blue lake, blue eyes


Tego dnia była piękna pogoda. Budzik o dziewiątej rano wyjątkowo brzmiał zupełnie inaczej, aż chciało mi się wstać. Prysznic, śniadanie i kawa i byłem gotowy. Niecałe pół godziny i byliśmy na miejscu. Świeże powietrze, jezioro i las. Sesja przebiegła bardzo przyjemnie, na totalnym luźnie. Nie ograniczał nas czas. 
















kurtka: Wrangler via. Answear.com
muszka: BeWooden
sweter,spodnie, koszula: Tommy Hilfiger
zegarek: DapperTime
torba: Vooc





Komentować możesz również nie będąc zarejestrowanym.


15 komentarzy:

  1. słabe, dzisiaj na prawdę słabe

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. stylizacja bardzo fajna, świetne spodnie i buty :) w sumie - zawsze masz genialne zestawy. pozdrawiam :)

      Usuń
  2. To zdjęcie 2 z wodą jest takie... takie genialne! NAJLEPSZE xoxo
    Bardzo dobry look. :)
    Pozdrawiam.

    www.imthegienia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. cieszę się ! mi chyba najbardziej podoba się ostatnie :p

      Usuń
  3. powiem, ze no zaczynam kochać te muchy, ale pytanie,gdzi emożna kupić taki kubek ??:)

    OdpowiedzUsuń
  4. zaczynam kochać te muchy, ale pytanie gdzie dostanę taki kubeczek ?:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wiesz co, kupiłem go z rok temu w home&you, ale widziałem, że pojawiły się identyczne miesiąc temu

      Usuń
  5. Idealnie... sweterek, koszula, mucha, widok - rewelacja.
    http://brewilokwencja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Romantycznie ;) Bardzo podoba mi się torba.

    OdpowiedzUsuń
  7. zdjęcia z lampą chyba co, tak dziwnie się to odznacza. ale stylowka jak zawsze piekna!

    OdpowiedzUsuń

Komentarze mogą zostawiać także osoby niezarejestrowane.
Wystarczy zmienić opcję na "Anonimowy", lub Nazwa.