finally on the roof

Odkąd pamiętam zawsze chciałem mieć sesje zdjęciowa na dachu. Długo szukałem ciekawego miejsca w Poznaniu, gdzie można by spokojnie zrobić zdjęcia, jednak bez skutku. Ostatnio spotkałem się z Dominikiem by nagrać filmik dla WOŚP, po nagraniu mieliśmy pojechać do centrum i poszukać ciekawego tła. Podczas rozmowy jednak usłyszałem "awaryjnie pomyślałem, że możemy zrobić zdjęcia na dachu, jeśli chcesz". Oczy mi się zaświeciły, już wiadome było, że nigdzie się nie ruszamy...


Stylizacja 100% mnie. W takich czuję się zdecydowanie najlepiej. Bardzo lubię kolorowe spodnie, a bez marynarek nie wyobrażam sobie garderoby. No i zegarki... chciałbym mieć na każdy dzień roku inny... ;)
Cały czas też będę chwalił polskie buty Akardo, które mnie ogromnie zaskoczyły i są jednymi z ulubionych!






marynarka: Celio
koszula: Tommy Hilfiger
spodnie: Benevento
buty: Akardo
zegarek: DapperTime





Komentować możesz również nie będąc zarejestrowanym.


19 komentarzy:

  1. Super stylizacja. Czadowe spodnie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne zdjęcia. Napatrzeć się nie mogę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. O Ty.. Ja tez od jakiegoś czasu planuje sesje na dachu...

    OdpowiedzUsuń
  4. zarówno fotki jak i stylizacja - rewelacja!!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. NIE SKACZ! yhyhyh :>
    a tak serio, to tez zawsze chciałam foty na dachu. no i jak zwykle mega, ale sie chyba powtarzam ;c

    OdpowiedzUsuń
  6. jaaa ejjj gdzie robiłeś te zdjęcia ??? są mega!

    OdpowiedzUsuń
  7. Stylizacja naprawde calkiem niezla ;)
    http://www.ilonazakrzewska.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń
  8. Też chciałabym ssję na dachu heh ;)
    Super zdjęcia. Oranżowe spodnie wymiatają!

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetnie! :) Fajne zdjęcia, takie słoneczne...

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne zdjęcia! Świetna stylizacji, super kolor spodni!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prawda, kolor również mi się podoba. Bardzo się wyróżnia na szarej ulicy ;)

      Usuń
  11. Muszę przyznać, że Twoje stylizacje są naprawdę ciekawe i przede wszystkim nie są przerysowane. Ot gustowne pomysły jak na co dzień może ubrać się mężczyzna, aby dobrze wyglądać.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, takie słowa są dla mnie bardzo motywujące !

      Usuń
  12. Fajne spodnie. "The roof is on fire" ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ale świetny kolor spodni, bardzo mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajnie ale marynarka jest dosyć dopasowana i to samo zrobiłbym ze spodniami. Troszkę za luźlne.widać te różnicę. Brawo za kolory oby więcej tego na naszych ulicach

    OdpowiedzUsuń

Komentarze mogą zostawiać także osoby niezarejestrowane.
Wystarczy zmienić opcję na "Anonimowy", lub Nazwa.