thousands of lights


Hej, będąc w Warszawie na evencie, o którym już pisałem wcześniej nie mogłem odpuścić sobie spotkania z Rafałem. Staje się już tradycją, że każdy mój przyjazd do stolicy, jest równoznaczny z sesją z Chobotem.
Magiczne krakowskie przedmieście, stare miasto.
Warszawa zawsze mnie urzeka. O każdej porze roku i dnia.



Stylizacja zimowa, sweter pewnie rozpoznajecie z poprzedniej stylizacji. Postanowiłem pokazać go jeszcze raz, ale tym razem bardziej elegancko.
Założyłem go pod zieloną, sztruksową marynarkę, swoją drogą bardzo ciepłą.
Dobrałem do tego siwe, bawełniane spodnie i czarne buty.
Porządny, długi płaszcz pozwolił mi dojść na miejsce spotkania, i nie zmarznąć ;)
Całość dopełnia zegarek Wellington.






















płaszcz: Natur
marynarka: La Redoute
spodnie: Celio*







Komentować możesz również nie będąc zarejestrowanym.


17 komentarzy:

  1. Super stylizacja mam jedynie malutkie zastrzeżenie co do Twojej fryzury, nienaturalnie powiększa Ci ona głowę... Ale to tylko moje zdanie, może to efekt zdjec :-)
    Second hand blog

    OdpowiedzUsuń
  2. Love the jersey! ;)

    http://www.redvalentinas.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Super zdjęcia- podoba mi się połączenie sweterka z tą marynarką ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Podobają mi się Twoje zdjęcia, nawet sweter świąteczny wygląda dobrze...
    pozdrawiam
    ps. Twój Blog jest świetny

    OdpowiedzUsuń
  5. piękne zdjęcia! Dobry fotograf!

    OdpowiedzUsuń
  6. Prezencja doskonała, gratulujemy bloga!!:)

    OdpowiedzUsuń
  7. sweter skradł mi serducho ^ ^
    http://brewilokwencja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny zestaw, genialny sweter ;-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Okay wow, love the post and love your outfit.
    Love your blog.
    Wait... 'love your blog' doesn't even cover it. It's amazing.
    -Ru
    Glitter And Blush

    OdpowiedzUsuń

Komentarze mogą zostawiać także osoby niezarejestrowane.
Wystarczy zmienić opcję na "Anonimowy", lub Nazwa.