nowy wygląd G44

Zmian na moim blogu nie da się nie zauważyć. Studio G44 przygotowało dla mnie nowy layout bloga. Już od jakiegoś czasu intensywnie myślałem o takiej zmianie. Długo także zastanawiałem się czy pozostać przy bloggerze, czy może przenieść się na Wordpress. Google- mało elastyczny, lecz przyzwyczaiłem się do niego. Z drugiej strony Wordpress - możliwości, lecz męczące przenoszenie. Zdecydowałem się jednak pozostać przy obecnej platformie i skupić się na wyglądzie.


Na spotkaniu z Piotrem wstępnie ustaliliśmy to, jak chcę aby wyglądał mój blog. Ku mojemu zdziwieniu nie musiałem długo czekać, a na skrzynce pojawiła się wersja robocza mojego nowego bloga. Byłem zachwycony. Poprzedni szablon już mnie irytował i nie mogłem doczekać się aż nowy zostanie wprowadzony w życie.
Zmienił się także baner oraz logo. Aktualne wizytówki zacznę drukować w przyszłym tygodniu ;) 

Był lekki stres. Wczoraj około godziny 15 moja witryna przeszła metamorfozę. Szybko sprawnie i bezproblemowo, dzięki temu nie musiałem wyłączać bloga, czy też zawieszać go na jakiś czas.




















Bardzo dziękuję Studio G44

Komentować możesz również nie będąc zarejestrowanym.


11 komentarzy:

  1. Przecudowny nowy wygląd bloga!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie Wam to wyszło :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nowy wygląd-jestem na tak! :)
    Życzę samych sukcesów :)
    Dodałam do obserwowanych, a jeśli masz chęć to zapraszam do mnie http;//gosiabaszak.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Efekt końcowy bardzo ciekawy:)
    Pozdrawiam,
    mishamel.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetnie wyglada twój blog :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Pełen profesjonalizm.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Przybliżane obrazu posta na głównej niesamowicie irytują, ale w całości bardzo dobrze wyważone, wszystko na swoim miejscu, podoba mi się ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. nowy wygląd bloga jest bardzo dobry. W przeciwieństwie do #bartoszkawecki przybliżane obrazy na głównej trafiły w mój gust ;) układ jest również wygodniejszy niż poprzedni i bardziej przejrzysty. :) jest SUPER :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Jest bardzo niewygodny. Każdy post trzeba włączać oddzielnie.

    OdpowiedzUsuń

Komentarze mogą zostawiać także osoby niezarejestrowane.
Wystarczy zmienić opcję na "Anonimowy", lub Nazwa.