it's already dark

Tym razem przygotowałem dla Was coś nowego. Pierwszy raz zdjęcia były robione nocą, dlatego sam niecierpliwie czekałem na rezultaty. Jestem ciekawy Waszego zdania odnośnie tego typu sesji, co o tym sądzicie?

Takiej sportowej stylizacji na www.PODLINSKI.net dawno nie było. 
Spodnie z opuszczonym krokiem marki Humor początkowo chciałem zamówić w miodowym kolorze, ale ostatecznie zdecydowałem się na modną teraz butelkową zieleń. 
Skórzane sportowe buty są z Pepe Jenas. Zawsze chciałem mieć taki model, a conversy są dla mnie za nudne. Zegarek to jeden z trzech modeli które otrzymałem od Dapper Time. Nie posiadają baterii, nakręcają się wraz z ruchem nadgarstka. Bardzo podoba mi się odsłonięty mechanizm i niebanalna tarcza. Te zegarki zdecydowanie się wyróżniają.













marynarka: La Redoute
koszula: Fashionslave
spodnie Humor via. ANSWEAR.com
buty: PepeJeans via. Schaffashoes.pl
zegarek: DapperTime.com

fot: Dominik Przybylski



Mam dla Was również niespodziankę.
Rabat -20% do sklepu answear.com
Kod rabatowy: LUKASZ2
Ważny 5-11.11.2013
Szczegóły pod linkiem: http://answear.com/podlinski/


Komentować możesz również nie będąc zarejestrowanym.


27 komentarzy:

  1. lubię butelkową zieleń :) sama mam spodnie w tym kolorze, są świetne, uwielbiam je ! ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. fotograf też taki pijany, że tak rozmazane? ^^ *udaje ze nie wie,ze to tak ma byc*
    mhihi. a tak serio to cudownie!

    OdpowiedzUsuń
  3. Dobry wybór z tym kolorem, miodowy jak dla mnie jest przereklamowony :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne zdjęcia! Uwielbiam ten efekt malowania światłem ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Genialne zdjęcia. Świetnie połączyłeś ze sobą kolory. Koszula i spodnie są kapitalne. No i fajnie, że po narzuceniu tylko samej marynarki nabiera to eleganckiego charakteru, bez potrzeby całkowitego przebierania się.
    http://brewilokwencja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Moim zdaniem koszulę mógłbyś zastąpić zawadiackim longsleevem. Poza tym bardzo fajnie. Mogłeś dać fotki zegarka z bliska.

    OdpowiedzUsuń
  7. ciekawy pomysł na sesję :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Łukaszu, bardzo podoba mi się Twoja marynarka oraz klimat zdjęć :) Super, pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  9. marynarka jest super! :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Great look, and the pictures are awesome!

    OdpowiedzUsuń
  11. Nice post !!
    xox

    reasnotebook.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. jestes bardzo przystojny! zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. fantastyczne spodnie!!!
    świetny kolor i krój ;))
    jesteśmy pod ogromnym wrażeniem stylizacji ;)
    dodajemy do obserwowanych i czekamy na kolejne posty ;)

    Alicja i Magda

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetny look, genialne buty :)) Pozdrawiam ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Great style <3

    and amazing photos

    http://www.jackennoir.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Ciekawy outfit ! Fajne zdjęcie nocne .
    http://modowyfreestyle.blogspot.com/
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. Zdjęcia nocą to zawsze trudny temat!Te wyszły świetnie!pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo fajny zestaw. Spodnie są faktycznie bardzo fajne! Sportowy look- oczywiście! :)
    Pozdrawiam,
    www.largeluggage.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Ciekawy pomysł na zdjęcia. To dobrze, że powstaje coraz więcej blogów męskich. Dodaję do obserowanych :)

    OdpowiedzUsuń

Komentarze mogą zostawiać także osoby niezarejestrowane.
Wystarczy zmienić opcję na "Anonimowy", lub Nazwa.