fit now #handsome

Tak jak zapowiadałem, kolejna część #handsome. Niedawno pojawił się wpis z podstawowymi radami jeśli zaczynacie lub chcecie zacząć trenować. Dziś idziemy krok dalej. Pokażę Wam jak mniej więcej wygląda mój trening w Niku. Obecnie wykonuję tzw. trening obiegowy, który jest pode mnie ułożony (waga, wzrost, możliwości itp.). Jeśli wpadniecie do Niku, na pewno któryś z trenerów pomoże Wam dobrać odpowiednie ćwiczenia i pokaże, jak ustawiać maszyny. Nie będę teraz opisywał po kolei każdego ćwiczenia, przynajmniej nie na takim etapie. Może jak trochę urosnę :)

Przede wszystkim chciałbym Was zmotywować do działania, bo wiem jak ciężko ruszyć się z kanapy. 
Pamiętaj, że nikt nie zrobi nic za Ciebie. Ty jesteś kowalem swojego losu, więc albo przestań mówić "chciałbym zrobić to; zmienić tamto" albo zacznij to robić. 
Mniej mów - więcej działaj. Nie mów o tym - pokaż mi. 

Odkładanie wszystkiego na jutro to najgorsza wymówka. Najlepszy moment żeby coś zmienić, jest właśnie teraz. Na chorobę zwaną "Odjutryzm" cierpi wielu, sam ledwo sobie z tym radzę i też potrzebuję często kopniaka... dobrze, że mam od kogo go dostać.
Co masz zrobić jutro, zrób zaraz. 


Pokaż, że dasz rade. Jak dla mnie są dwie opcje. Przede wszystkim udowodnij sobie, że możesz jeśli tylko chcesz. Obierz sobie cel i konsekwentnie go realizuj. Jeśli sam przed sobą nie potrafisz tego zrobić, uwodnij to komuś, kto w Ciebie nie wierzył. 
















Ogólnie o ćwiczeniach:
1. Rozciąganie i rozgrzewka - bardzo ważny element, im dłużej się rozgrzewasz i rozciągasz, tym mniejsze ryzyko kontuzji. Gdy już wykonasz ćwiczenia, 15 minut na rowerze czy bieżni dobrze przygotuje Cię do nadchodzącego wysiłku. 
2. Jeśli chodzi o trening obiegowy, nie ma większego znaczenia w jakiej kolejności robisz ćwiczenia, ważne, abyś robił je prawidłowo i do końca. Jeśli masz w pobliżu trenera - zawołaj go.
3. Uzupełniaj płyny. Organizm człowieka dorosłego w około 60 procentach zbudowany jest z wody, która ulega ciągłej wymianie, przy czym u sportowców w ciągu doby wymieniane jest około 10 procent jej całkowitej ilości.

4. Sauna - jest idealnym dopełnieniem treningu. Sauna ma wiele korzyści. Oczyszcza z toksyn, relaksuje, pomaga regenerować mięśnie, podnosi wydolność.
Najlepsze rezultaty przynosi kąpiel 2x po 15 minut. 
5. Po treningu warto jeść syty posiłek, pisałem już o tym poprzednio.


buty, spodnie: Nike via. La Redoute
koszulka: Nike Polska




Zapraszam do Niku na Piątkowskiej na wspólny trening ;)

PS: Promocja ! 







Komentować możesz również nie będąc zarejestrowanym.


11 komentarzy:

  1. Super:) Powodzenia w ćwiczeniach i w sumie to też w motywowaniu innych:)
    ankagrzanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Najpierw Cię ignorują, potem śmieją się z Ciebie, później z Tobą walczą, później wygrywasz!
    Siłownia to też trening charakteru. :)
    Powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  3. Nawet na siłowni prezentujesz się nienagannie :))))

    OdpowiedzUsuń
  4. powodzenia i wytrwałości!

    OdpowiedzUsuń
  5. Łukasz, w takim razie do zobaczenia w Niku :) Marcin L

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kiedy idziecie? To może i ja się zapiszę. Samemu ciężko się zebrać :)

      Usuń
  6. To fajnie, że przyszła taka moda na ćwiczenie i zdrowy tryb życia, jestem za! Sama uwielbiam ćwiczenia na siłowni :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Chyba też się przejadę do Niku :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Audycja zawierała lokowanie produktu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli chodzi Ci o napój, to faktycznie trochę tak to wygląda, ale zapewniam, że nie.

      Usuń

Komentarze mogą zostawiać także osoby niezarejestrowane.
Wystarczy zmienić opcję na "Anonimowy", lub Nazwa.