the lion's cave


Jest strasznie gorąco, a w niedzielę ma być aż 36 stopni!
Dlatego też przygotowałem dla Was lekki zestaw.
Białe spodnie to według mnie "must have" w każdej garderobie.
Chociaż spotkałem sie z wieloma grymasami na twarzach rozmówców - śmiem twierdzić, że białe spodnie są świetne i można z nimi zrobić na prawdę ciekawe stylizacje.
Tym razem połączyłem je z granatową, przewiewną koszulą z bordowymi wykończeniami ze sklepu Fashionslave.
Całość wzbogaca swą obecnością zegarek od Daniela Wellingtona. Klasyczny ale jakże piękny. Minimum detali, cienka, idealnie okrągła tarcza.
Zegarki te dzięki swojej prostocie i ponadczasowej elegancji sprawdzają się zarówno do garnituru, jak i na co dzień.















koszula: Fashionslave
spodnie: sh
buty: Pepe Jeans Schaffashoes.pl

fot: Dominik Przybylski


Komentować możesz również nie będąc zarejestrowanym.


95 komentarzy:

  1. nasze ulubione miejsce :)
    pozdrawiamy www.minimanlife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Koszula świetna a białe spodenki rzeczywiście powinny znaleźć się w każdej szafie ^ ^
    http://brewilokwencja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. fajna koszula... :-) Musze Cię zmartwić! ja słyszałam, że w niedzielę ma być 39 stopni, ale nie wiem ile w tym prawdy :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny letni look. Białe spodnie są super, sam mam ochotę na jakieś, jednak obawiam się o szybkie ich brudzenie :-/

    Pozdrawiam :)
    http://mw-maleworld.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Swietna sesja
    Biale spodnie super,jesli chodzi o mnie to zawsze mam jakies w swojej garderobie,uwielbiam:)))

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. skąd jesteś?

    OdpowiedzUsuń
  7. świetnie... piękne fotki ...


    BArdzo podoba mi się koszula...

    POZDROWIENIA

    TORI DIS

    OdpowiedzUsuń
  8. Sczerze mówiąc...boje się białych spodni, bo są bardzo trudne do noeszenia i nie mówię tu tylko i wyłacznie o wzgledach praktycznych, ale też niełatwo je wystylizować.

    OdpowiedzUsuń
  9. lubię bardzo Twojego bloga! Rozważnie dobierasz elementy garderoby do każdego looku! Każdy post jest przemyślany! Zdecydowanie dodaję do obserwowanych! Brawo :)

    OdpowiedzUsuń
  10. świetnie łączysz ze sobą ubrania, ale nie gorąco Ci w tej koszuli? może pokażesz się nam w tshirt'cie? ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Na prawdę świetne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Białe spodnie must have, a ja takich nie mam :/
    Sweaty Sweater http://mateuszpater.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Super look!
    Zdjęcia cudowne... Dlaczego tak mało mężczyzn na naszych ulicach wygląda tak jak Ty ? Ubolewam...
    www.esterlifestyle.com

    OdpowiedzUsuń
  14. i like your look!!
    gorgeous shoes!!

    OdpowiedzUsuń
  15. Zegarek DW bardziej podoba mi się w męskim wydaniu, dlatego cieszę się, że znalazłam Twoją stylizację. Świetne spodnie!

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetnie wyglądasz :))
    Pozdrawiam!!!
    ______________________________
    antolka95.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Koszula jest świetna :)))Bardzo fajny luzny look :))
    Dziękuję i pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  18. Wszystko idealnie ze sobą gra.
    Bardzo podoba mi się taka stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  19. biale spodnie oczywiscie trzeba miec w garderobie, jesli chodzi o koszule to jak na 36 stopni to nie polecam, tym bardziej ze ma dlugi rekaw;) na chlodniejsze dni zestaw idealny ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Fantastycznie się patrzy na faceta który potrafi się ubrać .. mokasyny super !

    OdpowiedzUsuń
  21. świetny,męski look:) http://magdulablack.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. fajna miejscówka na zdjęcia + uwielbiam Twój zegarek!

    OdpowiedzUsuń
  23. koszula jest przekozacka! świetnie wyglądasz :>

    OdpowiedzUsuń
  24. Wow! Świetna koszula, rewelacja! Uwielbiam takie męskie ciuchy:) Zapraszam do nas, moda z punktu widzenia trzech kobiet:)

    OdpowiedzUsuń
  25. świetny zestaw, buty są fanatstyczne!:)

    OdpowiedzUsuń
  26. Świetnie wyglądasz, zegarek i buty najlepsze ! ;)
    Obserwuję i również pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. bardzo podoba mi się koszula oraz buty :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Fajny blog ;)
    Zapraszam również do mnie-http://xgabbi.blogspot.com/
    +DODAŁAM DO OBSERWOWANYCH

    OdpowiedzUsuń
  29. najlepszy blog męski jaki widziałam!
    brawo ;)

    OdpowiedzUsuń
  30. rewelacyjne połaczenie! Bardzo mi się podoba:*
    pozdrawiam, Ola

    OdpowiedzUsuń
  31. Bardzo fajnie, uwielbiam bermudy i mokasyny. Poznańskie *know how :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Świetne stylizacje chłopaku!

