men's health

 
Witajcie!
Dzisiejszy wpis przeznaczony jest głównie dla mężczyzn, gdyż dotyczy on męskiego Glossyboxa lato 2013.
Korzystając z okazji i zbiegu okoliczności, że firma Hummel która jakiś czas temu wysłała mi swoje produkty do przetestowania znalazła się w najnowszym wydaniu pudełka postanowiłem połączyć te wpisy.








Zawartość pudełka tuż po rozpakowaniu.
Ten moment lubię najbardziej ;)


American Crew - Classic Body Wash
OPIS PRODUKTU
Odświeżający żel pod prysznic, delikatnie oczyszcza i nawilża skórę. Wyciąg z aloesu wzbogacony o witaminy A i E pielęgnuje i poprawia elastyczność skóry. Unikalna mieszanka przypraw i owoców cytrusowych tworzy subtelny, czysty, męski zapach. Zawiera glicerynę, która nawilża skórę i pomaga odtworzyć jej naturalny film ochronny. Dodatkowo wyciąg z korzenia imbiru oraz olejek z kory cedru uelastyczniają, odżywiają i przynoszą ulgę suchej skórze.
Pokochałem go od pierwszego użycia. Świetny zapach, po kąpieli skóra jest nawilżona i odnowiona.

PAT&RUB - Balsam po goleniu
OPIS PRODUKTU
Naturalny balsam po goleniu łagodzi podrażnioną i zaczerwienioną skórę twarzy. Zawiera roślinne substancje o działaniu wybitnie łagodzącym i dezynfekującym. Jednocześnie znakomicie nawilża skórę, zapewniając uczucie komfortu na długie godziny. Balsam PAT&RUB MEN dostarcza skórze także odmładzających przeciwutleniaczy -  witaminę E i olej wiesiołkowy. Idealnie się wchłania, nie pozostawia tłustej ani lepkiej warstwy.

Jak na razie użyłem go zaledwie kilka razy ale zgodzę się z opisem podanym przez Glossybox. Łagodzi podrażnienia i zaczerwienienia skóry


Lirene- żel do mycia twarzy
OPIS PRODUKTU
Zastępuje mydło i zapewnia dogłębne oczyszczenie skóry twarzy, dzięki doskonałemu połączeniu składników aktywnych. Salicylan sodowy delikatnie złuszcza naskórek i oczyszcza skórę, aktywny cynk wykazuje działanie łagodzące, ekstrakt z owoców hiszpańskiej pomarańczy, zawierający m.in. witaminy C, P, A, B1 i B2, działa pobudzająco i antybakteryjnie. Żel przeznaczony jest dla delikatnej i skłonnej do podrażnień skóry. Dla mężczyzn, którym zależy na skutecznym oczyszczaniu twarzy.

To podstawowy produkt w łazience każdego mężczyzny. Idealny do codziennego użytku.


Batise- suchy szampon
OPIS PRODUKTU
Nie masz czasu, ochoty lub możliwości, by umyć włosy? Rozpyl Batiste u nasady włosów, wmasuj przez kilkanaście sekund - tyle wystarczy by mieć świeże i pachnące włosy. Batiste to idealne rozwiązanie gdy rano zaśpimy, a także po treningu lub w podróży.

Moja pierwsza reakcja - "po co"? Honor zwróciłem dzień później gdy zaspałem i suchy szampon wpadł m do ręki. To działa!



Dermika - krem energetyzujący
OPIS PRODUKTU
Krem został opracowany specjalnie dla mężczyzn prowadzących aktywny, intensywny tryb życia. Polecany jest do codziennej pielęgnacji skóry potrzebującej „zastrzyku” energii, nawilżenia i orzeźwienia. Krem energetyzujący to odpowiedź na specyficzne potrzeby męskiej skóry: poprawia nawilżenie, wygładza i uelastycznia skórę, daje spektakularny efekt witalizacji. Przywraca skórze atrakcyjny wygląd, stosowany codziennie spłyca pierwsze zmarszczki pojawiające się w okolicach oczu i na czole. Formuła kremu została dostosowana do szczególnych potrzeb i upodobań pielęgnacyjnych mężczyzn


Uwielbiam wszystkie energetyzujące kosmetyki. Przetestowałem ten krem stosując 2 razy dziennie, poprawia cerę, pomaga pozbyć się cieni pod oczami. 

HUMMEL - antyperspirant
OPIS PRODUKTU
Sportowy zapach bazujący na zdecydowanych nutach tworzących bardzo męską kompozycję. Antyperspirant daje 24 godzinna ochronę. Nie zawiera alkoholu.







Jak już pisałem, testowałem antyperspiranty firmy Hummel. Jako mężczyzna prowadzący aktywny tryb życia potrzebuję doskonałej ochrony - również w trudnych warunkach. Czy to w pracy, podczas sesji czy prowadząc event pragnę czuć się komfortowo. Używałem już różnych produktów. Kończyło się to niezadowoleniem i zniszczoną koszulą. Produkty Hummel są najlepszymi antyperspirantami jakie kiedykolwiek miałem - przyznaje z ręką na sercu. 


Podsumowując. Glossybox Lato 2013 to fajna mieszanka różnych produktów, z których jestem zadowolony. Jedyne czego mi brakuje, to próbka jakiegoś męskiego zapachu.
www.glossybox.pl







Komentować możesz również nie będąc zarejestrowanym.


11 komentarzy:

  1. Przyznam,że Twoje pudełeczko jest naprawdę bogate:)

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Widziałam już to pudełko chyba u Karoliny ze Stylizacji i moim zdaniem jest świetne! Glossybox lepiej dopiera kosmetyki dla mężczyzn niż dla kobiet...

    OdpowiedzUsuń
  3. Wygląda super, ciekawe jak mój chłopak by je ocenił :)

    OdpowiedzUsuń
  4. fajnie, że bawisz się w te klocki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. uhm, też lubię moment rozpakowania ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. ale nowości! Nigdy jeszcze nie widziałam recenzji męskiego glossybox'a i muszę powiedzieć, że jestem zachwycona! :)
    Najbardziej ze wszystkich kosmetyków podoba mi się suchy szampon :)

    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. loved your blog! <3 amazing!

    xoxo

    http://tastemycloset.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajny blog!:)

    http://freshisyummy.blogspot.com/2013/08/people-like-us.html

    OdpowiedzUsuń
  9. GLOSSYBOX ZAWSZE POZYTYWNIE MNIE ZASKAKUJE ;P


    TRINNISSTUFF.BLOGSPOT.COM UBRANIA I AKCESORIA ZAPRASZAM!

    OdpowiedzUsuń
  10. No proszę nie wiedziałam że jest męska wersja ;)

    OdpowiedzUsuń

Komentarze mogą zostawiać także osoby niezarejestrowane.
Wystarczy zmienić opcję na "Anonimowy", lub Nazwa.