reindeer










Chyba wyczułem nadchodzący śnieg, bo zaopatrzyłem się w świąteczny sweter i ciepłe buty.
Mam tylko nadzieję, że utrzyma się niska temperatura bo stanowczo wolę śnieg od błota...

Ostatnio pojawiały się u mnie głównie eleganckie propozycje, więc dzisiaj coś mniej formalnego.
Chociaż uwielbiam marynarki, to czasem dobrze jest ubrać coś innego.



PS: Przyszedł do Was dziś mikołaj? :)












kamizelka/kurtka: Wrangler via. answear.com

spodnie: Tommy Hilfiger
buty: Kent
torba: VOOC











Komentować możesz również nie będąc zarejestrowanym.


13 komentarzy:

  1. jaki słodziaszny sweter <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten sweter jest idealny na tę porę roku ! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super sweter! Uwielbiam twoje stylizacje eleganckie ale te też są genialne! :) Ja też mam nadzieję, że się nie ociepli..wole mróz a żeby się śnieg utrzymywał, niż ciapę i błoto :(

    OdpowiedzUsuń
  4. sweter jest świetny, uwielbiam motyw reniferów :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystko fajnie, tylko te buty psują mi troszkę cały look. Ale sweter gra tu główne skrzypce, a on podoba mi się bardzo :) Super luźny, świąteczny akcent w ubiorze. Brawo :)
    Obserwuję!
    Pozdrawiam, gosiabaszak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajny blog i super stylizacje ! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajny blog i super stylizacje! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Super, świąteczne połączenie z klasą



    pozdrawiam:*
    Ola

    OdpowiedzUsuń
  9. uwielbiam takie swetry, więc Twoja stylizacja zdecydowanie na TAK :-)

    http://take-my-style.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Stylizacja super. Idealna na jesienne dni :)

    http://myfashionfeeling.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Komentarze mogą zostawiać także osoby niezarejestrowane.
Wystarczy zmienić opcję na "Anonimowy", lub Nazwa.