get a cab


Jak pewnie zauważyliście po fryzurze, zdjęcia zostały zrobione jakiś czas temu. Niestety mam tylko kilka fotografii, bo byłem chory i sesje przeprowadziliśmy dosłownie w 15 minut. 

Ubolewam nad tym, że już o godzinie 19-tej jest ciemno. Coraz ciężej będzie przygotowywać kolejne posty.
Pogodzenie wszystkich obowiązków będzie dla mnie teraz wielkim wyzwaniem. Całe szczęście, że nie mam czasu na jesienną chandrę. Może w tym tkwi sekret? Jedno jest pewne. Pracuję teraz na najwyższych obrotach i ciężko będzie mnie wybić z rytmu. Nie dam się, choćby nie wiem co... ;)

Miejska, elegancka stylizacja. 
Marynarkę kupiłem za 3zł w second handzie. Wciąż nie mogę uwierzyć, że tak mi się poszczęściło. 
Pasuje ona nie tylko do kolorowych spodni, ale także do jeansów (link).
Spodnie wygrałem w konkursie u Darka Kozdrasia. Była to dla mnie wielka niespodzianka!
Dzięki temu przedstawiam Wam dzisiaj świetnie skrojone spodnie chino firmy Benevento.
Pogoda jest zmienna, więc pojawił się także parasol - całkiem fajny męski dodatek, a do tego przydatny ;) 

Buty już kiedyś pojawiły się na blogu (link). Faber dostępne w sklepach Routeman.
Mój ulubiony zegarek - Daniel Wellington, okulary - ZeroUV.















okulary: ZeroUV
marynarka: Vintage
koszula: Wólczanka
spodnie: Benevento
zegarek: Daniele Wellingtion
buty: Faber via. Routeman


Komentować możesz również nie będąc zarejestrowanym.


50 komentarzy:

  1. Szczęściarz - marynarka cudo!
    Pozdrawiam, Misha

    OdpowiedzUsuń
  2. uwielbiam łączenie czerwieni z szarościami:)
    jakoś wcale nie wyglądasz na chorego hehe:)
    pozdrawiam i zapraszam do mnie na nowego posta http://thisisastylishworld.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. brak słów! :) Oczywiście pozytywnie! XD
    zapraszam :))
    http://kajterka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. So elegant !!

    xx
    http://www.thetrendysurfer.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. świetnie!bardzo podoba mi się akcent kolorystyczny spodni:)

    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. Serio 3zł?! Ale trafiłeś faktycznie:-)
    Spodnie są mega! Bardzo mi się podobają:-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wyglądasz bardzo stylowo, fajnie widzieć tak ubranych facetów!

    OdpowiedzUsuń
  8. Genialne połączenie kolorów, światna stylizacja, gratulujemy pomysłów!

    OdpowiedzUsuń
  9. super :) elegancja w najlepszym wydaniu

    OdpowiedzUsuń
  10. przy dobrej organizacji można wszystko :)
    wyglądasz świetnie

    OdpowiedzUsuń
  11. okularki mega , mam podobne ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Marynarka za 3zł-ŚWIETNA! :)
    Całość super się prezentuje.
    Pozdrawiamy P&F

    OdpowiedzUsuń
  13. Wow, jak ja lubię takich eleganckich facetów :D Marynarka pierwsza klasa! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. połączenie szarości z czerwienią - wyborne ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. pachnie klasyka i te spodnie, łagodne casualowe przełamanie, miód
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. świetny blog ;)
    obserwujemy? ♥

    OdpowiedzUsuń
  17. uwielbiam takie męskie zestawy :)
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Zarówno zestaw jak i zdjęcia są genialne! Dobra robota :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  19. wooow wygladasz rewelacyjnie!!! świetna marynarka i niech ktoś mi powie że SH jest tandetny! :) jesli chodzi o SH wazne jest aby dokladnie szukać - jesli nie ma się cierpliwości nie znajdzie się nic. Czasem na prawdę można znaleźć mnóstwo wspaniałych markowych rzeczy!

    www.mynaturalook.blogspot.com SECOND HAND BLOG

    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetna stylizacja!:)

    http://freshisyummy.blogspot.com/2013/09/hothouse.html

    OdpowiedzUsuń
  21. Wyglądasz bosko! Chętnie poobserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Genialna marynarka,faktycznie Ci się poszczęściło przystojniaku :D

    OdpowiedzUsuń
  23. mężczyźni w marynarkach mają zawsze z góry +10 do atrakcyjności ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Wyglądasz idealnie. 3 zł za tą marynarkę? ;O you're a lucky guy!

    +obserwujemy?
    www.izabielaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. jeju........swietna marynarka:)

    ankagrzanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. miło że do mnie wpadłeś:)

    Powiem Ci, że pierwszy raz tak zaintrygował mnie męski blog! Masz świetne wyczucie mody, do tego pozujesz jak zawodowy model.

    chętnie Cie obserwuję,zapraszam do siebie również może i Tobie przypadnie do gustu moja wyobraźnia:)


    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  27. świetnie wyglądasz :) zdjęcia super:)

    OdpowiedzUsuń
  28. Wyglądasz bosko, podoba mi się Twój styl :)
    Obserwujemy? :)
    http://miss-cosmo15.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Dziękuję za miły komentarz:) Cudownie wyglądasz, bardzo mi się podoba! Obserwuję oczywiście:)

    www.lookbook-of-my-life.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Bardzo się cieszę że powstają blogi modowe prowadzone przez mężczyzn. Chcę oglądać więcej Twoich stylizacji bo są naprawdę świetne! Rzadko kogo można spotkać na ulicy tak dobrze ubranego. Mam nadzieję że z czasem się to zmieni i co drugi chłopak będzie chodził ubrany tak jak Ty. ;) Pozdrawiam i oczywiście obserwuję! :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Ale przepiękny ten zegarek, kurcze, mój TŻ by przepadł jakby go zobaczył!

    OdpowiedzUsuń
  32. Taka marynarka za 3 złote to naprawdę perełka :) pogratulować tylko :)
    wszystko razem wygląda świetne, okulary mnie uwiodły

    OdpowiedzUsuń
  33. Genialnie wyglądasz! Idealnie dobrane kolory, całość super! ;))
    Piękne zdjęcia!
    Pozdrawiam gorąco:)

    OdpowiedzUsuń
  34. Fantastycznie się prezentujesz! Marynarka jest super!

    OdpowiedzUsuń
  35. Totalna klasa! Super
    wspaniale:* ♥
    pozdrawiam,
    OLA

    OdpowiedzUsuń
  36. Te czerwone wstawki są urocze, nadają fajny charakter całej stylizacji ;)

    OdpowiedzUsuń
  37. świetny zestaw, szarość z czerwienią wygląda powalająco!

    OdpowiedzUsuń
  38. Świetnie wyglądasz!
    Naprawde ci się udało, marynarka jest mega!

    OdpowiedzUsuń
  39. klasa ! świetne zdjęcia i oczywiście genialna stylizacja ;)

    pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń

Komentarze mogą zostawiać także osoby niezarejestrowane.
Wystarczy zmienić opcję na "Anonimowy", lub Nazwa.