mam na imię Łukasz



Cześć!
Co jakiś czas dostaję od Was pytania dotyczące tego czym się zajmuję, skąd jestem i dlaczego prowadzę bloga. Postanowiłem odpowiedzieć Wam wszystkim w formie postu.

Tak więc mam na imię Łukasz. Pochodzę z Grudziądza, gdzie spędziłem pierwsze 19 lat swojego życia. 
Przez chwile mieszkałem w Toruniu, gdzie zacząłem studiować i pracować. Pokochałem to miasto.
Co studiuję? Europeistykę, Komunikację Społeczną i Technologie Informacyjne na trzecim roku. 
Planuję kontynuować naukę, jeszcze nie wiem na jakiej uczelni lecz znam kierunek - marketing. 

Pytacie także czy pracuję - owszem. Jestem sprzedawcą w Tommy Hilfiger Denim w Starym Browarze w Poznaniu. Oprócz tego wykonuję różne zlecenia związane z marketingiem i PR-em dla firm, lokali i zespołów. Prowadzę także imprezy w Poznaniu (PubQuizy). Do końca okresu wakacyjnego będziecie mogli mnie spotkać w pubach ;)

Dlaczego blog modowy?
To najczęściej zadawane pytanie. Szczerze mówiąc to nie miał być blog modowy. Przynajmniej nie od razu. Na początku chciałem prowadzić bloga ogólnie męskiego. Pisać o wszystkim. Chciałem coś robić. Nie do końca wiedząc co i jak dodawałem pierwsze posty, aż w końcu pojawił się post z moimi zdjęciami. Statystyki nie kłamały - post cieszył się dużo większym zainteresowaniem od reszty, a ja zawsze dobrze czułem się przed obiektywem. Tak więc umówiłem się z pierwszym fotografem, wybrałem stylizację i poszło jak po sznurku. Z każdym kolejnym wpisem uświadamiałem sobie, że właśnie tak chcę aby wyglądał mój blog. 

Czy czytam inne blogi modowe?
Rzadko. Mam mało czasu i dużo na głowie. Ciężko jest mi oderwać się od wszystkiego i przeglądać blogi. Jeśli już wchodzę na jakąś witrynę to bardziej oglądam niż czytam. 
Piszecie abym polecił Wam kogoś:
Mr.Vintage oraz I'm Galla. Te dwa blogi to dobre źródło wiedzy i inspiracji ;)


Jeśli macie inne pytania, poniżej znajduje się link do mojego konta na ask.fm


Moje oficjalne konta na bardziej znanych serwisach:









Komentować możesz również nie będąc zarejestrowanym.


10 komentarzy:

  1. oglądam Twojego bloga, sam założyłem niedawno swojego... i tak jak Ty wtedy, chcę pisać o wszystkim, co mi się uwidzi... dodaję zdjęcia, na blogspocie i na fejsie, by przyciągnąć więcej ludzi. chcę komuś coś przekazać. jesteś jedną z osób inspirujących mnie, dlatego - nie poddaję się i dziękuję Ci za to, że jesteś! http://mateuszpater.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. cześć Łukasz, Tynka jestem, haha! :D :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Widać, że jesteś człowiekiem bardzo pozytywnie zakręconym!
    Od tej chwili lubię Cię jeszcze bardziej:)

    W wolnej chwili zapraszam na https://www.facebook.com/pages/Make-Me-Trendy/569867759713914

    OdpowiedzUsuń
  4. widzę, że nie ograniczasz się do jednej pracy! ale to zawsze popłaca. lubię twojego bloga, a prowadź go tak jak byś chciał żeby wyglądał i żebyś nadal był z niego zadowolony! pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. I'm Galla też jestem fanem tego bloga, ma bardzo fajne pomysły, nieprzeciętny człowiek! :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Interesujący z Ciebie gość, będę wpadać!

    OdpowiedzUsuń
  7. Też kiedyś pracowałem w Browarze, dokładnie to w United Colors Off Benetton.

    www.jakub-urbanski.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Komentarze mogą zostawiać także osoby niezarejestrowane.
Wystarczy zmienić opcję na "Anonimowy", lub Nazwa.