thank you


Cześć!
Dzisiejszy post to krótka relacja z gali Glam Awards. Byłem nominowany do tytułu Blogera Roku 2013.
Walczyłem o ten tytuł tylko dzięki Wam i chciałbym w tym poście podziękować, za Waszą pomoc.
Odkąd założyłem bloga spotykam się z Waszą życzliwością i pomocą. To niesamowite uczucie wiedzieć, że mogę na Was liczyć. Jestem bardzo wdzięczny. Postaram się zrewanżować w nadchodzących miesiącach organizując dla Was ciekawe konkursy z jeszcze ciekawszymi nagrodami ;)
Wspieracie mnie przy każdym głosowaniu. W konkursie Sophisti zająłem drugie miejsce i z tego, co wiem teraz również byłem blisko wygranej.

Co do gali, to zaczęło się bardzo szybko. Prawie punktualnie co mnie bardzo zdziwiło, bo z reguły eventy obsuwają się w czasie. Krótko, zwięźle i na temat. Prowadzący - Jankes z radia eska - zapraszał osoby wręczające nagrody, a te odczytywały wyniki poszczególnych kategorii. W międzyczasie występ Filipa Mettlera, którego miałem okazje pierwszy raz usłyszeć na żywo. Po rozdaniu nagród wywiady, zdjęcia i alkohol ;)













marynarka: Routeman
koszula: Tommy Hilfiger
spodnie: Benevento
buty: Akardo.pl
zegarek: DapperTime

fotograf: Rafał Chobot 
zdjęcia i alkohol nie ida w parze :D

Komentować możesz również nie będąc zarejestrowanym.


20 komentarzy:

  1. Twoja pasja doceniona:)
    Gratuluje!

    OdpowiedzUsuń
  2. gratulujemy!!!
    rewelacyjny look!

    Alicja i Magda

    OdpowiedzUsuń
  3. To był Jankes, nie Puoteck! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. coż za połaczenie kolorów! Dla mnie bomba, możesz wybrac się na czerwony dywan!

    OdpowiedzUsuń
  5. Great colours combination! ;)

    http://www.redvalentinas.com

    OdpowiedzUsuń
  6. ale bym się soku pomarańczowego napiła.. ;D

    OdpowiedzUsuń
  7. rewelacja! :)
    5 zdjęcie świetne! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. ja głosowałam, taka szkoda że się nie udało! ;3
    świetny jak zawsze ;>

    OdpowiedzUsuń
  9. Przejrzałam blog, który polecałeś: 'I AM GALLA'. W poście Motif z października zauważyłam uderzające wręcz Wasze podobieństwo. Jakbym patrzyła na tą samą osobę, aż nie mogę się nadziwić. Gdybyś jeszcze zaczesał włosy tak delikatnie do tyłu byłoby idealnie. Ale to już kwestia gustu. Serdecznie pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetnie wyglądałeś :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  11. Love this look and your stylish mix of colours, so suave.

    Stay Stylish, TL. Xx
    Blog: Twynkle Loves
    Instagram
    Youtube
    Check out my new style Giveaway HERE

    OdpowiedzUsuń
  12. jak zwykle świetnie :) marynarka bardzo mi się podoba

    OdpowiedzUsuń
  13. Przymierzałem podobną marynarkę w H&M w tamtym roku. Wyglądałem w niej jak klaun. W twoim przypadku wygląda to naprawdę rewelacja.

    OdpowiedzUsuń
  14. Jest Pan bardzo przystojny, świetne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Gratuluję nominacji ;) fajny zestaw

    OdpowiedzUsuń

Komentarze mogą zostawiać także osoby niezarejestrowane.
Wystarczy zmienić opcję na "Anonimowy", lub Nazwa.