brown sugar


Od dwóch tygodni ciągle choruję. Jak nie jedno, to drugie. Wczoraj dopiero odzyskałem głos i w końcu powoli dochodzę do siebie.
Zostały mi trzy dni w pracy i w czwartek widzimy się w Łodzi na Fashion Week-u.
Pierwszy raz pojawię się na tej Łódzkiej imprezie, kto wie, może z niektórymi z Was uda mi się spotkać ;)

Marynarki to mój ulubiony element garderoby. Chciałbym mieć ich tyle, abym mógł codziennie ubierać inną.
Dziś prezentuje brązową, która dotarła do mnie jakiś czas temu. Dobrałem do niej koszulę w kratę w pasującej kolorystyce, która ożywia zestaw i sprawia że nie jest mdły.
Kremowe, basic-owe chinosy i brązowe buty łączą się z górą w spójną całość.






















okulary: ZeroUV
szal: Celio*
marynarka: LaRedoute
koszula, spodnie, pasek: Tommy Hilfiger
buty: Celio
torba: vintage

Komentować możesz również nie będąc zarejestrowanym.


36 komentarzy:

  1. perfect:)
    wracaj do zdrowia!
    ankagrzanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna stylizacja! Idealna na jesień :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo lubie męźczyzn w marynarkach, oddają przyjemne wrażenie.
    Kolorystyka idealna - w sam raz na jesień.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Łukaszu G E N I A L N I E!!! łączenie zestawu jest mistrzowskie:)

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Cool outfit !!!


    xx
    http://www.thetrendysurfer.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystko idealnie współgra:) Najpiękniejszy akcent to zegarek :)

    OdpowiedzUsuń
  7. przystojniak! :) zdjęcia genialne :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetnie wyglądasz :)
    Szybkiego powrotu do zdrowia .!
    Pozdrawiamy

    OdpowiedzUsuń
  9. Spoko look ;) A na przeziębienie ząbek czosnku (najlepiej polski) dziennie i po kłopocie ;)

    Pozdrawiam :)
    http://mw-maleworld.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Jest moc! Elegancko i stylowo :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny zestaw, kolorystyka iście jesienna :) mi się podoba :) ps. zdrówka życzę! pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. świetnie wyglądasz;)
    Wracaj do zdrowia!

    OdpowiedzUsuń
  13. Marynarki i luźno zawiązany szalik... uwielbiam takie nonszalanckie połączenial u mężczyzn :) Świetne wyczucie stylu, wiele mężczyzn mogłoby brać z Ciebie przykład :) Gorąco pozdrawiam i zapraszam do mnie :) Daria

    OdpowiedzUsuń
  14. Koszula i komin skradły moje serducho.

    OdpowiedzUsuń
  15. No tak, jesień to chorobotwórcza pora : )
    Bardzo fajny, spójny zestaw i choć marynarka mnie średnio przekonuje ze względu na swój kolor i (ble) łaty na łokciach to ciężko miałbym, by dobrać coś lepszego : ) Poszedłbym pewnie w granat, lecz to mogłoby być nudne..
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetne zdjęcia! Mają swój urok :D

    OdpowiedzUsuń
  17. masz świetnie nastawiana ostrosc zdjec :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetny zestaw:) Dużo zdrowia życzę.

    OdpowiedzUsuń
  19. you look amazing! love the blazer!

    http://bohemiansbanquet.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. połączenie kraty, marynarki i komina świetne! ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Nice outfit !
    Love your blog
    xx Julien

    http://oohjules.com

    OdpowiedzUsuń
  22. świetne zestawy, zdjęcia również zrobione z klasą :)
    nie ma to jak jesień :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Pomimo podwinięcia spodnie na kilku zdjęciach wydają się lub są po prostu za długie
    To bym poprawił

    OdpowiedzUsuń
  24. Mój ulubiony boski bloger <3


    www.imthegienia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Zdjęcia i stylizacja robią wrażenie. :D

    OdpowiedzUsuń
  26. Wow, stylish and great outfit! Really like it! :)

    Greetings,
    Nici

    OdpowiedzUsuń
  27. Podoba mi się. Jesień to zdecydowanie brązowa pora roku :)

    www.jakub-urbanski.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Niechlujny i mdły jak budyń jest ten outfit, być może spodnie wychodzące spod paska i niewyprasowana marynarka miały być efektowną nonszalancją + ta grungowa krata?, wszystko z innej bajki. Mnie przywodzi na myśl niestety tylko akwizytora.

    OdpowiedzUsuń

Komentarze mogą zostawiać także osoby niezarejestrowane.
Wystarczy zmienić opcję na "Anonimowy", lub Nazwa.