perfect sunday


Moja pierwsze podejście do kolorowych skarpetek.
Długo przekonywałem się do tego połączenia. Zawsze podobało mi się to, ale "u kogoś".
Postanowiłem więc przełamać się i spróbować. Na początek wybrałem łagodne, zielono - białe paski.
Być możne później odważę się na więcej. Jesienią, czy też zimą będzie do tego sporo okazji.

Szykuje się pracowity październik. Dobrze jest mieć wolny weekend, wyspać się i biegać po domu w dresie. Kumuluję energię. W tym miesiącu odwiedzę Łódź i Warszawę. Zobaczymy się na Fashion Week-u oraz Gali GLAM ADWARDS.
Wszystkie info, zapowiedzi i zdjęcia będą pojawiać się na moim FanPage oraz na Instagramie.



















okulary: Freyrs
marynarka: La Redoute


koszula i spodnie: Hilfiger Denim
buty: Ben Sherman


skarpety: Pan-Krok



Komentować możesz również nie będąc zarejestrowanym.


56 komentarzy:

  1. Perfect sunday, perfect You :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo podoba mi się jak wyglądasz ale jeśli mogę być szczera - od kostek w górę. Po prostu nie przemawiają do mnie celowo widoczne kolorowe skarpetki :D ale reszta bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeden z najlepszych męskich blogów modowych! Dodaję Cię do obserwowanych i będę z wielką chęcią oglądać Twoje kolejne posty. A Twój styl - jest genialny. Wszystko idealnie dopasowane, jednym słowem - WOW!

    xx

    OdpowiedzUsuń
  4. świetne połączenie :) Podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  5. świetny męski blog modowy! Obserwuję!
    zapraszam: http://moodowa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo mi się podoba połączenie, nawet te kolorowe skarpetki, brawo za ryzyko! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Co prawda skarpetki średnio mi się podobają, ale cała reszta wygląda świetnie:)

    OdpowiedzUsuń
  8. W takim razie się zobaczymy w Łodzi na fashion weeku :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Skarpetki są świetne,ja lubie jak są jeszcze bardziej kolorowe;)
    extra fryzurka i okulary;))

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo fajne połączenie;) piękna marynarka i buty;)

    OdpowiedzUsuń
  11. wow rewelacja :) eleganckie buty i do tego pasiaste skarpety, rzadzisz!

    OdpowiedzUsuń
  12. nawet skarpetki pasuja do look'u haha:)


    ankagrzanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. WOW!!!Widzę że dbasz o detale, bardzo mi się to podoba :)))Świetny zestaw !

    P.S. Dziękuję za miłe słowa :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetny zestaw i całkiem ładne skarpetki. Super!

    OdpowiedzUsuń
  15. Marynarka jest naprawdę świetna! Wyglądasz niezwykle stylowo, pozdrawiam! :))

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie przekonam się do trendu z widocznymi skarpetkami.. Poza tym wyglądasz bardzo korzystnie, pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń
  17. uwielbiam widoczne skarpetki u facetów
    mój nzajomy specjalnie nosi 2 różne i to już w ogóle wygląda mega :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Great post! Love the whole outfit!

    xx,
    www.mellowyellowblog.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Wspaniałe zdjęcia!
    Piękny post!
    Gratuluje!

    Zapraszam:
    http://newlookstyleblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Dwurzędowa marynarka - rewelacja! ; )

    OdpowiedzUsuń
  21. bardzo fajnie wyglądasz, lubię taki styl :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Perfect sunday i perfekcyjny look ! skarpetki bardzo fajnie ożywiają całość ! ...do zobaczenia na FW ! :)))

    OdpowiedzUsuń
  23. ja uwielbiam jak mezczyzna inaczej sie nosi i mnie Twoje kolorowe skarpetki urzekly ze sie tak wyraze, niestereotypowe :))

    OdpowiedzUsuń
  24. wyglądasz imponująco :) świetna marynarka ale te skarpetki wyglądają dość dziwnie do takiego koloru spodni moim zdaniem :)

    OdpowiedzUsuń
  25. zdecydowanie jestem na tak! sam próbuje namówić mojego mężczyznę na kolorowe skarpetki, ale póki co bez oporu wkłada je mój syn ;)

    czy dobrze poznaję to miejsce? Morasko?

