golden hour


Z niecierpliwością czekałem, aż Rafał podeśle mi zdjęcia. Miałem już przyjemność z Nim współpracować i wiem, co potrafi! W dwóch słowach - jest mistrzem !
Sesję wykonaliśmy podczas mojego pobytu w Warszawie. Trochę musieliśmy odczekać na odpowiednie światło, ale warto było. Efekty możecie ocieniać sami - ja jestem niesamowicie zadowolony.
Zachód słońca na tle Warszawskiej panoramy to świetny drugi plan dla zdjęć.

Mój blog ciągle się zmienia i rozwija. W kolejnych miesiącach postaram się poszerzyć tematykę lifestyle.
Mam na myśli recenzje nowych kosmetyków oraz wpisy związane z "men's health".
Zobaczymy co z tego wyjdzie. Wykupuję karnet na siłownie oraz odstawiam alkohol.
W komentarzach dajcie znać co o tym sądzicie, w końcu blog jest tworzony dla czytelników/ obserwatorów ;)

Sama stylizacja jest bardzo prosta, stonowana. Idealna na letni wieczór, spacer po starym rynku czy kawę w ogródku.
Błękitna marynarka, biały t-shirt i białe spodenki w prążki - świeży zestaw na mdłą ulicę.
Gdy tylko wróci słońce, a temperatura trochę się podniesie, z łatwością będziecie mogli stworzyć podobny set.






















okulary: Spektre
marynarka: La Redoute
koszulka: New Yorker
spodenki: H&M
bransoletka: ISSI











Komentować możesz również nie będąc zarejestrowanym.


42 komentarze:

  1. dobry zestawik ;)0


    zapraszam


    www.live-style20.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajna stylizacja!:) Super zdjęcia.

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne zdjęcia! Jak z jakiegoś magazynu *.*

    OdpowiedzUsuń
  4. okularki naj <3
    pozdawiam www.minimanlife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. bym rzekła że 'lofciam' hihi :>:*

    OdpowiedzUsuń
  6. Zdjecia sa niesamowite!
    Co do innej tematyki,to ja jestem na tak:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Rzeczywiście zdjęcia mistrzowskie... A stylizacja super... Mężczyźni mogliby się od Ciebie uczyć... a nie tylko wymiętolona koszulka i jeansy. ;) :P

    OdpowiedzUsuń
  8. Miło by było jakby więcej facetów chodziło tak ubranych po ulicy, bardzo fajny zestaw :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Dobry set. Podoba mi się. Spodenki chętnie bym przygarnął :)

    Pozdrawiam :)
    http://mw-maleworld.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. wow!!! absolutely fashionable and well put together! :D

    Animated Confessions

    OdpowiedzUsuń
  11. Amazing shots! Great style! I would reccommend this outfit idea. Thanks for stopping by, I am following you..

    OdpowiedzUsuń
  12. Miło widzieć mężczyznę, który wie, że istnieją też inne kolory marynarek oprócz czarnej i szarej!
    Wyglądasz fantastycznie:-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Zdjęcia ciekawe, jednak podpis na zdjęciach strasznie razi i odpycha:)
    Pozdrawiam, Misha Mel

    OdpowiedzUsuń
  14. Lubię Twój styl, a co do poszerzenia tematyki bloga - dobry pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Stylizacja nie przekombinowana a wyglądasz bardzo fajnie i modnie. Podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Genialne zdjęcia:))
    Lubię czytać twoje posty;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Faktycznie bardzo ładne zdjęcia! :) Cały look jak najbardziej mi się podoba :).

    OdpowiedzUsuń
  18. Fajna stylizacja ! No i genialne zdjęcia ! :)

    Pozdrawiam ! :)

    http://oh-and-ah.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Tylko mogę powiedzieć WoooooW :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Fajnie wyglądasz :) Całość wygląda świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Nice post !

    have a lovely day

    xx Julien

    http://oohjules.com

    OdpowiedzUsuń
  22. woow <3 Zdjęcia genialne! Stylizacja też mnie bardzo jara :D

    OdpowiedzUsuń
  23. nie wiem co lepsze zestaw czy zdjęcia, zachwycasz !

    OdpowiedzUsuń
  24. wow,zdjecia sa na prawde dobre!

    OdpowiedzUsuń
  25. świetne zdjęcia i genialna marynarka :)

    OdpowiedzUsuń
  26. zdjęcia na najwyższym poziomie,pozdr

    OdpowiedzUsuń
  27. cudowny kolor marynarki a taka bransoletke sama chetnie bym zalozyla :)

    xxo

    OdpowiedzUsuń
  28. bardzo mnie to cieszy :)


    śliczna stylizacja !:P Oby więcej takich,bardzo ładne zdjęcia dodatkowo,które przyciągają oko !

    OdpowiedzUsuń
  29. stylizacja jak najbardziej na tak :) co do treści wpisu, to myślę, że posty na temat "men's health", to bardzo ciekawa propozycja dla czytelników :) życzę powodzenia! :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Dobry wybór. Fajna stylizacja w jasnych kolorach, co jest dość rzadkie w przypadku męskich strojów widywanych na co dzień:)

    OdpowiedzUsuń
  31. świetny look! marynarka jest cudna:)

    OdpowiedzUsuń

Komentarze mogą zostawiać także osoby niezarejestrowane.
Wystarczy zmienić opcję na "Anonimowy", lub Nazwa.