Da Vinci


To był bardzo udany dzień, ale także udane spotkanie z Sebastianem. Rano spotkaliśmy się w kawiarni Da Vinci w Poznaniu. Jak zwykle na początku dużo śmiechu, ambitna rozmowa o problemach świata i w końcu doszło do celu naszego spotkania, czyli zdjęć. 
Zamysł sesji: młody dżentelmen przychodzi na poranną prasówkę. Czy klimat i adaptacja Wam odpowiada, oceńcie sami. 

Postanowiłem połączyć ze sobą dość odważne kolory. Intensywny pomarańcz przytłumiłem marynarką i całość już nie wygląda tak pstrokato. Aby zestaw był jeszcze bardziej formalny, założyłem białą koszulę oraz krawat.













marynarka: Reporter via Answear.com
sweter:  C&A
krawat: C&A
spodnie: Benevento
buty: Akardo


fotograf:


zdjęcie zostało zaakceptowane na stronie włoskiego Vogue ;)




Komentować możesz również nie będąc zarejestrowanym.


17 komentarzy:

  1. odważny strój ale wyglądasz wspaniale ! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Elegancko i z kawka ;) mmm Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulacje :D
    Super stylówka!

    OdpowiedzUsuń
  4. kolor spodni do mnie nie przemawia, ale sweter z koszulą i marynarką bardzo na tak.
    pozdrawiam Łukasz :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Powiedz mi proszę u jakiego fryzjera się strzyżesz ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W Poznaniu la fayette, w Łodzi Piotr Michalak ;)

      Usuń
  6. elegancko:)
    ankagrzanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajne zdjęcia. :) Gratuluję.

    OdpowiedzUsuń
  8. Powiedz proszę jak układasz włosy? Bardzo mi się podoba. :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Love the trousers colour!!! ;)
    Nice place

    http://www.redvalentinas.com

    OdpowiedzUsuń
  10. A mi odwrotnie niż Ebru Soy: podobają się spodnie, ale sweter już nie bardzo :)
    Generalnie całościowo fajna stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wszystko super, ale buty do wymiany!!!!! ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Zdjęcia są świetne. Miejsce na nie jest naprawdę ciekawe nadają fajnego klimatu. Co do stylizacji, od góry do pasa - kapitalnie.
    http://brewilokwencja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. poranna prasówka "Metra" zawsze na propsie.

    OdpowiedzUsuń

Komentarze mogą zostawiać także osoby niezarejestrowane.
Wystarczy zmienić opcję na "Anonimowy", lub Nazwa.