day off with my Bro


Zdaję sobie sprawę, że ostatnio mało dodaje ale uwierzcie mi - nie mam kompletnie na nic czasu. Na całe szczęście zbliża się urlop! Zamierzam cały czas być w podróży. Nie chce bezczynnie leżeć na plaży i całymi dniami nic nie robić. Chce się zmęczyć - ale pozytywnie. Chodzeniem, zwiedzaniem, odkrywaniem nowych miejsc. Postaram się z każdego z miast w którym się znajdę dodawać post wraz ze stylizacją. Zakładam, że to będzie efektywnie, lecz przyjemnie wykorzystany czas.
Jeśli znacie jakieś interesujące miejsca - piszcie! Toruń, Warszawa, Trójmiasto, Łódź i Kraków. Tu się pojawię - być może do zobaczenia ;)

W środę po ciężkim tygodniu w końcu miałem dzień dla siebie.
Pomijając fakt, że gdyby nie mój brat to pewnie przespałbym cały dzień - przygotowałem dla Was kolejny zestaw. Skoro już mam wolne - ubrałem się najwygodniej jak mogłem. Granatowe spodnie zawierają sporo stretchu, więc są bardzo miękkie i rozciągliwe. Kupiłem je za 12 zł w sh. Zachęcam Panów do sporadycznego odwiedzania tych sklepów, gdyż dla naszej płci jest znacznie łatwiej znaleźć coś ciekawego - mniejsza konkurencja ;)
Koszula pochodzi ze sklepu clothed.pl. Jest taliowana i naprawdę świetnie leży. Dzięki kratkowanej wstawce przełamuje zbytnią elegancje i nadaje się do wielu casualowych zestawów.
Basic-owy sweterek(River Island) także  kupiłem w sh. Za niego również zapłaciłem niewiarygodną kwotę mniejszą niż 10 zł.
Buty - wygodne trampki od Solier.pl. Torba to produkt firmy Daag. Gruba, świńska skóra sprawia, że torba jest bardzo wytrzymała. Jej kolor i kształt sprawiają, że jest uniwersalna i poręczna. Idealna do męskich gadżetów i niezbędnych akcesoriów.
Okulary - C&A, zegarek - Timex.
















okulary: C&A
kardigan: sh (River Island)
koszula: Clothed.pl
spodnie: sh
buty: Solier.pl
torba: Daag via. VeroStilo






Komentować możesz również nie będąc zarejestrowanym.


43 komentarze:

  1. ładne okulary ;-)


    new post

    www.live-style20.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow, świetne zdjęcia i stylizacja również :).

    OdpowiedzUsuń
  3. Gif wymiata ;)
    http://mateuszpater.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. jestem zachwycona :) o co do sh masz racje, wy mężczyźni macie łatwiej by znaleźć perełki :) pozdrawiam www.minimanlife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. świetny pomysł na aktywny urlop, połączenie odpoczynku z czymś ciekawym!
    zestaw bardzo fajny, a brat podobny ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. dziękuję!:) świetny blog, na pewno wrócę.pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. Za tak ubranym mężczyzną na pewno bym się obejrzała ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. świetny sweter! uwielbiam taką sportową elegancję. <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Ta stylizacja wyjątkowo mi się podoba:)Bardzo fajny efekt tworzą spodnia a raczej ich długość.
    Ja także narzekam na brak czasu i jestem już po urlopie;)

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne okulary i spodnie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Brat też dobrze ubrany :D
    O Tobie nie wspominam :P
    Odwiedź mazury! Może Ełk? ;>

    OdpowiedzUsuń
  12. świetnie wyglądasz! najważniejsze żeby było wygodnie, a po wakacjach trzeba czuć, że zrobiło się to co planowało tak, czyli aktywnie! gif lol, super :D

    OdpowiedzUsuń
  13. fajnie wyglądasz :) I zgadzam się co do sh, sama czasami przeglądam męskie ubrania ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. subtelność koloru, minimalizm formy, duże wyczucie ma pan jeżeli chodzi o styl
    podoba się

    zapraszam w wolnej chwili do mnie na wywiad z Ag Jensen
    http://jestemtylkosnem.blogspot.com/2013/07/agi-jensen-wywiad.html

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetne zdjęcia ;D Podoba mi się koszula.

    OdpowiedzUsuń
  16. Super ostatnie foto z torbą :D :D :D jak zawsze zresztą pełna profeska :)

    www.jakub-urbanski.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Pelno wspanialych zdjec charakteryzuje dobry blog ....


    Stylizacja ciekawa. :-)

    Pozdrowienia

    ToriDis

    OdpowiedzUsuń
  18. Facet w sh budzi ogromne zdziwienie zauważyłam, ale osobiście sądzę, że sh są jak najbardziej odpowiednie również dla mężczyzn;)

    Świetna stylizacja!

    OdpowiedzUsuń
  19. JACY PODOBNI ; O masakra, haha.
    uwielbiam gifa, zdjęcia zresztą też mega!

    OdpowiedzUsuń
  20. świetnie ubrany mężczyzna i jeszcze chodzi do sh ;d marzenie :)

    - A.
    adriannaislookingforastyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Super look : ) koszula i kardigan *.*
    http://brewilokwencja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. świetne dobranie kolorystyki :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo przystojny i wysoki. ;D Mraau...
    Świetnie wyglądasz.
    Buziaki.

    www.imthegienia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. having a day off with my brother is also one of my favorite days.I like the checkered accents on your outfit, the building on the background, and the last pic!

    OdpowiedzUsuń
  25. super zestaw ;)
    dziękuję za komentarz ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Świetny zestaw, wyglądasz fantastycznie:)

    OdpowiedzUsuń
  27. Stylizacja jak najbardziej przypadła mi do gustu <3 Koszula mnie zachwyca !

    OdpowiedzUsuń
  28. Prowadzisz świetnego bloga ! Dodaję do obserwowanych, żeby o Tobie nie zapomnieć
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  29. "Jest taliowana i na prawdę świetnie leży".... Matko, co z tego że fajny blog, że spoko zdjęcia skoro błędy pokazują brak szacunku dla czytelnika. Co z tego że się ciekawie ubierasz... NAPRAWDĘ PISZE SIĘ RAZEM :)

    OdpowiedzUsuń

Komentarze mogą zostawiać także osoby niezarejestrowane.
Wystarczy zmienić opcję na "Anonimowy", lub Nazwa.