Otwarcie sklepu Celio*


W poprzednim poście pisałem o tym, że byłem w Warszawie. Otwarcie nowego, francuskiego sklepu Celio w Arkadii było przyczyną mojego przyjazdu do stolicy.
Marka nie jest jeszcze dobrze znana w Polsce, ale mam nadzieję, że się to zmieni i salony pojawią się we wszystkich większych miastach. Marka oferuje trzy różne kolekcje. Miejską, sportową i elegancką, dzięki temu nie miałem najmniejszego problemu wybrać odpowiednich rzeczy dla siebie. Różnorodność asortymentu pozwala na łączenie fajnych zestawów w obrębie jednego sklepu.
Event poprowadził Olivier Janiak. Na imprezie pojawiły się take inne znane persony np. Michał Piróg, Maja Sablewska czy też Doda.















cały outfit przygotowałem z asortymentu Celio*


Komentować możesz również nie będąc zarejestrowanym.


14 komentarzy:

  1. rewelacyjnie wyglądasz! :)
    Marynarkę muszę zakupić mojemu M. jest świetna!

    Pozdrawiam i obserwuje :)
    http://subtelnyblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Podoba mi się, że ciuchy widoczne na zdjęciach nie są malowane pędzlem awangardy, która mnie czasami przytłacza. Kolekcja jest ciekawa i spójna, męska - taka jaką lubię najbardziej. Ciekawe czy przyjdzie kiedyś czas, gdy takie ubrania będą również w cenie dla takich jak ja.

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. swietna koszula<3
    ankagrzanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ciekawy blog, blogów męskich jest zdecydowanie mniej...a Ty śwetnie wyglądasz...pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo dobrze wyglądasz w tym zestawie. Lubię takie męskie stylizacje. Widać, że impreza była udana. Serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna stylizacja!
    Bombastycznie! podoba mi się!!.

    pozdrawiam ; ).

    OdpowiedzUsuń
  7. Wyglądałeś lepiej niż panowie na pudełkach heheh ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. O, jest też Tamarka:) Świetne foty, tak trzymaj:)

    OdpowiedzUsuń

Komentarze mogą zostawiać także osoby niezarejestrowane.
Wystarczy zmienić opcję na "Anonimowy", lub Nazwa.