    OdpowiedzUsuń
  26. świetna jest ta marynarka! bardzo fajny look ;)

    http://hipnature.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. No nie posłodzę... coś tu jest nie tak, wyglądasz jak gruszka... marynarka zabrała Ci z ramion a dodała w biodrach;/ Wiem... dwurzędówka to must-have ostatnimi czasy (i nie do trafienia w Polsce), ale też nie za wszelką cenę. Krawat szerszy lub muszka tu potrzebne są. Lub chociaż koszula wyraźna. Teraz uwaga odbiorcy kierowana jest na środek postaci, całkowicie odciągana od twarzy, a powinno być na odwrót przecież. Podwinięte skarpetki - też nie kupuję tego w tym wydaniu, bo optycznie zabrałeś sobie kilka centymetrów.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się z kolegą!
      Wyglądasz jakoś tak... za dużo wszystkiego i jakiś taki "podkasany" jesteś.

      Usuń
  28. Świetnie wyglądasz. Podoba mi się bardzo A skarpetki super. :-))

    OdpowiedzUsuń
  29. brakuje mi takich okularów.
    i nie jestem fanem łączenia zielonego z niebieskim, w "soczystych" odcieniach.

    Zapraszam do mnie

    miscellaneousboy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Fajne, niecodzienne połączenie, skarpetki pełen odlot :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Wszystko ze sobą idealnie współgra! super

    OdpowiedzUsuń
  32. świetna stylizacja! podoba mi się ;-)

    OdpowiedzUsuń
  33. Bardzo podobają mi się takie sety! Marynarki łączone z luźnym dołem- skarpety jak dla mnie strzał w 10:)

    OdpowiedzUsuń
  34. wyglądasz genialnie ;) świetne okulary .

    OdpowiedzUsuń
  35. Świetne okulary i połączenie ciekawych skarpetek :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Świetnie wyglądasz, ciekawie wyglądają te skarpety ;)

    OdpowiedzUsuń
  37. Wow, świetna stylizacja !
    Uwielbiam takie połączenia ;)

    OdpowiedzUsuń
  38. dobrze,że jesteś odważny w swoich stylizacjach,ale kolorowym,aseksualnym skarpetkom mówimy NIE :)
    ps. świetny zegarek

    OdpowiedzUsuń
  39. Wow, nieźle! Mega dobra ta marynareczka.

    Zapraszam do mnie na bloga :) !

    OdpowiedzUsuń
  40. zakochałam się w tym zestawie :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Mam słabość do blogów prowadzonych przez facetów:) świetny zestaw i chętnie bym widziała w nim mojego męża:)
    pozdrawiam i obserwuję:)

    OdpowiedzUsuń
  42. No no elegancik :) Bardzo mi się podoba. Jedyny minus dla skarpetek :P ;) Ale jakby każdy facet się tak ubierał- łooo, to byłby cud jakiś :D :P obserwuję oczywiście
    http://vogueswing.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  43. Przede wszystkim taki kołnierzyk do marynarki to jakieś nieporozumienie. Zegarek również słabizna

    OdpowiedzUsuń
  44. boski strój! zazdroszczę wyczucia! :D

    OdpowiedzUsuń
  45. Takie skarpetki kojarzą mi się z Denisem Rozrabiaką... i to mi się bardzo podoba :) Bardzo ciekawe zdjęcia! Blog zdecydowanie wart obserwacji, więc obserwuję:)

    OdpowiedzUsuń
  46. Takie skarpetki kojarzą mi się z Denisem Rozrabiaką... i to mi się bardzo podoba :) Bardzo ciekawe zdjęcia! Blog zdecydowanie wart obserwacji, więc obserwuję:)

    OdpowiedzUsuń
  47. A mi się te skarpetki b. podobają i lubię, jak są specjalnie eksponowane. Świetnie wszystko zgrane.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  48. Podejście pierwsze - udane ;)


    Pozdrawiam,
    Confassion
    www.confassion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Komentarze mogą zostawiać także osoby niezarejestrowane.
Wystarczy zmienić opcję na "Anonimowy", lub Nazwa.