street look


Dosłownie na chwilę wpadłem do Łodzi. W jakim celu - przekonacie się niedługo ;)


Odwiedziłem salon fryzjerski "studio 101", gdzie czekał już na mnie Piotr z pyszną kawą.
45 minut strzyżenia w przemiłej atmosferze. Już rezerwuję bilety na kolejne spotkanie!
W salonie czekał także na mnie Michał, który jest autorem dzisiejszych zdjęć.
Szybko, sprawnie i profesjonalnie. Tak w kilku słowach mogę opisać naszą współpracę.

Jestem ciekawy Waszej reakcji na taką fryzurę. Jest ona zupełnie inna, więc u części obserwatorów może budzić różne reakcje. 

Stylizacja "przejściowa". Idealna na obecną, zmienną pogodę.
Wygodnie, ale schludnie. 
























kurtka: La Redoute
okulary: Freyrs
koszula: Tommy Hilfiger
spodnie: Hilfiger Denim
buty: Kent
zegarek : Pierre Ricaud
torba: Solier

Dziękuje firmie Zaproo.pl za wydruk moich wizytówek ;)



Komentować możesz również nie będąc zarejestrowanym.


40 komentarzy:

  1. jak się jaram, to szok <3 pięknie Ciii! :3

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne zdjęcia! Jak z jakiegoś magazynu ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Michałowi na pewno będzie miło, gdy to przeczyta ;)

      Usuń
  3. Pasujesz bardzo do Łodzi, wciąż jest za mało takich facetów jak Ty w moim mieście. Świetna stylizacja, chyba najlepsza w ostatnim sezonie. Fryzura jest taka, jaką lubię i też noszę podobną:) I w końcu widzę torbę od Solier, jest genialna i myślę, że się skuszę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję ! Staram się cały czas rozwijać ;)

      Usuń
  4. Okulary mi się nie podobają, ale cała reszta świetna !

    OdpowiedzUsuń
  5. Zestawienie fajnie połączone , przyciąga uwagę ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Okulary + torba - absolutna rewelacja! pozdrawiam ; )

    OdpowiedzUsuń
  7. Rewelacyjnie wyglądasz! Mnie się bardzo podoba taki look:-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetna stylizacja w Twoim wykonaniu.

    Bardzo mi się podoba takie połączenie <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Jaki elegancki przystojniak! No no no! :)
    dishdogz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. świetna fryzura, stałeś się bardziej męski, wyrazisty, broda w nowej formie też robi swoje ;) pozdrawiam Magda

    OdpowiedzUsuń
  11. dobry post świetnie wyglądasz:D
    rozaliafashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. off piotrkowska <3 super zdjęcia i fryzura!

    bLUEoRCHIDcLOTHES

    OdpowiedzUsuń
  13. Super wyglądasz, męsko, trochę elegancko, stylowo - jest moc :D
    Mam do oddania voucher 100 zł do sklepu Answear.com, więcej u mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo fajny zestaw :)
    Pozdrawiam
    Follow?
    Fashionlikealife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo stylowo, męsko i "przystojnie" :)

    Zapraszam do siebie w wolnej chwili !

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetnie wyglądasz ! Torba jest wow

    OdpowiedzUsuń
  17. Nice pics !

    xx Julien

    http://oohjules.com

    OdpowiedzUsuń
  18. swietny outfit! bardzo lubię czytać twojego bloga,jest mega inspirujący! :)

    OdpowiedzUsuń
  19. zakochałam się w zdjęciach , świetnie wyglądasz !
    obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Dziękuję Ci bardzo za odwiedziny, bo dzięki temu mogę odkryć jeden z najlepszych, polskich, męskich blogów modowych! Jestem pod wrażeniem ! ;)
    Pozdrawiam, Iza

    OdpowiedzUsuń
  21. Chyba nawet widziałam jak robiliście zdjęcia :) Bardzo fajnie!


    Zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  22. świetnie wyglądasz!
    bardzo fajny blog - obserwujemy ;)

    http://hipnature.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Komentarze mogą zostawiać także osoby niezarejestrowane.
Wystarczy zmienić opcję na "Anonimowy", lub Nazwa.