moda biurowa - after hours


Zgodnie z poprzednim wpisem dziś Podliński pod krawatem.
Prezentuję typową stylizację do pracy. Jeansy i biała koszula to nieśmiertelne połączenie. Polecam taliowane koszule. Leżą one dużo lepiej niż regularne, optycznie nas zmniejszają, podkreślają. 
Podwinąłem rękawy, rozpiąłem pierwszy guzik i poluzowałem krawat. Stylizacja trochę odetchnęła, nie jest "sztywniacka". Kawa - napój bogów- towarzyszy chyba każdemu kto pracuje za biurkiem ;)
Założyłem także dużą skórzaną torbę od solier.pl. Chociaż gadżety męskie takie jak tablet, ładowarka i telefon zmieszczą się w aktówce zdecydowałem się na większe gabaryty. W końcu czasem trzeba pokazać jakiś projekt, wziąć laptopa czy zwyczajnie schować sweter. 
Buty widzieliście już wcześniej. To jeden z fajniejszych modeli z szewskapasja.com.

PS: Przy doborze krawata pamiętajcie o posturze, budowie ciała. Jeśli macie szeroką twarz nie poszerzajcie jej jeszcze bardziej szerokim, grubym krawatem i węzłem.  Długość powinna być także dostosowana do waszego wzrost. Im jesteśmy wyżsi, tym dłuższy krawat powinniśmy założyć. (Mój krawat jest odrobinę za krótki, końcówka paska powinna sięgać do klamry paska)





















koszula, spodnie: Tommy Hilfiger 
krawat: F&F
pasek: vintage
torba: solier.pl






Komentować możesz również nie będąc zarejestrowanym.


35 komentarzy:

  1. świetny zestaw :)
    eleganckooo, stylowo i w ogole:P

    świetnie !
    pozdrwiam

    OdpowiedzUsuń
  2. lubie jak mężczyzna tak wygląda ;D :) Podoba mi sie look:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Co tu duzo pisać - fajny zestaw! Tego typu zestaw sprawdza się w wielu sytuacjach :)

    Zapraszam do mnie na post: PARTY TIME

    OdpowiedzUsuń
  4. rewelacyjny zestaw:) wszystko idealnie do siebie pasuje:)
    pozdrówka.

    OdpowiedzUsuń
  5. Niebotyczny minimalizm, uwielbiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. elegancko! :D ładnie bardzo ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Napój Bogów to kawa? A myślałam, że ambrozja lub piwo... ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
  8. przystojny facet w fajnym wdzianku - lubię to.

    OdpowiedzUsuń
  9. Naprawdę fajna stylizacja. Zmartwie Cie jednak. Dress Code mówi jasno, do pracy w biurze nie nosimy dżinsów.

    OdpowiedzUsuń
  10. Właśnie w takich luźnych wydaniach koszule podobają mi się najbardziej :)
    pozdrawiam .

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam połączenie eleganckiej koszuli i dżinsów. Dodatkowy plus za krawat i torbę, świetnie to wszystko razem wygląda :) Dodaję do obserwowanych! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetna stylizacja ! Wszystko wygląda razem idealnie! Brawo :) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  13. świetna sesja!

    stylizacja bardzo dobrze dobrana:)

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Uwielbiam taki styl u faceta :)
    Zapraszam do mnie :)


    E.

    OdpowiedzUsuń
  15. ŚWIETNA, ŚWIETNA, ŚWIETNA!

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  16. Genialny outfit.
    http://become-icarus.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo fajny look! ;-)
    Świetna koszula z tommy hilfiger ...
    Pozdrawiam
    Dołączam do grona obserwatorów ;-)

    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  18. Thanks for the comment on my blog. Love your style so I've hyped and fanned you over on Facebook!
    Laura. xx

    www.stylishvue.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. chciałoby się oglądać więcej takich mężczyzn na pl ulicach:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Fajny na wpół casualowy i elegancki look. Super torba!

    OdpowiedzUsuń
  21. o ja pierdziele! nie tylko stroj stylowy ,ale i Twoja bródka , no cudo ! pasuje Ci idealnie!

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetne zdjęcia i ciekawy blog! :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Elegancja w wielkim mieście? ;) Dobrze, że jesteś, dawaj przykład!

    OdpowiedzUsuń
  24. Ta stylizacja baaardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  25. bardzo fajny, klasyczny set ;) świetne buty!

    OdpowiedzUsuń
  26. I've read several good stuff here. Definitely worth bookmarking for revisiting. I wonder how much attempt you set to create the sort of magnificent informative website.

    My web blog marriott's_ocean_pointe

    OdpowiedzUsuń

Komentarze mogą zostawiać także osoby niezarejestrowane.
Wystarczy zmienić opcję na "Anonimowy", lub Nazwa.