    Zapraszam do mnie częściej, może niekoniecznie na posty o modzie, ale chociaż na te kulinarne.:)
    www.oligatorka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. Rewelacyjnie wygladasz!. Biale spodnie i grymasy?, w takim razie nie rozumiem tych rozmowcow ;)
    Przepraszam za nie uzywanie polskich znakow ale pisze z telefonu.

    OdpowiedzUsuń
  34. Ładnie,mi się nie podobają białe spodnie,sama nie wiem dlaczego :)

    OdpowiedzUsuń
  35. jak ja lubię dobrze ubranych mężczyzn! A mokasyny genialne:)

    OdpowiedzUsuń
  36. jak w jakimś czasopiśmie. Świetna stylizacja... A te buty <3. :)

    OdpowiedzUsuń
  37. bardzo udany zestaw. Dodatkowo klimat zdjęć i sceneria 10/10:D buzka!

    OdpowiedzUsuń
  38. świetny ciuch jak i ty, ale fotograf przydałby się chyba lepszy :>

    www.ikaczmarczyk.blogspot.com S Y L L W S O N

    OdpowiedzUsuń
  39. Wow ! podoba mi się
    Uwielbiam męskie blogi, zwłaszcza że w PL to naprawdę rzadkość.

    Pozdrawiam, P.

    ;)

    OdpowiedzUsuń
  40. Przyznaje... twojego bloga odkryłam niedawno i nie mam pojęcia jak długo go prowadzisz..:) śledzę dosłownie kilku blogerów mody męskiej i każdy był jakiś przesadzony.. albo w stronę elegancji i garniturów, albo kolorów, turbanów i innych cekinów.. brakowało mi bloga męskiego, gdzie facet wyglądałby normalnie a jednocześnie stylowo i modnie.. już znalazłam, to Twój blog!! wyglądasz zawsze świetnie :)
    Powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  41. Ciekawe połączenie, szkoda tylko, że białe rzeczy szybko się brudzą

    OdpowiedzUsuń
  42. Ale chude nozki ;-)) twoj blog jest najlepszy ;-)) xo

    OdpowiedzUsuń
  43. świetne miejsce i ciekawa stylizacja ;)

    OdpowiedzUsuń
  44. Bardzo ciekawy zestaw i sesja zdjęciowa. Wyglądasz elegancko, a jednocześnie na luzie.

    OdpowiedzUsuń
  45. wowwww!! i like your look&style!!! thanks for your comment!

    OdpowiedzUsuń
  46. SO beautiful pics:) love your blog and follow now

    Check out my blog...summer memories and Shop Ruche:)

    Have a lovely day

    LOVE Maria at inredningsvis.se
    (sweden)

    OdpowiedzUsuń
  47. Świetna stylizacja ,
    podoba mi się koszula
    +Obserwuję i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  48. Świetna stylizacja ;) Buty mi się bardzo podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  49. Buty rewelacja :) Ostatnio udało mi się namówić chłopaka na podobne :)

    OdpowiedzUsuń
  50. świetnie wyglądasz :) genialne buty !

    OdpowiedzUsuń
  51. świetne buty, idealnie współgrają z koszulą! pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  52. świetny prosty zegarek + koszula dodające jeszcze więcej elegancji ;D
    Zapraszam do siebie

    OdpowiedzUsuń
  53. Wow, rewelacja. (:

    fashionbyvera.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  54. Hi what a cute nice blog you have.....My name si Marie I am a Blogger based in italy and I was wandering if we could follow each other GFC bloglovin
    Let me know I will ollow back as always! Love Marie.
    www.mariezamboli.com

    oxoxoxo
    Marie

    OdpowiedzUsuń
  55. świetne buty, podoba mi się całe połączenie:)

    OdpowiedzUsuń
  56. Lubię taki styl, bardzo fajnie się prezentujesz ;]

    OdpowiedzUsuń
  57. naprawdę wyglądasz bardzo dobrze :)

    OdpowiedzUsuń
  58. Dziękuję :)

    Świetny blog i super stylizację, będę częściej zaglądać :)

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  59. Bardzo ładnie wyglądasz.

    Tylko dlaczego, kiedy facet umie się ubrać od razu jest obrażany?

    OdpowiedzUsuń
  60. Hello handsome! Thanks so much for your visit to my blog. I love your shoes here! Great combination of dressy and casual. :)

    -Nathy @ Earnestyle

    OdpowiedzUsuń
  61. love the details of your shirt!! :)

    OdpowiedzUsuń
  62. Klasa! i klimatyczne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  63. i ja w lecie często sięgam po białe spodnie/spodenki. Świetnie skontrastowałeś szorty z ciemną koszulą! super outfit :)

    OdpowiedzUsuń
  64. Zdjęcia robiła zapewne Agata, więc są przeeedobre :) miejsce idealne. Wyszło mega.

    www.jakub-urbanski.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  65. Dobre zdjęcia! Fajnie przypadkiem natrafiać na męskie blogi, które w dalszym ciągu nie są tak liczne, jak kobiece:)

    OdpowiedzUsuń
  66. love your look.. i want your shirt :P

    http://bayuradith.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  67. Świetna koszula !
    O tak! takie zegarki pasują do wszystkiego ;)
    Miło natknąć się na bloga prowadzonego przez faceta :)

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Komentarze mogą zostawiać także osoby niezarejestrowane.
Wystarczy zmienić opcję na "Anonimowy", lub Nazwa.