back 2 school



Wrzesień = powrót do rzeczywistości. Właściwie do szkół, uczelni, pracy itp.
Zdjęcia które wykonała Daria, to takie wspólne pożegnanie wakacji i nie tylko.
Wraz z tym postem zamierzam ograniczyć do zera (lecz nie wiem, czy mi się uda) takie sportowe stylizacje.
Coraz gorzej czuje się w tego typu setach. Marynarka wygryzła bluzę, a chinosy szersze jeansy.

Fotografie zostały zrobione w Toruniu, na ulicy Szerokiej. Ilekroć jestem w tym mieście zawsze zachwycam się jego klimatem. Jeśli Wam też zdarzy się pojawić w tym niewielkim mieście, a chcielibyście świetnie zdjęcia polecam D.Kalinowską ;)



















czapka: Nike
okulary: Spektre
sweter: Vintage
spodnie: Tommy Hilfiger
buty: Nike Airmax via. answear.com

Komentować możesz również nie będąc zarejestrowanym.


69 komentarzy:

  1. Nie ograniczaj sportowych stylizacji, bo są świetne ! ;)

    http://oh-and-ah.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. super światło ;)


    zapraszam

    www.live-style20.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne zdjęcia!
    Wyglądasz super, okulary mega!;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetnie wyglądasz. :) Zdjęcia wyszły cudownie, uwielbiam taką kolorystykę + słońce! ^^

    OdpowiedzUsuń
  5. Zdjecia są na prawdę świetne :) Toruń był mi bliski jak mieszkalam w pobliżu , teraz jest mi raczej obojętny ;p

    OdpowiedzUsuń
  6. Airmaxy <3 Świetna stylizacja!:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny look i fantastyczny sweterek :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Super zdjęcia! Bardzo fajny klimat. Przyznam szczerze, że nie miałam okazji jeszcze zwiedzać Torunia, byłam tylko przejazdem.
    Masz super butki! W ogóle fajnie wyglądasz.
    Pozdrawiam Maya :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Unas fotos preciosas!

    Abrazos ♥

    bpalmes.blogspot.com.es

    OdpowiedzUsuń
  10. Nice style !!!!!

    xx
    http://www.thetrendysurfer.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne zdjęcia, a ten zestaw pasuje do ciebie :p

    Pozdrawiam,
    Damian damn-fashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne zdjęcia :) boskie kolory ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. powtórzę się: extra zdjęcia!!
    i mega okulary!

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Powiedz mi jedno, ile ty masz wzrostu? :)

    OdpowiedzUsuń
  15. You have a really nice style
    Thank you so much for visiting my blog, hope to see you there again :)

    See you xx

    OdpowiedzUsuń
  16. Rewelacyjne zdjęcia, outfit perfekcyjnie skompletowany ;-)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  17. klimatyczne zdjecia kojarzące się naprawdę z końcem wakacji :)
    świetnie znaleźć kolejny blog z męskimi outfitami zasługujący na uwagę :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Wow, looks great ! I really like your Air Max :)
    You can have a look on my blog ! ;)

    xx Nidda
    http://endlessbeauty9.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń
  19. thanks for dropping by! followed on gfc and bloglovin, follow back?

    you're so darn handsome btw x
    http://only4feet9.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Witam, masz świetnego bloga, odwiedzam go już bardzo długo :) Przy okazji mógłbyś zajrzeć na bloga mojego kolegi? Też pasjonuje się modą męską jak ty, z góry dzięki - to ten blog: http://k-inimaginable.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Genialne zdjęcia !
    Pozazdrościć takich ;)
    A bluza bardzo fajna.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  22. zdjęcia bardzo fajne.... butki <3
    pozdrawiam www.minimanlife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. MMm mraśny, jak zwykle podziwiam, ale masz taką urodę, którą mogę ciągle podziwiać hah<3


    www.imthegienia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. zdjęcia rewelacyjne:)
    a co do reklamy Diora to w 100 % muszę się z Tobą zgodzić jest fenomenalna! :)

    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  25. zapraszam więc! :D
    Toruń to ładne miasto :). Fajnie Ci w sportowym secie, ale liczy się to, czy się dobrze w nim czujesz. Świetne maxy :)

    OdpowiedzUsuń
  26. nie bylam jeszcze w Toruniu.
    Brawa dla fotografa.

    bezxpomyslu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. fajny outfit, podoba mi się blog, obserwuję i zachęcam do tego samego :) - nie wiem czy mi się niedodał komentarz czy jest poprostu do zaakceptowania i pisze drugi raz, pozdrawiam;)

    OdpowiedzUsuń
  28. Świetne połączenie:)Podobają mi się te nike^^
    Zdjęcia super!
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  29. nice jumper
    www.theorangewalls.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  30. Po co się ograniczać? Zawsze można znaleźć kompromis i okazję na każdą z tych stylizacji ;-D Świetne zdjęcia,na prawdę!

    OdpowiedzUsuń
  31. Lubię tutaj zaglądać ! Jesteś inspiracją z pewnością dla niejednego mężczyzny :) Powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  32. zdjęcia prze cudowne! Mega mi się podobają!:)

    OdpowiedzUsuń
  33. w fotkach się zakochałam,fakt Toruń urokliwe miasto:)stylizacja świetna!
    Alex

    OdpowiedzUsuń
  34. Toruń ma swój specyficzny klimat. :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Rewelacyjny blog!!:)
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  36. really great!

    http://thefantasticfashionworld.blogspot.com.es/

    OdpowiedzUsuń
  37. Bardzo, bardzo klimatyczne są twoje zdjęcia ;) Pozdrawiam i zapraszam na nowy wpis ;)

    OdpowiedzUsuń
  38. Super zdjęcia :) Stylizacja bardzo mi się podoba,taka praktyczna :)

    OdpowiedzUsuń
  39. bardzo lubię taki klimat zdjęć :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Piękne zdjęcia, takie klimatyczne i nastrojowe. Outfit też fajny :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Świetnie! Obserwujemy? Ja już! :D

    OdpowiedzUsuń
  42. no ja juz od 7 sierpnia do szkoly chodzilem ..
    fajne zdjecia :)

    OdpowiedzUsuń
  43. ladne fotki pasuje ci taki luzny styl ;)

    OdpowiedzUsuń
  44. chciałam to jakoś kreatywnie skomentować ale jestem pod takim wrażeniem, że brakło mi słow *.*
    obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  45. Świetne fotki :) Dobrze wyglądasz w takich stylizacjach ;)
    Air Maxy *.*

    http://klaaudik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  46. Słyszałam, że Toruń właśnie jest bardzo fajnym miastem- może kiedyś tam zajrzę:) co do setu- jak dla mnie jest idealny! :)

    OdpowiedzUsuń
  47. Łooooo! Zazdroszczę fotografa, bo zdjęcia są po prostu świetne!

    OdpowiedzUsuń
  48. uwielbiam twoją stylówkę ♥

    OdpowiedzUsuń
  49. chciałabym zatrzymać wakacje na dłużej :(
    świetny sweter ;>

    OdpowiedzUsuń
  50. świetnie! super wyglądasz w takim połączeniu :)

    OdpowiedzUsuń
  51. Great post dear <33 Your blog is adorable! X Anna

    www.fashionanna.com

    OdpowiedzUsuń

Komentarze mogą zostawiać także osoby niezarejestrowane.
Wystarczy zmienić opcję na "Anonimowy", lub Nazwa.