techno


Jak chyba większość facetów - jestem gadżeciarzem. Uwielbiam różne elektroniczne wyposażenie, które w jakiś sposób mogą mi się przydać.
Prowadząc bloga zacząłem szczególnie doceniać taki sprzęt.





Przede wszystkim "powerbank" - czyli zewnętrzne źródło zasilania. To jeden z najbardziej udanych zakupów. Takie cudo kosztuje około 50-100 zł- zależy od pojemności i potrafi ratować życie. Bez telefonu i internetu nie wyobrażam sobie funkcjonowania, więc gdy rozładowuje mi się smarfton, czy też tablet, wyciągam z torby czarne urządzenie i cieszę się dodatkową energią.
Na FashionWeeku odczułem to, gdy robiłem milion zdjęć i nagrywałem filmiki.



Dysk zewnętrzny. Około miesiąca temu kupiłem pamięć przenośną - 500 GB. Nie jest to powalająca pojemność, ale na moje potrzeby w zupełności wystarczy. Dotychczas prosiłem brata aby nagrywał mi filmy na płyty, teraz wystarczy, że podłączy kabel. Tutaj niestety cena jest trochę wyższa. Musimy liczyć około 200-300 zł, ale jest to jednorazowy wydatek. Fajnie jest mieć zdjęcia, filmy i dokumenty ze wszystkich komputerów w jednym miejscu. Szczególnie, gdy któryś nawali ;)




Tablet. Dawno temu zakupiony, razem z internetem na abonament z jednej z sieci komórkowych.
Odkąd go mam- zawszę chwalę. Nad wyraz przydatny w podróżach. Szczególnie Polskim Busem Poznań-Warszawa(przez Łódź) który jedzie w nieskończoność. Idealny do łóżka, do oglądnięcia jednego odcinka ulubionego serialu przed snem. Dopóki Aiino nie wysłali mi fajnego etui, musiałem opierać tablet o poduszkę, haha :) Teraz wygodnie ustawiam sobie jeden z 3 możliwych kątów. Żałuję, że nie kupiłem tego wcześniej. Oszczędziłbym sobie przekleństw, gdy tablet przewracał się w najważniejszym momencie w filmie.




Ostatnio porzuciłem swojego starego HTC. Długo byłem sceptyczny wobec jabłka. Android zawsze mi odpowiadał i spełniał oczekiwania. Do czasu, gdy wziąłem do ręki iphona 5s. System jest bardzo prosty, intuicyjny (chociaż przyznam, że niektóre rzeczy były tak łatwo dostępne, że nie mogłem ich znaleźć szukając z przyzwyczajenia w zaawansowanych ustawieniach). 5S robi świetne zdjęcia, a jest to dla mnie jeden z priorytetów. Dodatkowo najszybszy(?)- w każdym bądź razie szybki-procesor, pokazujący swoje możliwości w zaawansowanych i wymagających aplikacjach i grach. Część z Was pewnie stwierdzi, że mogłem kupić to, czy tamto, ale Iphone najzwyczajniej w świecie mi się podoba.
Wszyscy również wiemy, że telefony to teraz także wizytówka, więc personalizujemy je zakładając etui itp.
Ja zaopatrzyłem się w metalowe, srebrne, klasyczne ;) Link



Aparat. Posiadam Nikona D3100 ze zwykłym obiektywem, który był w zestawie. Trochę żałuję, że nie kupiłem wyższego modelu, który ma wejście na zewnętrzny mikrofon i ruchomy, obrotowy wyświetlacz. Dałoby mi to możliwość samodzielnego nagrywania filmów w dobrej jakości.
Jeśli chodzi o obiektyw, to planuję uzbroić się w stałoogniskowy 50mm ze światłem 1.4. Taki obiektyw naprawdę daje radę. Zdjęcia wychodzą jasne, z fajną głębią i rozmyciem drugiego planu.

Jeśli znacie jakieś fajne gadżety, strony z takimi rzeczami - podsyłajcie ;)

Komentować możesz również nie będąc zarejestrowanym.


9 komentarzy:

  1. Bardzo fane rozwiazanie lubie takie gadzety wiec pewnie go kupie ;)
    bezxpomyslu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. To urządzenie do zasilania to mój kolejny must have! Szczerze to nawet nie wiedziałam ze takie cos jest ! Ratuje życie! Super post!

    SECOND HAND BLOG www.mynaturalook.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Super post dowiedziałam się wielu fajnych rzeczy ;) Mimo, iż facetem nie jestem lubię różne gadżety nie tylko te mega kobiece z techniką też lubię być na czasie choć nie zawsze nadążam :D Obecnie jestem na etapie aparatu, ale to jeszcze daleka droga bo funduszy odpowiednich brak :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Przydany post! Teraz już wiem, co będzie moim kolejnym zakupem "powerbank" :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny jest ten "powerbank". Na pewno coś takiego kupię. Super post. Pozdrawiam. :P

    OdpowiedzUsuń
  6. Gadżeciarstwo. Telefon będący wizytówką. Dawno już można było zaobserwować, że telefon stał się elementem ikonografii, która w połączeniu z resztą (wy)stroju u faceta świadczyć ma o zamanifestowaniu statusu społecznego (czyt. portfela), czy też zwyczajnego ukrycia nudnego "ja".
    Co do powerbanku zapomniałeś o najważniejszym: pojemność przynajmniej 2-krotnie większa od baterii urządzenia, które będziesz ładował :) Za duży - będzie nieporęczny. Za mały - nie sprawdzi się.

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie mowi sie "W kazdym BADZ razie" tylko "w kazdym razie" lub "badz co badz" ;) tak nakazuje dobra polszczyzna! pozdr

    OdpowiedzUsuń

Komentarze mogą zostawiać także osoby niezarejestrowane.
Wystarczy zmienić opcję na "Anonimowy", lub Nazwa.