pod uwagę ostatnie upały, stylizacja bardziej nada się na późne wieczory, gdy temperatura chociaż na chwile odpuści.
Bawiąc się kolorami połączyłem ze sobą turkusowy, z koralowym. Kolory kredowe (wybielone) są tego sezonu bardzo modne. Na pewno się już z tym spotkaliście, gdyż na sklepowych półkach królują takie barwy.  Przyznam, że coraz więcej facetów decyduje się na kolorowe spodnie. To świetne ! Lato jest tylko raz w roku i powinniśmy się odważyć założyć coś innego niż granat! Jeśli macie problem z tym jak łączyć kolory ubrać polecam ten link: klik

Do stylizacji dodałem muszkę od Marthu z letniej kolekcji. Mój ulubiony męski dodatek znowu pojawia się na moim blogu ;)














muszka: Marthu.com 
koszula, spodnie: Tommy Hilfiger
sweter: sh


Komentować możesz również nie będąc zarejestrowanym.


66 komentarzy:

  1. Poznań - tło komponuje się kolorystycznie ze stylizacją. Dobrze jest:)

    Patrycja

    OdpowiedzUsuń
  2. Pauje Ci to połączenie kolorystyczne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystko świetnie wygląda . a muszka cudeńko, wisienka na torcie. (:

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam facetów w kolorowych spodniach *.* Ale niestety mój 'facet' twierdzi, że tylko pedały w takich chodzą i weź przegadaj osiołowi! Chyba podlinkuję mu Twojego bloga żeby zobaczył, że to nie prawda ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. kolorowo! mega ładnie, jednak patrząc za okno i na Ciebie.. brrr usmażyłam się ;C

    OdpowiedzUsuń
  6. świetne połączenie kolorów, mi się bardzo podoba :) No faktycznie nie na te upały, ale na późny wieczór w sam raz :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Super :D Niby tak bardziej na luzie, ale mucha dodaje elegancji :) Mnie się bardzo podoba.

    OdpowiedzUsuń
  8. dobrze dobrane kolory :) i miejsce pasuje :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetnie wyglądasz! Bardzo podoba mi się połączenie kolorów - świeże i ciekawe. Meh, gdyby chociaż połowa facetów zdecydowała się na takie połączenia Polskie ulice nie byłyby aż takie szare i nudne :( No i może udałoby się wykorzenić zwyczaj zakładania skarpet do sandałów o.O
    Dobrze kojarzę, rynek w Poznaniu ?
    hah, twoja stylizacja wygląda jeszcze lepiej na tle tych kolorowych kamienic ^.^
    Miłego wieczoru. :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Genialna kolorystyka! Uwielbiam takie zestawy ;)
    Również pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. jak zobaczyłam Cię w tym wydaniu, to od razu przypomniał mi się film "Kochany urwis" i Michael Richards- grający więźnia, który porywa Juniora :)
    to chyba przez tą muszkę.

    OdpowiedzUsuń
  12. Witaj :) Bardzo dziękuję za miły komentarz u mnie ;)
    Świetnie prowadzisz blog, widać że moda to Twoja pasja i do twarzy Ci z nią ;)
    Z przyjemnością dodaję do obserwowanych i zapraszam częściej :) Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Dziękuję bardzo ; ) .
    Genialna stylizacja , zabawa kolorami- świetny pomysł .
    Uwielbiam mężczyzn w muszkach . :)

    OdpowiedzUsuń
  14. stylowe połączenie ;)

    mademoiselleemichelle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. bardzo fajne połączenie kolorystyczne i ta mucha tworzy świetny klimat ;) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. kolory zawsze są mile widziane choć niestety nadal tak rzadko wybierane przez mężczyzn.

