100% comfort



Kompletnie nie mam weny. Próbuję skleić zdanie ale i tak po chwili je kasuję.
Dopiero wróciłem do domu i odczuwam męczącą podróż z Warszawy oraz cały dzień w pracy.
Całe szczęście, że w piątek będę mógł odpocząć a moim outfitem będzie szlafrok lub wygodne dresy.

Stylizacja 100% comfort. Wygodne sztruksy, miękka bawełniana koszula i ciepła marynarka.












marynarka: Reporter via answear.com
koszula, spodnie: Tommy Hilfiger
buty: Caterpillar
zegarek: Dappertime 






Komentować możesz również nie będąc zarejestrowanym.


18 komentarzy:

  1. Bardzo ładna koszula! :) Ma super kolory!

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeśli mam być szczery to nie pasują mi te buty. Zdecydowanie za masywne do marynarki.

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam Twoje stylizacje, bo znakomicie komponują się z Twoją osobą. Zegarek najlepszy!!!

    www.jakub-urbanski.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. weny może i nie masz, ale great look i owszem:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Stylizacja na luzie, ale nadal bardzo stylowa ;-) Podoba mi się szczególnie koszula!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten zestaw przywodzi mi na myśl tylko jedno, lecz bardzo trafne zdanie. Mianowicie: "W prostocie siła!" : ) Bez kombinowania, świetnie : )
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. hejka, bajdzo mi sjem podoba, ahaha <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Za sztruksami jakoś nigdy nie przepadałam, ale w połączeniu z tą marynarką prezentują się świetnie :) Buty są super :) Gorąco pozdrawiam i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Łukaszu G E N I A L N I E!!! Zrobiło się profesjonalnie:)

    Obserwuję i pozdrawiam Cię:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetnie wyglądasz w tych butach!

    OdpowiedzUsuń
  11. wyglądasz naprawdę genialnie! niby elegancko, ale nie do końca, super po prostu :) uwielbiam taki styl u facetów , szkoda że tak niewielu z Was umie tak fajnie to zestawić, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. bardzo fajne buty :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Аwesome article.

    Also visit my weblog: personal loan contract template

    OdpowiedzUsuń

Komentarze mogą zostawiać także osoby niezarejestrowane.
Wystarczy zmienić opcję na "Anonimowy", lub Nazwa.