pump it


Mam kompletny brak weny... ciężko jest mi dziś skleić zdanie więc przejdę do konkretów.

Jakiś czas temu pisaliście abym przygotował luźniejszą stylizację. Oto ona! Wieczorne wyjście po laysy i cole zamieniło się w szybką sesję. Przeprosiłem stare spodnie, które leżały zakopane na dnie szafy. Podwinąłem nogawki i pumpy jak znalazł. Połączyłem je z rudą koszulą, za którą za bardzo nie przepadam, ale do tych spodni świetnie mi przypasowała. Lubię zestawienie koloru oliwkowego z  pomarańczowym. Wysokie buty sprawiają, że stylizacja jest bardziej sportowa. Mam nadzieje, że zwolennicy takich stylizacji będą zadowoleni. Dla osób które wolą mnie pod krawatem (dosłownie ;)) już za parę dni będzie coś dla Was !











czapka: New Yorker
koszula: Tommy Hilfiger
spodnie: Marks & Spencer
buty: Globe
bransoleta: Zubiro.com




Komentować możesz również nie będąc zarejestrowanym.


18 komentarzy:

  1. czapę bym przygarnął, aż chyba się przejdę do New Yorkera, mimo, że tam nie wchodzę w ogóle ;p

    OdpowiedzUsuń
  2. Podoba mi się. Mimo, że raczej wolę Cię w takich stylizacjach 'pod krawatem'- to nadal wyglądasz nieźle ;)

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. dobrze wyglądasz! trochę luzu zawsze się przydaje :)

    OdpowiedzUsuń
  4. mega, uwielbiam luźne stylizacje!

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam kraciaste koszule ♥

    OdpowiedzUsuń
  6. fajnie jest znaleźć w blogosferze dobrze ubranego faceta ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajna, luźna stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Lubię Laysy lubię stylówke :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo lubię ten styl. zwłaszcza spodnie, a Tobie takie służą, bo są proporcjonalne z sylwetką.
    I plus za czapeczkę! :))

    OdpowiedzUsuń
  10. genialnie wyglądasz, mimo tego, że bardziej lubię cię bardziej na elegancko :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Genialne zdjęcia!
    Bardzo fajny luzak !
    POZDRAWIAM CIEPLUTKO

    Sylwia


    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  12. troche grubasek

    OdpowiedzUsuń

Komentarze mogą zostawiać także osoby niezarejestrowane.
Wystarczy zmienić opcję na "Anonimowy", lub Nazwa.