boy london


Wykorzystałem dzisiejszy ciepły dzień na przygotowanie Wam jednej z ostatnich letnich i sportowych stylizacji.
Jako, że jesień zbliża się dużymi krokami a w sklepach królują kolekcje fall/winter , moje stylizacje będą raczej "cieplejsze".
Będę także starał się stopniowo odchodzić od takich luźnych looków na rzecz elegancji.
Ostatnio dostałem paczkę okularów od ZeroUV. Podejrzewam, że będę wykorzystywał je w najbliższych postach. Mają bardzo duży wybór, więc spodziewajcie się różnorodności ;)
Koszulka oraz plecak to prezent od Choies. Jeśli przeglądacie blogi, to jestem pewny, że spotkaliście się wcześniej z tą marką.























okulary: ZeroUV
koszulka, plecak: Choies
spodenki: H&M
buty: Solier




Komentować możesz również nie będąc zarejestrowanym.


23 komentarze:

  1. Świetnie; całokształt miły dla oka.
    Dobrej nicki

    OdpowiedzUsuń
  2. Cały zestaw wymiata ! Idealnie ;)

    http://oh-and-ah.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Wyglądasz super! Okulary faktycznie są rewelacyjne:-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetnie wyglądasz! i Sommersby... Gdzie można takie kupić?

    OdpowiedzUsuń
  5. wyglądasz jakby ci te ciuchy nie pasowały, nie wiem czemu mam takie wrażenie, ale mam wrażenie, że nie czujesz się w nich komfortowo.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. świetne połączenie,odważnie!brawo za odwagę;0

    OdpowiedzUsuń
  7. ale pantera, arrr :>

    hahah, a tak serio, to super świetnie! ;>

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajny letni look na luzie. Rażą mnie tylko w oczy te wystające z butów "stópki".

    Pozdrawiam :)
    http://mw-maleworld.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajny look ;) A co do choies to długo czekałeś na paczkę?

    http://blond-yasmin.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. koszulka jest świetna, sama chciałabym taką mieć :)
    pozdrawiam ! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale letnio się zrobiło! Szkoda, że jesień już się zbliża i to nieuchronnie :(
    Faktycznie, na wielu blogach natknęłam się na markę Choies, chyba muszę nieco bliżej się jej przyjrzeć.
    Najbardziej z całej stylizacji podobają mi się okulary i spodenki, bo mają świetny kolor, uwielbiam barwne rzeczy!
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie jestem przychylny do sklepu co sprzedaje podróbki i rozdaje gratisy blogerom, by oni je reklamowali i rozpowszechniali. NIE dla podróbek!

    OdpowiedzUsuń
  13. Nice! thanks for your comment:)

    OdpowiedzUsuń
  14. zapraszam serdecznie :*
    www.stylefamefashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Jeśli mam być szczera to wyglądasz w tym zestawie mega zajebiście ;> Oby w naszym lekko zacofanym kraju było więcej odważnych mężczyzn jak Ty. Pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń
  16. rewelacyjnie zestawiasz ubrania! super

    OdpowiedzUsuń
  17. I love this look!

    ♥ Brittney @ True Vintage Love
    www.truevintagelove.com

    OdpowiedzUsuń

Komentarze mogą zostawiać także osoby niezarejestrowane.
Wystarczy zmienić opcję na "Anonimowy", lub Nazwa.