evening


Dzisiejszy wpis to stylizacja wigilijna. Postanowiłem połączyć elegancje z casualem.
Chciałem czuć się wygodnie i pewnie, ale i wyglądać stosownie do okazji.

Połączyłem czerwone spodnie chino z zielonymi butami new balance.
Pod marynarkę w jodełkę ubrałem szalowy sweter i białą koszulę.

Święta szybko przyszły i jeszcze szybciej się skończyły. Przed nami teraz noc sylwestrowa.
W związku z Waszymi prośbami postaram się Was zainspirować i stworzyć kilka zestawów.
Czasu jest mało, więc muszę się bardzo pośpieszyć.











marynarka: Vintage
sweter, spodnie: Tommy Hilfiger
buty: NewBalance
zegarek: DapperTime



.

Komentować możesz również nie będąc zarejestrowanym.


13 komentarzy:

  1. Bardzo fajnie się prezentujesz w tej stylówce ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Hm. Całkiem fajnie, tylko te buty jakoś mi nie grają :)
    Pozdrawiam ciepło, http://gosiabaszak.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie też zestaw przypadł do gustu jednak buty prezentują się słabo :/ tym samym muszę zgodzić się z Gosią.

      Usuń
  3. Można prosić namiary na marynarkę :)?

    OdpowiedzUsuń
  4. Można prosić namiary na marynarkę :)?

    OdpowiedzUsuń
  5. Lubię tu wpadać, lecz tym razem całości nie kupuję. Pozdrawiam ; )

    OdpowiedzUsuń
  6. Zestaw fajny, ale buty mi zupełnie nie pasują. Myślę, że brązowe brogsy by mogły się tu sprawdzić...

    OdpowiedzUsuń
  7. Zupełnie mi nie pasują buty ...

    OdpowiedzUsuń

Komentarze mogą zostawiać także osoby niezarejestrowane.
Wystarczy zmienić opcję na "Anonimowy", lub Nazwa.