time to play


Ten post to typowy lifestyle. Z uwagi na to, że ostatnio wieje u mnie pustkami, napiszę kilka słów o dzisiejszym wypadzie.
Tak więc, korzystając z mojego dnia wolnego pojechaliśmy na maltę (maltaski).
Znajduję się tu całe centrum wypoczynkowe. Począwszy od plaży kończąc na zjazdach górskich i zoo.
Krótko mówiąc - przygotowuję się do urlopu ;) Jak na pierwszy raz, to chyba poszło mi całkiem nieźle.
Śmiechu było przy tym co nie miara. Jeśli macie możliwość, a nie próbowaliście wcześniej minigolfa - polecam, to fajna forma spędzania wolnego czasu.

Na moim instagramowym koncie możecie śledzić mnie na bieżąco - tam wrzucam filmiki oraz inne zdjęcia (@LPODLINSKI) . Szczególnie teraz, gdy zamierzam dodawać tam jak najwięcej tego, co się u mnie dzieje !























Komentować możesz również nie będąc zarejestrowanym.


15 komentarzy:

  1. Minigolfa jeszcze nie próbowałam ale widzę że faktycznie warto. Podliński wymiatasz! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajna taki wypad!
    W takim razie życzę udanego urlopu!!!:)

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Ooo chciałabym kiedyś zagrać :))
    fajne zdjęcia ^^

    OdpowiedzUsuń
  4. fajna koszulka; D

    new post

    www.live-style20.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. sport to zdrowie! jestem za i popieram ! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nigdy nie grałam w minigolfa :D
    Bardzo fajne zestaw, świetna czapka :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Nigdy nie grałam w golfa, ale chciałabym kiedyś spróbować :) Zazdroszczę wypadu :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajnie, podoba mi się.
    Miłego dnia:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetna stylizacja :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  10. O tak, minigolf to świetna zabawa ;D

    OdpowiedzUsuń
  11. nie ma co miejsca idealnie na wypocynek, fajny outofit wielki plus za nerke

    OdpowiedzUsuń

Komentarze mogą zostawiać także osoby niezarejestrowane.
Wystarczy zmienić opcję na "Anonimowy", lub Nazwa.