sky is the limit


Tak jak zapowiadałem, urlop spędzam aktywnie. Po kilku dniach w Gdańsku przyjechałem do Warszawy.
Pogoda na szczęście tym razem dopisała. Zachwycam się stolicą. Pomimo tego, że mieszkam w Poznaniu, który jest również dużym miastem Warszawa jest bezkonkurencyjna.
Udało mi się przeprowadzić dwie sesje stylizacji - oto pierwsza z nich.

W poprzednim wpisie wspominałem już o firmie Spektre od której otrzymałem okulary. To drugi model, kolorowe lustrzane szkiełka bardzo mi się podobają.
Marynarka - La Redoute. Wykonana z bawełny, idealnie nadająca się do takich codziennych zestawów.
Nadruk na koszulce to nic innego jak widok z mojego okna ;) InstaShirt podesłało mi taki oto spersonalizowany t-shirt z mojego instagramu!
Poszetka to niebanalna propozycja wzbogacenie swojej stylizacji. Nie ma jakiś konkretnych zasad ich noszenia i dobierania... byle wszystko pasowało ;) Więcej znajdziecie na SimpleChic
Efektem współpracy z answear.com są moje nowe Airmaxy. Uwielbiam je! Już jakiś czas temu planowałem zakup tego modelu. Te buty mają w sobie coś wyjątkowego.

Zdjęcia wykonała Olga Figaszewska





















okulary: Spektre 
marynarka: La Redoute
koszulka: InstaShirt
spodnie: Tommy Hilfiger
poszetka: SimpleChic
buty: Airmax via answear.com




Mam coś dla Was!

Komentować możesz również nie będąc zarejestrowanym.


48 komentarzy:

  1. Airmaxy bardzo chętnie widzaiłbym w swojej szafie...marynarkę też!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawy zestaw w sam raz na wyprawę do stolicy:)
    Pozdrawiam, mishamel.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. genialnie!idealnie dobrane buty:)

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Marynarka jest super....a razem to wszystko wygląda świetnie :)


    POZDROWIENIA

    TORI DIS

    OdpowiedzUsuń
  5. świetnie wyglądasz! uwielbiam Warszawę :D

    OdpowiedzUsuń
  6. gdyby wszyscy mężczyźni w tym kraju ubierali się tak jak Ty, to bym stąd nigdy nie wyjeżdżała :)

    the-velvet-lady.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. świetnie połączyłeś air maxy z marynarką!

    OdpowiedzUsuń
  8. zdjęcia Fi, są najlepszymi jakie masz na blogu. A airmaxy w tym zestawieniu nie pasują do niczego, sorry.

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajna stylizacja kolorystycznie i świetna marynarka ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam te Twoje stylizacje! :) Zawsze z miłą chęcią zaglądam na bloga! :)

    Pozdrawiam,
    byewphotography.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Only the guys correctly combine sporty and classic styles in clothing. This is wonderful!

    http://ouralternative.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Great look - Love the grey + blue! Perfect for Fall. <3

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo fajny zestaw, kolory są super ! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. buty super sama myślę nad ich kupnem tylko w innym kolorze :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetna marynarka i okulary :) Poza tym to przystojniak z Ciebie! :)
    Dołączam do grona obserwatorów :)

    http://blond-yasmin.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. przedostatnie zdjęcie jest najlepsze !

    OdpowiedzUsuń
  17. fajne połączenie air max'ow z górną częścią :)

    fajny blog .

    OdpowiedzUsuń
  18. świetne włosy i ich kolor, stylówa idealnie wpasowuje się w moje gusta - jest i luznie i elegancko

    dziękuję za odwiedziny i na pewno będe tu zaglądać częściej :)

    xxx

    OdpowiedzUsuń
  19. rewelacja ;) uwielbiam męzczyż w airmaxach :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  20. super, bardzo mi się podoba:)zapraszam do mnie:)
    iza-onmyway.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Wyglądasz genialnie! Wszystko idealnie:-)
    Będę obserwować:-)

    OdpowiedzUsuń
  22. wyglądasz na prawdę super :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Fajnie wyglądasz. Niby na luzie, ale jednak trochę elegancko.. Ciekawie ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. podoba mi się Twój styl. Elegancko ale z nutką nonszalancji - fanie;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetnie wyglądasz!! :)
    Genialne maxy

    OdpowiedzUsuń
  26. Świetnie wyglądasz!!!
    dziękuję za odwiedziny :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Air maaaxy! <333

    Zapraszam do mnie,
    http://indiagonalley.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. ohoho, rewelacja

    zapraszam do mnie http://mart92.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. marynarka i buty<3
    zapraszam do siebie w wolnym czasie:)
    http://mesmerize87.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. Świetne zdjęcia! Mają swój klimat :)

    OdpowiedzUsuń
  31. ładnie Ci w marynarce :D
    dobrze wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Świetnie wyglądasz! Ja i tak wolę nasz Poznań <3

    OdpowiedzUsuń
  33. wygladasz przetragicznie, naprawde, marynarka z dresu + sporotwe obuwie + poszetak? olaboga, masakra

    OdpowiedzUsuń

Komentarze mogą zostawiać także osoby niezarejestrowane.
Wystarczy zmienić opcję na "Anonimowy", lub Nazwa.