    OdpowiedzUsuń
  17. ładnie wyglądasz, kolorowo, nie jakoś buro, a miejsce równie piękne ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. świetnie połączyłeś kolory w tej stylizacji :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Fajny zestaw! Kolorowy, a jednak nie tracisz na męskości ;) Jasne spodnie są świetne, ale trzeba umieć je zestawiać... No i ta pogoda - odwieczny dylemat - upały kontra oryginalny zestaw ;)

    vamppiv.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Rewelacyjna stylizacja, jestem pod ogromnym wrażeniem:)
    Pozdrawiam Serdecznie
    zocha-fashion

    OdpowiedzUsuń
  21. Rewelacja!!!, świetnie dobrane kolory stylizacji do otoczenia :)
    Śledzę, mam nadzieję że z wzajemnością;)
    Pozdrawiam Serdecznie
    Zocha-Fashion

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetna kolorystyka! ...
    Miłego weekendu ;-)

    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  23. fajnie wyglądasz Łukasz. Lubię ten kolor spodni na facecie ;)

    masz fajnego bloga, co byś powiedziała na wzajemna obserwację ?

    www.izabielaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. odważnie, rzadko widzi się takie połączenie :)

    OdpowiedzUsuń
  25. The colors are amazing. Really love the laid back feel of this.
    Great post :)

    OdpowiedzUsuń
  26. super dobrałeś miejscówkę ze zdjęć do stylizacji! :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Świetna stylizacja : )ten sweter z tą muchą i tymi spodniami wyglądają kapitalnie, chociaż mógłbyś dorzucić inne butki ^ ^. Odwiedzam Twojego bloga od dłuższego czasu i jestem naprawdę pod wrażeniem. Sam właśnie próbuje sił z modowym blogiem, także zapraszam jeśli znajdziesz czas : ) www.brewilokwencja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Love the whole outfit. It's one of the best look I've seen so far today.

    xoxo;
    Into The Blush, a Beauty Blog by Kenny.

    OdpowiedzUsuń
  29. Tobie z pewnością łączenie kolorków wychodzi perfekcyjnie:) Bardzo podoba mi się ta stylizacja:) Świetne spodenki:) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  30. wyglądasz obłędnie!! faceci powinni się od ciebie uczyć :)

    OdpowiedzUsuń
  31. odważne połączenie kolorów, ale efekt fajny :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Świetny zestaw, idealnie komponuje się z tłem :)

    OdpowiedzUsuń
  33. ta muszka cudowna, sama bym taką chętnie założyła :D
    Świetny blog, bardzo mi się podoba, nie wiedziałam o jego istnieniu wczesniej, ale dzis skomentowałeś mój post, więc wpadłam i ja do Ciebie :) Dodaję do obserwowanych :))
    Pozdrawiam Coralii ;) :*

    OdpowiedzUsuń
  34. super stylizacja, taka pozytywna! świetne zdjęcia.
    obserwuje.

    OdpowiedzUsuń
  35. świetny zestaw, spodnie są genialne ;)

    OdpowiedzUsuń
  36. kolory połączone rewelacyjnie :)

    OdpowiedzUsuń
  37. kolor spodni jest piękny! mój facet ma identyczne, tylko krótkie i jest zachwycony
    i chociaż mu mówiłam, żeby ostrożnie z kolorami do nich, to nosi do wszystkiego jak szalony :D i myślę teraz, że to bardzo dobrze wygląda, jak tak jeszcze na ciebie patrzę ;)

    OdpowiedzUsuń
  38. Więcej uśmiechu!!!:)

    Jest super,podobają mi się muchy:))

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  39. Super wyglądasz po prostu mega !

    A zdjęcia genialne
    Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  40. świetnie wyglądasz:)
    uwielbiam muchy!

    OdpowiedzUsuń
  41. Spoko :) ale rzecywiście więcej uśmiechu!!!

    www.jakub-urbanski.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  42. Ja osobiście nie przepadam za kolorowymi spodniami, ale na Tobie prezentują się naprawdę ciekawie ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  43. dobrze wyglądasz, pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  44. Swietnie połączyłeś kolory! No i ta muszka- wielki plus!:)

    OdpowiedzUsuń
  45. idealnie!
    ♥♥♥ pozdrowienia, Ola

    OdpowiedzUsuń
  46. Awww. <3<3<3 muszka <3

    OdpowiedzUsuń

Komentarze mogą zostawiać także osoby niezarejestrowane.
Wystarczy zmienić opcję na "Anonimowy", lub Nazwa.