denim


Nadszedł czas na kolejny wpis - a mianowicie casual.

Od jakiegoś czasu szukałem fajnych męskich toreb. W końcu mi się udało. Pierwszą znalazłem w outletszopie. W kolejnym poście zobaczycie inną - większą i bardziej elegancką. 
Połączenie jest klasyczne, denimowe. Czerwona kraciasta koszula + klasyczny jasny jeans. Te dwa kolory idealnie ze sobą współgrają. Ćwiekowana bransoleta dodaje stylizacji bardziej rockowego, młodzieżowego tonu. Na części zdjęć mam czapkę, która ożywia górną część stylizacji. Buty - jasne sztyblety ze strony szewskapasja.com . Bardzo podoba mi się ich kolorystyka, można je ciekawie wykorzystać w różnych zestawach. Sprawdzą się zarówno do jeansów jak i do ciemnych chinosów.   


męskie blogi modowe


 







męskie blogi modowe






beanie: no name
koszula, spodnie: Tommy Hilfiger
pasek: vintage
bransoleta: zubiro.com


Komentować możesz również nie będąc zarejestrowanym.


68 komentarzy:

  1. Torba genialna ;D całość świetna !

    OdpowiedzUsuń
  2. ja tacie kupiłam boską torbę i powiedział, że wygląda jak damska i mi ją oddał.. no cóż.


    a zdjęcia & zestaw uwielbiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Zestaw Idealny.
    Bardzo podoba mi się Twój styl, idealny zestaw codzienny.
    Bardzo często jesteś moją inspiracją i podpatruję od Ciebie co nie co :)
    Tak trzymaj!
    Pozdrawiam Mateusz.

    OdpowiedzUsuń
  4. mega mega mega ! jestem zachwycona ! <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Jeżeli chodzi o czysty casual uwielbiam tego typu stylizacje!

    OdpowiedzUsuń
  6. Koszula i torba super.

    Pozdrawiam :)
    http://mw-maleworld.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo, bardzo na tak! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo lubie twoje stylizacje, są świetne! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Prosto, ale bardzo fajnie. Ciekawa torba.

    OdpowiedzUsuń
  10. Całość robi świetne wrażenie ;)

    zapraszam: damn-fashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Buty spoko :)))

    www.jakub-urbanski.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. fajny blog, bede zagladal czesciej :)
    ogolnie cala stylizacja mi sie podoba.

    OdpowiedzUsuń
  13. Całość wspaniała!
    Koszula, czapka oraz torebka ♥

    Bardzo lubię tu wpadać! c:
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Super:-) podoba mi sie bardzo:-) :-) :-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Podoba mi sie ten zestaw :) Koszula jest przeboska <3
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. super ! Bardzo podobają mi się zestawy w takim stylu :)

    OdpowiedzUsuń
  17. świetny blog!
    będę tu częściej zaglądała
    http://bee-yooursellf.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. nie mam w zwyczaju rekomentowania, ale tym razem muszę: otóż dziękuję za kom, gdyż dzięki temu trafiłam na Twój blog i w końcu, po miesiącach poszukiwań znalazłam męski, który odpowiada mi w 100%. nie wiem jak udało mi się go tyle czasu nie zauważyć. dziękuję. nie będę więc pisała co mi się podoba, bo trylogii pisać nie zamierzam. pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  19. Lubię połączenie kraciastej koszuli, jeansów i czapki. Bardzo dobrze wygląda!

    OdpowiedzUsuń
  20. świetnie! idealne zestawienie ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetne zdjęcia i buty oczywiście na tak ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetnie wyglądasz ;)
    Koszule masz rewelacyjną <3

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo męska stylizacja i bardzo mi się podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. cudna koszula! Mega klimat i w końcu męski blog z szerszymi spodniami :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Hej:) Dzięki za komentarz! Łukasz, torba super! Fajny ten zestaw!
    Pozdrawiam- Anna:)

    OdpowiedzUsuń
  26. Milo mi, ze mlody przystojny mezczyzna zatrzymal sie na chwile na moim blogu.
    Obejrzalam Twojego bloga , fajnie wygladasz i fajnie sie ubierasz.

    OdpowiedzUsuń
  27. Świetnie wyglądasz :) Genialna koszula i buty :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Fajny styl, no i jaki przystojniak z ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  29. bransoletki sama bym nosiła :)fajny meski zestaw

    OdpowiedzUsuń
  30. Dziękuję za odwiedziny! ;)
    Świetny zestaw, bardzo mi się podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  31. Świetny zestaw :)
    Obserwuję i zapraszam do obserwacji mojego bloga :)
    Pozdrawiam bardzo serdecznie!
    __________________________________
    antolka95.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Buty rzeczywiście świetnie prezentują się z jeansami. Całość jak najbardziej na tak - niewymuszona nonszalancja zawsze w cenie :)

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Koszula świetna :)
    Fajny zestaw ;)

    OdpowiedzUsuń
  34. Dla mnie to swego rodzaju męska klasyka. Kraciasta koszula, jeansowe spodnie, zabudowane zamszowe buty . Fajny męsko - młodzieżowy look.-:)

    OdpowiedzUsuń
  35. Fajny, codzienny look - podoba mi się

    OdpowiedzUsuń
  36. bardzo fajny zestaw, luźny a jednak ma w sobie to coś:)
    prowadzisz naprawde świetnego bloga z chęcią obserwuję:)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  37. zestaw genialny! bardzo jestem na tak :)

    OdpowiedzUsuń
  38. świetnie skomponowany set !

    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  39. świetna koszula, całość doskonale dobrana

    OdpowiedzUsuń
  40. Mało tutaj blogów facetów, dobrze, że zaczyna się robić różnorodnie :D

    OdpowiedzUsuń
  41. Odpowiedzi
    1. Dokładnie mi też się bardzo podoba koszula i buciorki - Extra ;)

      Usuń
  42. Bardzo fajna, codzienna stylizacja :). W końcu trafiłam na ciekawy męski blog! A czy te buty są wygodne? Mój chłopak ciągle nie może znaleźć jakichś fajnych ale jednocześnie wygodnych butów i chodzi ciągle w jakiś trampkach...

    Pozdrawiam,
    Ewa
    www.la-garderobe.pl

    OdpowiedzUsuń
  43. Uuuu, świetnie wyglądasz *.*

    OdpowiedzUsuń
  44. ładnie a bransoletki też mogłabym nosić;)

    OdpowiedzUsuń
  45. Wszystko świetnie razem zestawione! Uwielbiam kiedy mężczyźni lubią i potrafią bawic się modą, dodaję do obserwowanych ;)

    OdpowiedzUsuń

Komentarze mogą zostawiać także osoby niezarejestrowane.
Wystarczy zmienić opcję na "Anonimowy", lub Nazwa.