Be wooden


Cześć! Pomimo tego, że dzisiejszy dzień w grafiku widniał jako "wolne" był bardzo pracowity.
Najpierw rano wizyta u fryzjera. Cały czas próbuje, testuje i zmieniam fryzurę. Docelowo myślę o dłuższej górze zaczesanej w tył. Jestem ciekawy czy wytrzymam etap zapuszczania i nie skończy się to na poprzednim uczesaniu.

Jeśli widzieliście gdzieś faje fryzury, propozycje na najbliższy okres - podzielcie się ;)
Chętnie zbiorę Wasze propozycje i przygotuję "wyczesany" wpis! Zdjęcia, propozycje możecie wysyłać na mojego maila: l.podlinski@gmail.com
Tuż po wizycie w salonie fryzjerskim spotkałem się z Malwiną. Najpierw zrobiliśmy zdjęcia w Poznańskiej Galerii MM, które właśnie oglądacie.
Następnie kolejna stylizacja i kolejne zdjęcia, ale o tym już w przyszłym wpisie.

O 13 spotkanie. W dodatku bardzo efektywne. Udało mi się nawiązać świetną współpracę która dosłownie odmieni mojego bloga :) Po spotkaniu kilka równie pozytywnych rozmów telefonicznych - w skrócie - będzie się działo!

Do stylizacji wykorzystałem drewnianą muszkę od Be Wooden. To dla mnie zupełna nowość. Pomysł super, a wykonanie perfekcyjne.
Marynarkę użyłem jako odzieży wierzchniej, a pod nią ubrałem wełniany sweter.
Dół, czyli klasyczne jasne jeansy oraz brązowe elementy - torba, pasek,zegarek i buty.
Zestaw przygotowany na takie okazje jak kawa z przyjaciółmi, lub inne nieformalne spotkanie.












muszka: BeWooden
koszula, szalik: Celio
marynarka: Reporter via answear.com 
spodnie, sweter: Tommy Hilfiger
torba: Solier 


Komentować możesz również nie będąc zarejestrowanym.


43 komentarze:

  1. Podoba mi się całość :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne połączenie kolorów:)
    Życzę wytrwania w zapuszczaniu włosów;))

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo podobają mi się fryzury jakie nosi Adam z bloga http://www.iamgalla.com/
    Szczególnie fajnie wyglądał jakiś rok-półtora roku temu.
    Macie podobny kształt twarzy, więc powinieneś znaleźć coś dla siebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. elegant&cool <3

    http://www.redvalentinas.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna stylizacja :)
    A jakie salony fryzjerskie w Poznaniu polecasz? Jeszcze nie miałem tu okazji korzystać z tej usługi a może wart spróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  7. I LOVE THE POW TIE

    http://theguyinmilano.blogspot.it/

    OdpowiedzUsuń
  8. Stylizacja spoko, ale bez torebki

    OdpowiedzUsuń
  9. hahahah ja marzę o zdjęciach tam ,ale mam lęk wysokości :P

    OdpowiedzUsuń
  10. Hej dziękuje za wsparcie i miły komentarz. Świetna stylizacja i muszę przyznać, że pierwszy raz się spotykam z drewnianą muszką. Wygląda fajnie i dodaje oryginalności całej stylizacji. Życzę powodzenia w zapuszczaniu włosków. Ogólnie masz ciekawy blog. Dodaje Cię do obserwowanych i nie ukrywam liczę na rewanż. Pozdrawiam i zapraszam:

    http://madame-katharine.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Boski masz styl :) Masz może ochotę na wspólną obserwacje? :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Zajebiste masz zdjecia :) i bardzo przystojny jesteś :D pozdrawiam i dzięki za odwiedzinki :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Genialne połączenie kolorów :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. You look fantastic, love this combination :)

    Do you want to follow each other, let me know?!
    http://danadimitras.blogspot.it/

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetne zdjęcia i bardzo ciekawa kompozycja! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. fajna stylizacja, dobrze wyglądasz :-)

    http://take-my-style.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Dziękuję Ci bardzo :) Jesteś bardzo przystojnym facetem, miło się na Ciebie patrzy ! Obserwuję Cię z wielką przyjemnością :))

    OdpowiedzUsuń
  18. fajnie, ale mucha mi się nie widzi

    OdpowiedzUsuń
  19. Takiego Faceta nie powstydziłaby się żadna Kobieta :)
    Wyglądasz na prawdę świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Takiego Faceta nie powstydziłaby się żadna Kobieta :)
    Wyglądasz na prawdę świetnie :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  21. jakbyś kiedyś chciał mieć pomalowane paznokcie to wal śmiało :D Nie wstydźmy się tego stwierdzenia, faceci też to robią! :D

    OdpowiedzUsuń
  22. wow świetna mucha :D Pierwszy raz widzę muchę w wersji "drewnianej", świetny dodatek! :)

    OdpowiedzUsuń
  23. I really like your style!
    amazing papillon and sweat too!
    Nice blog ;)

    http://lapetitetasse.blogspot.it/

    OdpowiedzUsuń
  24. Wow! Fantastyczny outfit. Pierwszy meski blog modowy na jaki natrafilam i jestem pod duzym wrazeniem :) Pozdrawiam cieplutko, a bloga dodaje do obserwowanych :)

    OdpowiedzUsuń
  25. ojej!
    jak stylowo!
    wyglądasz niesamowicie!


    pozdrawiam cieplutko! ;*
    jesuswannatouchme.blogspot.com
    <3

    OdpowiedzUsuń
  26. Bardzo dziękuje za opinię na moim blogu ;) świetnie wyglądasz, podoba mi się ta stylizacja. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  27. Świetne stylizacje. Bardzo mało męskich blogów modowych z taką klasą i stylem. Zostajemy by podglądać na bieżąco :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Muszka robi wrażenie :) oryginalna, odważna, ale stylowa i pasująca do całości. Zastawiam się jedynie czy nie lepszy byłby czysty sweterek? Jednokolorowy?

    Poza tym - klasa :)

    Miłego wieczoru!

    OdpowiedzUsuń
  29. Bardzo udana stylizacja, na szczególną uwagę - moim zdaniem - zasługują torba i sweter. Widać naturalną klasę, a nie wymuszone pozowanie do zdjęć. Czy jako miłośnik ciekawych koszul mógłbyś doradzić z czym nosić taki model: http://eu.spf.com/shop/man/shirts/camisa-nikolai-0282529
    Jakie spodnie, buty, ewentualnie sweter, marynarka?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki!
      Co do koszuli, którą pokazałeś, mam podobną i ubrałem ją tak:
      http://www.podlinski.net/2013/11/thank-you.html

      Usuń
  30. Bardzo dziękuję za pomoc, bardzo fajny pomysł, jednak ja zdecyduję się zastąpić żółte spodnie - beżowymi. Ale mimo to bardzo fajnie :)

    OdpowiedzUsuń

Komentarze mogą zostawiać także osoby niezarejestrowane.
Wystarczy zmienić opcję na "Anonimowy", lub Nazwa.