man in black


Man in black.
Pokazuje dziś zwykłą, casualową stylizację. Połączenie kolorystyczne jest bardzo proste i łagodne.
Aby mój blog nie był monotonny będę zamieszczał również takie stylizacje. Co sądzicie o mnie w takim wydaniu?

Koszula pochodzi ze sklepu internetowego fashionslave. Torba (esprit) i pasek - sh.
Beżowe chinosy to Tommy Hilfiger. Okulary RayBan, buty Vitto Rossi. Zegarek - Timex.














okulary: RayBan
koszula: Fashionslave
pasek: sh
spodnie: Tommy Hilfiger
buty: Vitto Rossi
torba: Esprit (sh) 


Komentować możesz również nie będąc zarejestrowanym.


33 komentarze:

  1. Nie wierzę...torba z SH?! Zazdroszczę szczęścia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. SH, 3 zł i wygląda jak nówka? To trzeba mieć szczęście! :)

      Usuń
  2. fajna stylizacja!

    new post

    www.live-style20.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. świetna koszula:)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam ciemne koszule :D Spodnie i torba też super :)

    OdpowiedzUsuń
  5. torby zazdroszczę, szczęściarz z Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja jestem jak najbardziej za tym żeby pojawiały się tu od czasu do czasu takie casualowe stylizacje. Dobry prosty, ale nie nudny look :)

    Pozdrawiam :)
    http://mw-maleworld.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Espléndido look!
    saludos.

    http://perfumederosas-cristina.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. najbardziej w tej stylizacji urzekły mnie dodatki :)

    coralii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny jesteś ! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. okropna stylizacja!!!

    OdpowiedzUsuń
  11. Buty, torba i okulary na TAK ! Koszula niestety zalatuje tandetą...Kołnierz okropny !
    Pozdrawiam i czekam na następne stylizacje.

    OdpowiedzUsuń
  12. bardzo podoba mi sie ta stylizacja:)
    jest męska,elegancka a za razem na luzie:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Takie wydanie też mi się podoba :)
    PS. świetna torba

    OdpowiedzUsuń
  14. Great post! I'm your new Follower! :) I hope to see you in my blog sometimes. Thanks!
    Kisses from VV!!
    www.voguelyvan.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Chłopie wyglądasz jak listonosz Pat z dobranocki.

    OdpowiedzUsuń
  16. zestaw pierwsza klasa! :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  17. wyglądasz rewelacyjnie jesteś mega przystojny !! :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetny zestaw i piękne zdjęcia :) jestem na tak ;) pozdrawiam!:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetny zestaw. :) Klasa sama w sobie! :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Super to wygląda. Buty i okulary mnie zachwyciły :)

    OdpowiedzUsuń

Komentarze mogą zostawiać także osoby niezarejestrowane.
Wystarczy zmienić opcję na "Anonimowy", lub Nazwa.