raspberry frenzy


Popijając wino próbuję napisać post, ale piszę jedno zdanie a kasuję trzy.
Przynajmniej wino jest dobre.
Robi się późno a obiecałem Wam nowy wpis.
Stylizacje stworzona dzięki współpracy ze sklepem Roudeman, o którym pisałem Wam już ostatnio.
Malinowa marynarka była pierwszą rzeczą, która rzuciła mi się w oczy i od razu wiedziałem, że chce ją mieć! Jest lekko mówiąc - niebanalna. Buty także są z tego sklepu. Czerwony pasek na podeszwie jest spoiwem w tym looku.
Stylizacja jest prosta, łatwa do odtworzenia i pomimo kolorów dość klasyczna.
Założyłem muszkę od Marthu - mojego głównego dostawcy ; )
Czarne spodnie pochodzą z zary - kupiłem je przy okazji egzaminów. Pasek udało mi się zdobyć w sh za równe 10 zł!



















marynarka: Routeman Gniezno
muszka: Marthu
koszula: H&M


spodnie: Zara
pasek: vintage

zdjęcia: Agata Bączkiewicz 



Komentować możesz również nie będąc zarejestrowanym.


33 komentarze:

  1. Marynarka świetna, te guziczki są boskie :) Muszka również fajna ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Marynarka jest genialna...no i mucha rzecz jasna!

    OdpowiedzUsuń
  3. So stylish !
    lovely blazer.



    http://www.thetrendysurfer.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. perfection! the outfit's great. love everything from the blazer to the shoes and bow tie :)

    http://halfwhiteboy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. jaka wyczepista muszka! :O wow
    http://mateuszpater.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Marynarka sama w sobie jest ciekawa, jednak wydaje mi się, że nie jest to Twój kolor.

    Pozdrawiam :)
    http://mw-maleworld.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Piąte zdjęcie od dołu *.* MIAZGA :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Great colors and I LOVE that bowtie! <3

    OdpowiedzUsuń
  9. La combinación de los botones en el saco es genial! Un look estupendo, abrazos miles.

    http://perfumederosas-cristina.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Odważny zestaw, gdzie głównie chodzi o marynarkę :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Kolor marynarki jest piekny:)

    OdpowiedzUsuń
  12. świetna marynarka, nie dziwię się że od razu wpadła Ci w oko !
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Uważam, że jest to jedna z najciekawszych Twoich stylizacji jak do tej pory.
    Marynarka jest cudowna, już na zdjęciu widać, że wygląda dużo lepiej, niż ta z H&M.
    Bardzo podobają mi się buty i mucha, oba te elementy idealnie współgrają, a nie przytłaczają marynarki.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  14. Super zestaw i do tego zdjęcia idealne :)))

    www.jakub-urbanski.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Jesteś jednym z nielicznych mężczyzn, którzy potrafią "bawić się" modą. Nie mogę z czystym sercem powiedzieć tego o wszystkich blogerach, ale Tobie wychodzi to naprawdę dobrze :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Slodkaaa muszka ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. no no, ładnie, jak zwykle! elegancko z muszką ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetnie wyglądasz, do twarzy Ci w malinowym! Rozświetlasz okolicę urokiem w tej stylizacji :)

    OdpowiedzUsuń
  19. outfit rodem z kolorowego musicalu *.*

    OdpowiedzUsuń
  20. Chyba z 10 razy przejrzałam te zdjęcia i trochę mi zajęło zanim pozbierałam szczękę z podłogi :d Fantastycznie! Jako że mam bzika na punkcie wielmożnego Chucka Bassa, a ty mi tutaj baaaardzo go przypominasz, ''kupuję''ten zestaw w całości!:) i jak tutaj napisała jedna z czytelniczek jako jeden z niewielu facetów potrafisz tak świetnie bawić się modą, czego Ci gratuluję z całego serca ! :)

    OdpowiedzUsuń
  21. świetny zestaw:) a muszka z tą marynarką rewelacja :)
    Pozdrawiamy :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Wyglądasz świetnie, bardzo mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Marynarka jest rewelacyjna, uwielbiam kolorowe elementy garderoby <3 No ale mucha - to ona skradła moje serce :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Komentarze mogą zostawiać także osoby niezarejestrowane.
Wystarczy zmienić opcję na "Anonimowy", lub Nazwa.