sailor

blog o modzie męskiej

Witajcie! 
Przede wszystkim najlepsze życzenia z okazji dnia dziecka ; ) 
Mam nadzieję, że Wasz dzień był udany i pełen radosnych chwil.

Proponuję dzisiaj marynarski zestaw. Ubrałem pasiasty, granatowy sweter który jest charakterystyczny i bardzo kojarzy się z tym motywem.  Pod niego ubrałem białą koszulę, którą urozmaiciłem bordowym krótkim krawatem. Pozostając w tej kolorystycznej tonacji założyłem jasne chinosy i granatowo- brązowe mokasyny. Nadając stylizacji bardziej miejskiego looku dobrałem brązową aktówkę oraz zegarek na brązowym pasku. 




blog o modzie męskiej















koszula: H&M
sweter: Bon Prix
spodnie: Tommy Hilfiger
buty: Pepe Jeans via Schaffashoes.pl
torba: vintage
zegarek: Pierre Ricaud


Komentować możesz również nie będąc zarejestrowanym.


22 komentarze:

  1. zdjęcia świetne :D
    ze stylizacji najbardziej podobają mi się buty, ale całość jest super :)

    OdpowiedzUsuń
  2. super, podoba mi sie:) wszystko fajnie dobrane;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna stylizacja!
    Sweter skradł moje serce ♥
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. naprawdę świetne :)

    tylko proszę Cię nie "ubrałem" ale "założyłem" !!!

    OdpowiedzUsuń
  5. świetnie, kupuje całość! no i te buty <3

    OdpowiedzUsuń
  6. super! Mnie też się ogromnie podoba motyw żeglarski :) A te buty...mmmmm.... :)
    Tomek

    OdpowiedzUsuń
  7. dobra stylizacja, pasują Ci te kolory.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawa, elegancka, miejska stylizacja ;) Podobają mi się mokasyny i aktówka!
    Zapraszam do mnie, u mnie moda uliczna!
    www.mr-faceless.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Mega, mega stylówa :)

    www.jakub-urbanski.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. gdyby tylko więcej mężczyzn nosiło się w Twoim stylu!

    OdpowiedzUsuń
  11. świetne wydanie,eleganckie i zarazem lekko na luzie.

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Niezły outfit. Podoba mi się zwłaszcza ten klasyczny zegarek, ale widziałam pełny opis tutaj i w sumie jak dla mnie pasuje on zarówno dla kobiet, jak i dla mężczyzn.

    OdpowiedzUsuń

Komentarze mogą zostawiać także osoby niezarejestrowane.
Wystarczy zmienić opcję na "Anonimowy", lub Nazwa.